05-01-2011 | Изготовление автомобилей

Збірка Skoda в Україні стартувала.

17 грудня відбулася прес-конференція з нагоди відкриття складального заводу «EUROCAR» на території вільної економічної зони «Закарпаття».  За словами учасників проекту, суть складального проекту Skoda в Україні кардинально відрізняється від інших автоскладальних проектів, раніше стартували на території Україні.
    Характеристики проекту.  
 Учасниками проекту виступили чотири сторони: підприємство «EUROCAR», Закарпатська ОДА, SKODA AUTO і «Укргазбанк». За заявою учасників проекту, початкова стадія (вересень 2001 - 2002 рр..) Передбачає інвестиції в розмірі $ 15 млн., і старт виробничих потужностей до 15 тис. автомобілів на рік. У перший рік обсяг виробництва складе 5-7 тис. автомобілів методом SKD-складання. Загальна площа підприємства становить 2,7 га, а виробничі потужності розміщені на площі 4230 кв. м. Будівництво заводу «EUROCAR» почалося 23 липня 2001 року, а технічний пуск був проведений вже 11 грудня. З 19 грудня почалося серійне виробництво автомобілів.  
 На підприємстві «EUROCAR» буде збиратися вся модельна гамма автомобілів SKODA. Спочатку це буде OCTAVIA і OCTAVIA COMBI, а потім (орієнтовно 2 квартал 2002 року) почнеться також складання моделі FABIA, FABIA SEDAN, FABIA COMBI.  Як заявив представник SKODA пан Колар, з початком функціонування "EUROCAR" повністю зміниться система дистрибуції автомобілів SKODA в Україну. У той же час, українські дилери заявляють, що змін у системі дистрибуції не відбудеться. Більше того, їм підтверджені заявки на пряму закупівлю автомобілів на Skoda.  
 Учасник проекту «EUROCAR» заявили, що роздрібні ціни автомобілів українського складання будуть на першому етапі на 4-5% дешевше, ніж у імпортованих з Чехії автомобілів. Буде посилено контроль за дотриманням принципів SKODA для дилерських центрів.  
 На другому етапі (2002-2004 рр..) Інвестиції в виробництво складуть до $ 200 млн., а виробничі потужності будуть збільшені до 45 тис. автомобілів на рік. Також на цьому етапі можливий перехід від SKD-складання до CKD. Автомобілі закарпатської збірки частково будуть оснащуватися місцевими комплектуючими, що відповідають світовим стандартам якості. Передбачається, що і ціна автомобілів також трохи знизитися, що дозволить SKODA стати справді «народним» автомобілем.  
 Зараз на підприємстві задіяно до 170 осіб і введена 3-х етапна стадія контролю якості. Так, перший етап - безпосередній виробничий контроль. Другий етап - контроль якості випадково відібраних автомобілів з партій. І третій - контроль з боку SKODA окремих автомобілів на предмет відповідності стандартам.  
  Переваги проекту.  
 За словами, представників SKODA, цей проект крім суто автомобільного несе також і економікообразующее значення для України. Адже з початком збирання SKODA України отримує доступ до сучасних технологій. Крім того, в процес створення комплектуючих для автомобілів місцевого складання, а це основна умова розвитку подібних проектів, будуть залучені всі нові і нові підприємства. Так вже зараз ясно, що в доступному для огляду майбутньому українські SKODA будуть комплектуватися шинами, колісними дисками і акумуляторами українського виробництва. Крім того, чеські і українські партнери "EUROCAR" неодноразово підкреслювали, що готові і хочуть працювати з українськими підприємствами.  
 Другою перевагою проекту можна назвати його абсолютну реальність. По-перше, в планах заводу значаться цілком досяжні обсяги виробництва, рівно стільки, скільки зможе спожити ринок. Більш того, учасники проекту підкреслювали, що на відміну від інших автоскладальних заводів, "EUROCAR" не буде працювати на склад. Всі автомобілі, які будуть збиратися, будуть або вже проданими, або по них уже таке отримано підтвердження. З цієї причини навіть «Укргазбанк» оцінює свої ризики по кредитуванню закупівель машинокомплектів, як мінімальні.  
 По-друге, проект має достатні фінансові ресурси, що дозволить йому динамічно розвиватися.  
 По-третє, український партнер "EUROCAR", на якого покладено система збуту автомобілів - досить відомий і має необхідний досвід збуту SKODA у великих масштабах, має власну дилерську мережу і головне - володіє кваліфікованим персоналом.  
 Підсумовуючи можна зазначити, що фінансова і «людський» чинник для складального проекту SKODA не зіграє злий жарт, як це не раз траплялося з подібними проекту на території СНД. І та ноша, яку бере на себе "EUROCAR" йому цілком під силу.  Крім перерахованих факторів, до переваги проекту можна додати вдале геополітичне розташування заводу, що дозволяє заощаджувати на транспортних витратах, а також умови роботи в РЕВ «Закарпаття». Та й сама марка SKODA для Україні давно вже стала однією з пріоритетних. За підсумками 9 місяців 2001 року SKODA третя за популярністю марка в Україну і перша серед виробників з Далекого зарубіжжя. Вона вже давно обійшла з продажу DAEWOO та квартал від кварталу збільшує відрив.  
  Недоліки проекту.  
 До недоліків проекту можна віднести хитку законодавчу базу в галузі складальних підприємств, що сформувалася в Україні. Буквально за кілька днів до презентації був підписаний Закон № 7029, що регламентує ситуацію в автомобілебудуванні. Зокрема, були підвищені мита на комплектуючі для збірки автомобілів до 20 (!) Разів. Таким чином, економія на акцизі (згідно того ж Закону від акцизу звільняються підприємства, що випускають в рік понад 1000 автомобілів) може звестися до мінімуму.  
  Довідка AUTO-Consulting: На сьогоднішній день SKODA займає близько 6% українського авторинку та випереджає таких серйозних конкурентів як ГАЗ, DAEWOO, VW, OPEL. Зростання продажів за 2001 рік склав близько 43%.  
  Деталі. AUTO-Consulting


Статьи похожей тематики:

  • Збірка Skoda в Україні. Вже друга передача.
  • Серійне складання Skoda в Україні почнеться в лютому
  • EUROCAR відзначив 1-у річницю. Далі буде ще цікавіше
  • Вчора Кучма відвідав EUROCAR
  • «Єврокар» нарощує виробничі потужності
  • Програма експансії української SKODA підтверджена керівництвом концерну Sko ...
  • Skoda на SIA&
  • «Єврокар» пройшов відмітку 8 000
  • «Єврокар» випустив перші автомобілі з конвеєра нової виробничої лінії
  • Єврокар та дилерська мережа Skoda запускають благодійний проект
  • З конвеєра заводу «Єврокар» зійшов 40 000-й автомобіль
  • Україні займає 1 місце за динамікою зростання продажів Skoda в світі
  • 10 тисяч українців стали власниками новеньких Skoda в 2005 році
  • Попит на Skoda в Україну зріс у 2,3 рази
  • У Україну знижені ціни на Skoda




  • Разделы сайта

    Добро пожаловать на сайт, посвященный автотематике, обзорам и другим темам, связанными с машинам. Мы публикуем автомобильные новости, советы и рекомендации по эксплуатации и ремонту, советы начинающим и опытным водителем, о том, как купить или продать автомобиль, все нюансы автокредитования и страховки автомобиля.