05-01-2011 | Мототехника

Тест скутера Peugeot Looxor 100

Купити для своєї Octavia (Fabia, Symbol, Focus ...) тюнінгових «аерокіт» і у всьому цьому пишноті годинами стояти в пробках? Або все ж таки придбати за ці гроші Peugeot Looxor 100 і забути про затори як про страшний сон? По-моєму, другий варіант привабливіше.    Так, я піжон і сноб, і цей апарат не куплю ніколи! «Практичність», «зручність експлуатації», «ціна-якість» - від цього мене нудить, як олдові комуніста від Чубайса. Але що робити тим, для кого ці поняття (в тому числі і Чубайс) - знакові? Як не крути, а питання: "Вам з шашечками (чи то пак з кондішн, електропакетом і сабвуфером) або доїхати?» Актуальний вже й для них.    Отже, громадяни менеджери, клерки та інші носії піджаків і начищених штиблет! Знайомтеся: ліки від «пробок» Looxor 100 за $ 3075.     У Європі «середній клас» активно розкуповує подібні апарати. Все ж таки 16-дюймові колеса - з суто утилітарною точки зору - набагато привабливіші для їзди по вулицях, ніж класичні 10-13-дюймові. А питання проходження скутерного канонами мало хвилює цей прошарок. Тим більше що всі скутерного переваги (розвинена облицювання, рівну підлогу, КПП-«автомат») і тут нікуди не поділися.

   З іншого боку, більшість малокубатурних «большеколесніков» створені з прицілом на жіночу стать і ... хм ... гаразд, замнемо для ясності. Looxor тут рідкісний виняток. Добротний такий унісекс на останньому злеті біодизайну, в якому вже виразно відчувається домішка New Edge. Одне тільки різонуло око: заднє колесо надто худе для цього «хвоста». Шина 140/70-14, використана на 150-кубовою модифікації (з четирехтактніков Piaggio), тут виглядала б доречніше. А так - все цілком на рівні; той самий good job, цінується консервативними європейцями. Та й дух автомобілів Peugeot тут явно присутній.

   Ось тільки тенденція збільшення кількості «смітників» і «бардачків», охопила творців «консервних банок», до скутерів ще не дійшла. І це добре видно на Looxor. Гачок для портфеля спереду сидіння та «унітаз» - і це все. Тим більше що закритий шолом в «унітаз» не влізе, тільки байкерське «кепочка» (щоправда, залишиться місце під папку формату А-4). З іншого боку, якщо додати сюди опціонний кофр ($ 85), то побачимо, що надра скутера вмістять всю «ручну поклажу» повсякденного користування, від кейсу та дощовика до запасного шолома для пасажира.

   Так-так, на відміну від псевдоспортивного однокласників, «другий номер» тут цілком доречний. І місця йому вистачить, і підніжки розташовані зручно. А вже водієві роздолля повне. По-перше, це одна з небагатьох «соток», на якій мені було куди подіти ноги. Сам підлога розташована доволі низько, що спрощує рух в режимі «старт-стоп» (адже він у початківців скутеристів основною в пробках!). Кермо - як і належить утилітарному скутеру - близько до сидіння, але в межах розумного.

   Та й захист від дорожнього бруду непогана, особливо якщо доповнити її високим вітровим щитком, що входять в список опцій. У більш-менш суху погоду цілком можна їздити в костюмі (у крайньому випадку, накинувши на піджак вітровку), а в сльоту досить дощовика. Навіть штиблети начищати наново не доведеться. (Рукавички і шолом, думаю, згадувати не треба).

   «Скло, кофр - ти що, зовсім з глузду з'їхав?», - Скажуть багато скутеристи. Все в порядку, товариші! Це вас я закидав ганчірками, побачивши подібне на Speedfight або, того хлеще, Dragster. Тут же ці девайси - дуже навіть на своєму місці. Практичність тут понад «месиджі». Точніше, сам «месидж» апарата такий: «робоча конячка» для просунутих «білих комірців». Такий собі двоколісний аналог Focus. Ви ж не непритомнієте, побачивши фаркоп на «компактній седані»? Подібне до подібного: скло до Hugo Boss і штиблетах, «саксофон» - до Dainese і Мартенсом. Але - вистачить лірики, займемося краще фізикою, точніше, динамікою і кінематикою.  

 Зізнаюся одразу: під час «ходових випробувань» головним було зрозуміти не те, наскільки класно розганяється цей скутер, а те, наскільки можливостей мотора достатньо для надійного і безпечного переміщення в московському трафіку, швидкості в якому набагато перевищують дозволені ПДР. І тут зайвий раз підтвердилася моя рішуча впевненість у тому, що 100 кубів - саме те для їзди по місту (як висловлюються математики, «необхідно і достатньо»). А також найвища репутація цього мотора.

     Піти в перших рядах зі світлофора (якщо, звичайно, не буде плутатися «грамотно тоноване зубило»), вільно шастати в потоці з ряду в ряд, не будучи при цьому облаяв автомобілістами, розігнатися до твердої «сотні» - потужності цілком достатньо навіть в «задушеним" каталізатором вигляді. Як достатньо і ходової частини. Висока жорсткість рами і «пайолевскіх» підвісок, зізнатися, сильно мене здивували - і обрадували. Я-то чекав «перінообразності», а значить - повного нестоянія машини на крейсерській (80-90 км/год) швидкості. Ці ж залозки проковтують, не поперхнувшись, навіть поздовжні тріщини на дорозі, не кажучи вже про розбитому асфальті.

   Згоден, багато в чому тому заставу великих коліс, але таким підвісок і рамі позаздрили б багато власників «напівспортивних» скутерів. Так, у поворот «з коліном» на вузеньких шинах не увійдеш. Але апарат для гонок і не призначений! А в міських умовах всього тут вистачає при самій жорсткій манері їзди. Всього. І мотора, і рами, і шин, і підвісок ...

 ... І гальм! Те, що мене здивували підвіски, я вже писав. Але гальмівні системи тут теж не дитячі. 226-мм диск спереду вважається долею 150-кубових «псевдоспортов», як і механізми AJP (до речі, саме такі використовуються в Dragster 180 і Formula 125, причому з меншими дисками!) З «авіаційними» гальмівними шлангами. Ось вам і «утилітарність»! Не здивуюся, якщо найближчим часом в список опцій Looxor 100 увійде нитрос. (Жарт).

 Так, я ні слова не сказав про головне перевазі великих коліс: на них зручно заїжджати на бордюр. Причому як з причини власне діаметра, менше сприймає, загалом, критичне для 10-13-дюймових коліс перешкоду, так і завдяки тому, що сам апарат вище посаджений над дорогою, а отже, ризик скребануть черевом або - не дай бог - вихлопною трубою зведений до мінімуму. Тобто улюблений початківцями скутеристами прийом - об'їжджати «глухі», на їх погляд, «пробки» по тротуару - тут буде застосувати набагато легше.  

 За «середньостатистичним» заторів Looxor теж фахівець. Так, база задовга, але це значною мірою нівелюється пристойним кутом повороту керма і досить скромним «хвостом», зачепити яким машину, що стоїть практично нереально. Втім, навряд чи власник такого апарату буде проходити «пробку» зигзагами. Для нього важливіше «прошити» її по прямій. Що, зауважу, в більшості випадків не доставить особливих зусиль: апарат-то вузенький!

   ... У кінці статті прийнято підбивати підсумки. За мене це зробив ... «білий комірець» років тридцяти, що під'їхав на Vectra до заправки через десять хвилин після (як виявилося) сумного споглядання моєї бистроудаляющейся спини у найближчого світлофора. «Лихо ти так, а! А скільки коштує? Так? Як пристойна музика на мій Opel! ». Слухати пісні в пробках або їхати, та ще й з вітерцем - така от дилема витанцьовується.

Деталі. "Мото-Ревю"


Статьи похожей тематики:

  • ДАІ Києва ініціює реєстрацію скутерів до 50 см3
  • Новинки скутерів від Yamaha
  • Скутер Derbi Boulevard 150
  • Тест-драйв скутера YAMAHA NEO `S
  • Тест-драйв Aprilia ETV1000 Caponord
  • У Києві з&
  • Підсумки моторинку за 2003 рік
  • Чи впливає стиль водіння в пробці на витрата палива
  • Як треба правильно їздити на мотоциклі
  • Типові помилки при виборі автосигналізацій
  • Скутера в Росії прирівняють до авто
  • Жіночий автомобіль: який же він?
  • Скутера прирівняють до авто
  • Тест-драйв скутера SUZUKI Skywave 400
  • Як треба їздити взимку. Поради фахівця




  • Разделы сайта

    Добро пожаловать на сайт, посвященный автотематике, обзорам и другим темам, связанными с машинам. Мы публикуем автомобильные новости, советы и рекомендации по эксплуатации и ремонту, советы начинающим и опытным водителем, о том, как купить или продать автомобиль, все нюансы автокредитования и страховки автомобиля.