05-01-2011 | Рынок автомобилей

Незвичайна реклама: Suzuki заплатить $ 100 кожному, хто купить Audi або Acura

Дуже незвичайна реклама стартувала в США. Suzuki вельми напористо прагне в новий для себе преміум-сегмент: компанія обіцяла 100 доларів кожному, хто протестує її новий седан Kizashi і після цього все одно купить Audi або Acura. Втім, частково ці амбіції виправдані.
 Справи у Suzuki в Штатах йдуть, м'яко кажучи, не найкращим чином: на листопад 2009-го падіння продажів склало більш ніж 50% в порівнянні з листопадом минулого року, у той час як багато інших японські бренди вже показують непогане зростання. Здавалося б, зовсім не час займатися альтруїзмом, та ще по відношенню до тих, хто відчуває себе набагато впевненіше, але представники Suzuki переконані: покатавшись на їхній новинці, автолюбителі не стануть поспішати до конкурентів і справа тут навіть не в $ 100. Просто тихою стандартної рекламою Suzuki ніколи б не заманила у свої салони покупців Premium-авто, а так уже є привід. Головне, що вирушаючи за Audi, покупець навіть не припускає, що є такий чудовий Suzuki Kizashi, а після такої реклами, він хоча б побачить і проїдеться на ньому. А раптом, він спокуситься ...

 Тим більше що мимовільні учасники акції дорожче аж ніяк не на $ 100: Acura TSX 2010 модельного року, що представляє собою люксовий варіант європейської Honda Accord, коштує в Америці від $ 29 300, а дволітрова Audi A4, також нова - від $ 31 500, в той час як базові ціни на Kizashi коливаються від $ 19 до 27 тис., залежно від комплектації. З одного боку, дивний вибір «жертв», з іншого - дуже продуманий: в підсвідомості публіки все одно відкладеться, що новий Suzuki можна порівняти з автомобілями преміум-сегмента, нехай і не найдорожчими (зауважимо: за українськими мірками перераховані ціни - просто смішні ). Зрештою, ніхто ж не дає учасникам тест-драйву Kizashi знижку на Porsche Panamera.

   Умови акції такі: клієнт записується на тест-драйв Kizashi починаючи з 31 січня 2010 року. Якщо після поїздки на Suzuki він купить Audi A4 2.0T або Acura TSX 2.4 протягом десяти днів, то компанія випише йому чек на $ 100. Акція триватиме два місяці на всій території США.

 З одного боку, Suzuki ніби як блефує. Адже шанси, що хтось з тест-пілотів купить саме одну з цих двох машин саме після тест-драйву, невеликі - витрати японців складуть в гіршому випадку кілька тисяч доларів, а піар вже отримано масовий.

   З іншого боку, цей блеф не виглядає порожнім, адже таких моделей, як Kizashi, в сімействі Suzuki дійсно ще не було. До недавніх пір найбільше, що пропонувалося клієнтам, - це седан Suzuki Forenza, копія Chevrolet Lacetti з іншими емблемами. Нова ж модель, по-перше, своя, оригінальна, а по-друге, по-справжньому солідна: 4,65 м довжини при 2,7-метрової колісній базі - це повноцінний D-клас.

 Такі габарити дозволяють виробникові порівнювати Kizashi з популярними в Штатах Nissan Altima і Honda Accord (цього разу це вже чисто американська модель, відмінна від знайомого нам «Акорду») - тепер уже на рівних, з урахуванням вартості і, само собою, не на користь суперників. Так, у початковому виконанні «S», з 2,4-літровим двигуном (поки єдино можливим) і коробкою-варіатором (альтернатива - МКПП6), Suzuki коштує близько $ 22 тис., і за ці ж гроші можна взяти згадані Nissan (2, 5 л, варіатор) і Honda (2,4 л, традиційний «автомат»).

Але якщо мотор Kizashi видає 180 л. с., то у конкурентів трохи менше - 175 і 177 «коней» відповідно, тобто Kizashi пропонує кращу розгінну динаміку. Suzuki оцінює її в 7,4 секунди прискорення з місця до 100 км/год з «механікою» і 8,4 секунди з варіатором.

   Втім, за океаном не прийнято рахувати секунди розгону, для американців при виборі машини такого класу куди важливіше комплектація, і тут Suzuki з задоволенням викладає свої козирі. Якщо у обох конкурентів - по шість подушок безпеки і стільки ж динаміків, то в Kizashi їх вісім і дев'ять відповідно, плюс двозонний клімат-контроль, багатофункційний кермо з шкіряною обробкою і кнопковий запуск двигуна. І все це - в самій доступній версії. А за доплату можливий і повний привід. У «однокласників» такої опції немає зовсім, і цим Suzuki дійсно схожий на Audi з його знаменитим quattro.

   Можливо ста доларів з рекламного бюджету достатньо, щоб купити любов публіки, але викликати інтерес у автомобільних експертів складніше. Нова японська модель брала участь у конкурсах «Автомобіль року-2010», що проводилися авторитетними журналами Motor Trend і Car and Driver, і ні в одному з них не увійшла до складу десятки фіналістів. А ось і Honda Accord, і Audi A4 завоювали там непогані місця.


Статьи похожей тематики:

  • Suzuki платить по $ 250 кожному, хто купить конкурента
  • Suzuki витрачає половину рекламного бюджету по Kizashi на підтримку дилерів
  • Suzuki представляє спортивну версію седана Kizashi
  • Ціна Suzuki Kizashi в США складе менше $ 20,000
  • Suzuki представляє новий седан Kizashi
  • Європейську версію седана Suzuki Kizashi покажуть у Женеві
  • Suzuki готує незвичайний седан
  • Suzuki Kizashi встановив світовий рекорд швидкості
  • Suzuki розповіла про плани до 2010 року
  • Suzuki анонсувала нову Grand Vitara
  • Запишися на тест-драйв Suzuki SX4 і отримай знижку на покупку автомобіля
  • У Україну знижені ціни на Suzuki SX4 2009
  • У Україну знижені ціни на найпопулярніші моделі Suzuki
  • В Україні діють нові ціни на автомобілі Suzuki
  • Suzuki Concept S стане серійним




  • Разделы сайта

    Добро пожаловать на сайт, посвященный автотематике, обзорам и другим темам, связанными с машинам. Мы публикуем автомобильные новости, советы и рекомендации по эксплуатации и ремонту, советы начинающим и опытным водителем, о том, как купить или продать автомобиль, все нюансы автокредитования и страховки автомобиля.