05-01-2011 | Изготовление автомобилей

Як КАМАЗ купує метал

ПРО ТЕ, ЯК І У КОГО воліють купувати МЕТАЛ Найбільший російський виробник ВАНТАЖНИХ АВТОМОБІЛІВ АТ "КАМАЗ", "'" РОЗПОВІВ НАЧАЛЬНИК УПРАВЛІННЯ ЗАКУПІВЕЛЬ ГРУПИ ПІДПРИЄМСТВ МЕТАЛУРГІЇ КАМАЗ А. ТАРАСОВВияснілось, що найближчим часом в закупівельній політиці КамАЗу можуть відбутися великі зміни - менеджери підприємства підготували план єдиного металургійного замовлення для найбільших автозаводів країни.  
 А. Тарасов, зокрема, розповів, що "основним постачальником передільного чавуну для ливарного заводу КамАЗа (КамАЗ, як і ряд інших російських автозаводів, у своєму розпорядженні власні сталеплавильними потужностями. -" '") Є" Тулачермет ". Крім того, частина передільного чавуну і чавунного брухту ми сьогодні закуповуємо у Кузнецького металургійного комбінату. Раніше чавун нам активно поставляв Новотроїцький меткомбінат (АТ ністю), але після колотнечі зі зміною власників на підприємстві виникла небезпека, що постачання з цього заводу стануть нестабільними, і ми віддали перевагу співпраці з іншими постачальниками.  Великі постачальники сортового прокату на КамАЗ - це "Мечел", Серовский металургійний завод і санкт-петербурзька "Петросталь". Крім того, зараз ми налагоджуємо відносини з Оскольський електрометалургійний комбінат, де проведена модернізація обладнання, і іжевської "Ижсталью".  Що стосується поставок кольорових металів, то ми отримуємо близько 200 т мідних сплавів від "Уралелектромеді". А ось алюмінієві деталі та сплави нам вигідніше ввозити з Україною ... Зокрема з ЗаЛКу, яким володіє АвтоВАЗ. (Прим. ред.)  
 В останні місяці дуже активний "Російський алюміній", менеджери якого вже не раз зверталися до нас з пропозицією про закупівлі алюмінієвих сплавів. Ми ці пропозиції вивчаємо, але сказати щось визначене про перспективи нашої співпраці поки не можна ".  
 А. Тарасов визнав, що "останнім часом у Росії практично зникло виробництво низки матеріалів, необхідних для виготовлення блочних та штампувальних пресів, зокрема графіту марки МПГ-7. Купувати його доводиться за кордоном, а це додаткові витрати".  "Я хочу підкреслити, що якість металопродукції останнім часом помітно поліпшилося у більшості співпрацюють з нами компаній ... Ми зробили крок назустріч надійним постачальникам ... Тепер продукція цих компаній буде без вхідного контролю прийматися заводами КамАЗа. Це заощадить час і транспортні витрати як нам, так і нашим постачальникам. Більш того, імена кращих постачальників ми будемо згадувати в нашій рекламній продукції і відкрито рекомендувати їх послуги всім нашим партнерам ".  
 "Зараз ми працюємо над організацією так званих консигнаційних складів металу в Набережних Челнах ... Ми плануємо запустити проект до кінця I кварталу 2002 року. Ще більш важливу ініціативу ми маємо намір реалізувати в цьому році спільно з АвтоВАЗом і Горьківський автозаводом. Мова йде про т.зв. консолідованому замовленні на металопродукцію, з яким ми разом виходили б на постачальників сировини ... Сподіваємося перший "єдиний" замовлення розмістити на металургійних підприємствах країни вже наприкінці I кварталу цього року ".  
 Не виключено, що ливарний завод КамАЗу буде брати участь у програмі консолідованого замовлення.


Статьи похожей тематики:

  • В автомобільній галузі почалися неплатежі
  • ЗІЛ може перенести своє виробництво на КАМАЗ
  • Гендиректором КАМАЗу знову став Сергій Когогін
  • У КАМАЗу явився новий імпортер в Україну
  • Нова збутова політика КАМАЗу
  • "КамАЗ" призупинить випуск автомобілів на 10 днів
  • MAN не буде купувати акції КАМАЗу
  • КАМАЗ поставить машинокомплекти на КАЗ
  • КамАЗ і Daimler інвестують 300 млн євро у виробництво мостів для вантажівок
  • Daimler веде переговори про купівлю ще 15% акцій КАМАЗу
  • "КамАЗ" зупинить виробництво на місяць
  • Для КАМАЗу і Уралу 2010 рік будуть дуже важким. Їм уріжуть оборонне замовле ...
  • Група «ГАЗ» просить відстрочки платежів у постачальників
  • КАМАЗ запустив конвеєр
  • КАМАЗ забороняє своїм дилерам продавати китайські вантажівки




  • Разделы сайта

    Добро пожаловать на сайт, посвященный автотематике, обзорам и другим темам, связанными с машинам. Мы публикуем автомобильные новости, советы и рекомендации по эксплуатации и ремонту, советы начинающим и опытным водителем, о том, как купить или продать автомобиль, все нюансы автокредитования и страховки автомобиля.