05-01-2011 | Мототехника

Український ринок велосипеда

Обсяг ринку велосипедів в Україну в 2003 р. виріс приблизно (в порівнянні з 2002 р.) на 50%. За найбільш песимістичними прогнозами торговців, у 2004 р. зростання буде не менше, ніж у минулому. Оптимісти ж обіцяють 2004-му дворазове зростання. У 2003 р. в країні було продано 800-900 тис. двухколесніков на $ 60 млн 80% продажів товару в усіх сегментах ринку (крім $ 50) - гірські велосипеди. За загальними обсягами продажів за ними - до 60% ринку. Інтерес до цього виду техніки в Україну невпинно зростає вже 10 років, незважаючи на відоме падіння попиту на МТВ в розвинених країнах. Український менталітет сильно тяжіє до основних іміджевим рис МТВ: універсальності, міцності, прохідності. У другій половині 1990 років саме "гірські" зламали типове для українських городян уявлення про велосипед як про підліткову іграшці, зараз цілком серйозні люди вважають його престижним атрибутом дозвілля.  Правда, обмеженість у коштах і непоінформованість змушують українців купувати МТВ в основному дуже дешевих груп - $ 60-150. Оскільки на всіх "гірських" машинах встановлена досить складна багатошвидкісна трансмісія, розсудливій неважко здогадатися, що загальна надійність дешевих МТВ набагато нижче, ніж одношвидкісних (складних, дорожніх) велосипедів за $ 40. Але поки дешева "гірська" частина велоринка ($ 50-100) найбільш швидкозростаюча.


Найбільший у СНД велопроізводітель - ВАТ "Харківський велосипедний завод", його потужності за радянських часів були розраховані на випуск 550 тис. велосипедів на рік. За словами голови правління ВАТ Івана Каплуна, в 2003 р.  ХВЗ випустив 62147 велосипедів, а за перше півріччя 2004 р. - 38832.

Імпорт домінує на українському ринку. Серед моделей вартістю до $ 50 частка імпорту - приблизно 50%. У діапазоні $ 50-100 він займає 70%, в групі $ 150-300 - 85%, а в більш дорогих сегментах українських велосипедів майже немає (виключаючи деякі моделі Comanche).

Дуже цікавим видом торгівлі до недавнього часу був масовий збут на базарах Західної Україні вкрадених у Німеччині велосипедів. У Львові за $ 150 можна було купити машину, яка в Німеччині (будучи нової) могла коштувати $ 800. Частина "кримінального" товару доходила і до Києва. Тут ці велосипеди продавалися (втричі дорожче, ніж у Львові) не стільки через базари, скільки "через знайомих" як "трохи старих". Правда, останнім часом про такі продажах майже не чути.


Перспективи ринку

Швидше за все, найближчим часом він буде рости відсотків на 20 щорічно. До кількісного "піку" не так далеко, як здається. Зате ринок чекають якісні зміни. Частка найдешевших велосипеда (до $ 50), яких нині на ринку близько 40%, буде поступово зменшуватися.  

   За матеріалами газети "Бізнес"


Статьи похожей тематики:

  • Alfa Romeo займеться випуском велосипедів
  • Ferrari випустив карбоновий велосипед за ціною автомобіля гольф-класу
  • Велосипеди BMW вже в Україні
  • Підсумки продажів мотоциклів в Україні
  • Дизельні моделі склали 48,4% всіх автопродажів в ЄС. В Україні - 0,9%.
  • Підсумки моторинку за 2003 рік
  • Російський авторинок займає 3% від загальносвітового
  • Сплеск продажів на українському ринку автобусів і вантажівок
  • Російський ринок за динамікою відстає від українського. За 2004 рік авторин ...
  • Mitsubishi збільшує продажі на європейському ринку
  • Ситуація на українському авторинку за 2002 рік. Хто поставив в Україні 9% в ...
  • BMW анонсує нову колекцію BMW Lifestyle 2009 і велосипедів в Україну
  • Ситуація на ринку автобусів і вантажних автомобілів за півріччя 2002 року
  • Що буде з українським авторинком у 2010 році? Прогноз від Групи компаній «А ...
  • У Росії продано 195 тис. іномарок, що на 75% більше 2002 року.




  • Разделы сайта

    Добро пожаловать на сайт, посвященный автотематике, обзорам и другим темам, связанными с машинам. Мы публикуем автомобильные новости, советы и рекомендации по эксплуатации и ремонту, советы начинающим и опытным водителем, о том, как купить или продать автомобиль, все нюансы автокредитования и страховки автомобиля.