05-01-2011 | Мототехника

Тест-драйв скутера YAMAHA NEO `S

«Малоформатні» скутер легко обставляє чотириколісних «крокодилів». Пора купувати ... Але який вибрати? Та ще, підказали обізнані люди, мотори багатьох з них «задушені» виробником, і швидше велосипеда їхати «не хочуть». Величезні Burgman або T-Max слоноподобни і для мене явно велекі за розміром і «важкі» за ціною. Ось і придбала 100-кубову Yamaha Neo `s за $ 3000. Овальні очі-фари, що запам'ятовується форма заднього ліхтаря, «поворотники» з помаранчевими лампами, плюс характерний колір «сріблястий металік» - це майже що двоколісний «Мерседес» Е-класу. Шильдики «100» на боках і спідометр, розмічений до 130 км/год, - ось і всі зовнішні відмінності від 50-кубовою моделі. Дванадцятитисячних пробіг видають лише показник на одометрі, нова покришка заднього колеса та декілька подряпин на лакованих боках - сліди дотику з автомобілями. Але жодного разу Neo `s не підвів. Рівне і весело розгониться з місця до крейсерських 70 км ... год - йду зі світлофора нарівні із загальним потоком, відкручуючи ручку газу лише наполовину. Після досягнення на спідометрі позначки "80" темп розгону дещо падає, і, продінувшісь ще, стрілка завмирає між 110 і 120 км/ч. Тяга рівна, без провалів і підхватів - під стать респектабельної зовнішності.

 Завдяки примусовому охолодженню вентилятором двигун абсолютно не схильний до перегріву навіть у безвітряну 30-градусну спеку. У порівнянні з побратимами з рідинним охолодженням, мотор більш гучний. Але інша його якість - зі знаком «плюс»: він економічний. Бензину в 7-літровому баку вистачає на 200 кілометрів. Бажати більшого в місті було б надмірним!

     Поєднання невеликої ширини і короткої бази - це можливість просочитися в будь-яку щілину в моноліті автомобільних тіл, а дорожній просвіт дозволяє сміливо штурмувати високий бордюр (так адже пробки іноді змушують!) І відчувати себе впевнено і на дачній бездоріжжі.

     Гальмівний 190-мм диск і 2-поршнева скоба Brembo переднього колеса не дають приводу для хвилювань навіть після декількох гальмувань «з 80 до 0». Барабанне гальмо ззаду, на мій погляд, занадто м'який, зате при роботі з ним виразно відчувається та межа, за якою колесо зривається в ковзання.

     Безкамерні 12-дюймові шини Continental Zippy з направленим малюнком протектора на обох колесах на мокрому асфальті тримають лише трохи гірше, ніж на сухому. Стара покришка заднього колеса після дощових поїздок, бувало, проколювалися дрібними скельцями - після четвертого за місяць проколу довелося її замінити. До речі, передня і задня шини невзаємозамінні - це непрактично. Зате на користь керованості.  

   Посадка за кермом достатньо вільна, класична - з прямою спиною і майже прямими руками. На кермі спідометр і покажчик рівня палива з білими, «по-мерседесівськи», шкалами на бежевому фоні. Зручно те, що вказується рівень палива і після тижневої стоянки.

     «Візитна картка» «ямаховскіх» скутерів - багатофункціональний замок запалювання. Їм проводиться ще й блокування керма і керування замком сідла: щоб відімкнути замок багажника, досить повернути ключ вліво.

     Дзеркала заднього виду не вібрують зовсім, правда кут огляду в них замалий для міста. Не бачити того, що відбувається на дорозі навколо тебе, небезпечно. Можливість для перевезення пасажира передбачена - сідло позаду широке і зручне. Це вам не Aerox з його сідлом-жердки, з якою, того й гляди, сковирнешься!

     Під сідлом «ховаються» горловини бензо-і маслобаків в багажну ємність вільно поміщається шолом-інтеграл, ще й залишається місце для літрової каністри з маслом. Ні багажник, ні місце під нього не передбачено. З одного боку, це правильно - нічого псувати солідність «мерседесовского» образу стирчать залізяками. З іншого, вічно доводиться надягати багажну сітку або рюкзак на спину.

     Розвинені пластикові облицювання справно захищають наїзника і «серце» скутера від водяних бризок і дорожнього бруду. На крейсерській швидкості цілком вистачає штатної вітрозахисту, так що особливої потреби в додатковому скельці-ветровики не виникає.

     Телескоп Paioli спереду і амортизаційна стійка позаду досить енергоємні - у поєднанні з 12-дюймовими колесами справно «ковтають» нерівності дорожнього покриття. «Пробивати» вилку до упору не траплялося. Якщо оцінювати скутер в цілому, я переконана, що він повністю відповідає ціні та призначенням. У місті дозволяє не звертати уваги на мігруючі «стада» автомобілів, на дачі поступливо возить по путівцях, задовольняється вітчизняної «горючкой» і двотактної «синтетикою» «економ-класу».


Статьи похожей тематики:

  • Скутер Derbi Boulevard 150
  • Тест-драйв скутера SUZUKI Skywave 400
  • Тест-драйв Aprilia ETV1000 Caponord
  • Yamaha випустила скутер Majesty 400
  • Peugeot зробив туристичний скутер
  • Yamaha показала три нові моделі
  • Тест скутера Peugeot Looxor 100
  • У цьому сезоні Honda представить недорогі новинки мототехніки
  • Тест-драйв Toyota Highlander: «Горець» в місті
  • Новинки скутерів від Yamaha
  • Шини спеціальної конструкції DUNLOP D801 з&
  • З початком сезону в Україну дебютують мотоновінкі Honda за спеціальними цін ...
  • Тест-драйв: Volkswagen Passat B6. «Пасат» або «Бриз»?
  • Підсумки моторинку за 2003 рік
  • Piaggio виведе на ринок модель X8




  • Разделы сайта

    Добро пожаловать на сайт, посвященный автотематике, обзорам и другим темам, связанными с машинам. Мы публикуем автомобильные новости, советы и рекомендации по эксплуатации и ремонту, советы начинающим и опытным водителем, о том, как купить или продать автомобиль, все нюансы автокредитования и страховки автомобиля.