05-01-2011 | Мототехника

Дебют YAMAHA FZ6-S Fazer

Багато хто вважає "ямаховскій" бестселер у Європі Fazer 600 мотоциклетним аналогом Toyota Corolla: він поєднує зовнішню спортивність з двомісним практичністю без особливих претензій на супердінаміку. З моменту появи моделі на ринку шість років тому і дотепер продано близько сотні тисяч одиниць цих байків. У України YAMAHA FZ6-S Fazer теж зустрічається. Але нас цікавила оновлена модель, на що вона здатна. Нічого іншого не залишалося, як провести грунтовний "апгрейд" популярної моделі. Тим більше, що мотогіганта не без підстав розраховує за допомогою Fazer захопити близько 30% європейського ринку "шестісоток". Новинку запропонували, причому відразу в двох модифікаціях - повний "нейкед" з фарою а-ля Porsche (або а-ля MV Agusta Brutale, якщо завгодно) і версію з напівобтічником. Шасі з підвіскою, а також дефорсований варіант вприськовом двигуна нинішнього R6 в обох модифікацій - суть одне й те саме. Застереження одна, і вже не приводу "апгрейда": "гола" версія з'явиться в продажі тільки в лютому 2004 року, а "злегка одягнена" вже зараз у виробництві, і поки ви читаєте ці рядки, хтось купує новинку за 8400 "евриков ".

   Маркетологи Yamaha розраховують продати в наступному році 60 тисяч Fazer, порівну кожної версії. Мета амбіційна, особливо якщо врахувати той факт, що модель вперше вийде на ринок США, куди старий FZ до цих пір не пускали.

   Три роки тому, сидячи над чистим аркушем паперу, 44-річний керівник розробки юката Кубо (він же "хрещений батько" і старих Fazer'ов) сформулював перед своєю командою конструкторів п'ять основних завдань роботи. Перераховую: найвищий рівень динаміки у всьому діапазоні оборотів двигуна, при цьому слід укластися в прийдешні норми Euro 2, відмінна керованість, висока маневреність для міської їзди і, нарешті, привабливий сучасний екстер'єр (старі квадратні фари - а вони завжди здорово впливають на зовнішність - виглядали зовсім вже "ретро").

   В ім'я досягнення таких високих цілей "Кубо і Ко" взяли сучасний цілком "рейсингової" мотор R6 і оснастили їм FZ6, особливо не мудруючи зі змінами. Хоча, мушу зауважити, профіль кулачків распредвалов, клапанні пружини і форма впускних каналів зазнали переробку - в ім'я "пом'якшення" гоночного "характеру" двигуна і поліпшення його віддачі на середніх оборотах. З тією ж метою застосована абсолютно нова по конструкції система упорскування з двома форсунками на чотири циліндри, керована 32-бітним процесором блоку контролю ("мізками", по-нашому).

   Коробка передач цілком плавно перекочувала з R6, хіба що моторна передача до неї стала "нижче". У результаті двигун видає 98 к.с. при 12000 об/хв (у R6 - 117 л. с. при 13 000 об/хв) та 63 Н.м при 10 000 об/хв, при тому, що компресія завбільшки 12,2:1 явно свідчить про спортивний походження двигуна.

   FZ6 оснащений так званим верхнім глушником системи випуску 4-2-1 з нейтралізатором (пам'ятаєте про Euro 2?) З двома стильними "банками" вихлопів. Сам глушник ховається під сидінням. Все це сильно змахує на Ducati 916 або Ducati 999.

   "Детюнінгованний" суперспортовскій мотор "на смерть" вмонтовано на п'яти точках кріплення в литу алюмінієву раму. Рама складається з двох половинок (лівої і правої), вони з'єднуються болтами близько рульової колонки і заднього маятника. Жодного зварного шва в конструкції немає. Таке рішення не тільки здешевило виробництво (що покупцям знать не дуже цікаво), але і дозволило знизити масу рамы щодо старої на чотири з гаком кілограми. Развесовка нового Fazer'а - 51/49%, що з подовженою на 25 мм базою (1440 мм), завдяки в тому числі "виріс" до маятника, дає додаткові можливості в керованості. Особливо якщо врахувати, що шини Dunlop D252 Sportmax розроблені спеціально для цього байка. А ось рульова геометрія кілька консервативна: 25 ° проти старих 24 - кут нахилу рульової колонки і 97,5 мм проти 88,5 - виліт.

   Тим більше дивно, що підвіска FZ6 не регулюється. Вилка з 43-мм пір'ям "переїхала" з літрового Fazer'а, а ось кантільоверниє амортизатор (система "Монокросс", хоча у попередньої моделі була прогресивна кінематика) дозволяє змінювати тільки переднатяг пружини, та й то за допомогою вставок. Такі ходи розробників, звичайно, знижують собівартість, але виглядають, щонайменше, дивно для байка, що претендує на лідерство в класі ... Тим не менш, YAMAHA FZ6-S Fazer приречений на успіх.

 Деталі. "Мото"


Статьи похожей тематики:

  • Підсумки моторинку за 2003 рік
  • Новинки скутерів від Yamaha
  • В Україні з&
  • Підсумки продажів мотоциклів в Україні
  • Yamaha представила ексклюзивний TZ250
  • Що буде з київським мотозавод?
  • Yamaha показала три нові моделі
  • Кращі експонати MCN London Motorcycle Show - 2007
  • Yamaha готує турбодизельний мотоцикл
  • Subaru Impreza S204 з мотором 320 к.с. вийде обмеженим накладом
  • У Туркменії ціна літра бензину дорівнює ціні коробка сірників
  • Поповнення в ендуро - Yamaha XT660R
  • Yamaha офіційно представила нове покоління культового байка V-Max
  • Yamaha відкликає 190 тисяч мотоциклів
  • Тест-драйв: Як їде Toyota Corolla 1,33?




  • Разделы сайта

    Добро пожаловать на сайт, посвященный автотематике, обзорам и другим темам, связанными с машинам. Мы публикуем автомобильные новости, советы и рекомендации по эксплуатации и ремонту, советы начинающим и опытным водителем, о том, как купить или продать автомобиль, все нюансы автокредитования и страховки автомобиля.