05-01-2011 | Рынок автозапчастей
Що буде з АвтоВАЗом. Стратегія розвитку на 2007 рік Renault відмовляється фінансувати АвтоВАЗ, але допоможе технологіями Magna розробила для АвтоВАЗу занадто дорогою авто КАМАЗ створює СП з Federal-Mogul В Україні все більшу популярність набирають шини Federal Частку Renault в капіталі АвтоВАЗу можуть зменшити Рясний урожай. Росія залучила 22 виробництва всіх лідерів автопрому та отри ... За двома зайцями. АвтоВАЗ має намір залучити в партнери Magna Steyr і Renau ... Як російські автозаводи освоюють нові моделі. В Україні стартував продаж Peugeot 308 Тест-драйв Peugeot 3008: Маленькі хитрощі на великий «грі» ВАЗ представив майбутній модельний ряд АвтооВАЗ має намір купити британський завод КПП Чому впав ВАЗ АвтоВАЗ за допомогою Magna випустить 10 нових моделей
Porsche допоможе довести двигуни АвтоВАЗу
До 2009 року АВТОВАЗ планує побудувати першу чергу нового автозаводу потужністю 220-240 тис. машин для виробництва автомобілів класу С у рамках спільного проекту з канадською компанією Magna. Питання про те, якими двигунами буде комплектуватися нове сімейство і хто їх буде проводити ще остаточно не вирішене. Не виключено, що двигуни будуть імпортуватися або буде організована промсборке в Тольятті, оскільки нещодавно АВТОВАЗ підписав угоду, що дозволяє імпорт автокмпонетов в режимі промсборки. «В якості потенційних постачальників двигунів ми розглядаємо ряд корейських виробників, бразильський завод Tritec, Peugeot і Renault», - повідомив президент керуючої компанії групи АВТОВАЗ, Володимир Артяков в інтерв'ю газеті «Комерсант».
Але найбільш очікуваний варіант, за словами - установка на вазовськіє машини двигунів власної розробки. АВТОВАЗ спільно з австрійською AVL і американської Federal Mogul розробив новий двигун стандарту «Євро-4» а базі виробленого ВАЗ-2112. Для доопрацювання двигуна Magna може залучити Porsche в якості субпідрядника.