Полезная информация для автолюбителей:

05-01-2011 | Рынок автозапчастей

Бензиновий двигуни можна зробити економічніше на третину

Інженери з Массачусетського технологічного інституту (MIT) розробили бензиновий автомобільний двигун, який може потягатися в економічності з гібридними силовими установками - при значно меншій вартості.    Фахівці MIT говорять, що новий двигун, який стоїть на $ 1 тисячу дорожче звичайного бензинового мотора тієї ж потужності, буде витрачати приблизно на 20-30% менше палива. А економічні гібридні бензоелектричний силові установки додають до ціни авто близько $ 3 тисяч.     Використовуючи комп'ютерне моделювання, автори проекту показали схему, за якою повинен бути побудований такий двигун. По-перше, обов'язковий турбонаддув, що дозволяє зняти з меншого робочого об'єму більше потужності. Але це - не новина: бензинові мотори турбовані будують давно.

   Головна зміна - кардинальне підвищення ступеня стиснення: до рівня дизелів або навіть більше. Але хіба це можливо? Адже при надто високий ступінь стиснення виникає детонація, швидко руйнує мотор.

     Американці пропонують під час високого навантаження на двигун (коли і виникає детонація) впорскувати в його камери згоряння крихітні порції етанолу. Миттєво випаровуючись, він знижує температуру в камері, усуваючи детонацію. Розрахунки показали, що порівняно невеликої кількості спирту досить, щоб виключити детонацію навіть при тиску газів, втричі більше, ніж усередині традиційних ДВС з іскровим займанням.

     А висока ступінь стиснення означає більший ККД двигуна внутрішнього згоряння. Автори підрахували, що, поєднуючи турбонаддув і уприскування етилового спирту на високих навантаженнях, можна отримати задане число "коней" на двигуні вдвічі менших розмірів, ніж звичайний бензиновий мотор.

     Таким чином, за задумом фахівців MIT, на автомобілях повинна з'явитися друга паливна система - для етанолу. Його витрата не буде перевищувати 5% від витрати бензину, адже подаватися у двигун етанол буде не постійно. І тому невеликого (літрів на 8-15) спиртового бачка під капотом вистачить аж на 1-4 місяці щоденних поїздок на роботу і назад. Бензину ж при цьому буде спалюватися, як вже було сказано, на 20-30% менше, ніж при використанні колишніх іскрових ДВС.

     Заправляти в цей додатковий бак можна буде як чистий етанол (на жаль, рішення не для нашої країни), так і одержує все більше поширення суміш E85.

     Стендові випробування, проведені спільно з компанією Ford, довели справедливість концепції. Тепер розробники системи створили компанію Ethanol Boosting Systems для просування своєї ідеї на ринок. Як сказано в прес-релізі інституту, можливо, такі машини стануть на конвеєр протягом п'яти років.


Статьи похожей тематики:

  • Американські вчені створили рецепт двигуна майбутнього
  • BMW повертається до турбомотором
  • BMW представила новий мотор
  • Вчені створили бензо-дизельний двигун
  • NGK розробила свічі для BMW M5
  • Які мотори випускають в Ульяновську?
  • GM представила два нових двигуна
  • Російські інженери створили унікальний двигун
  • Toyota розробила для Auris новий мотор
  • Як перевірити роботу лямда-зонда
  • Audi представила новий компресорний двигун 3.0 TFSI
  • Toyota Land Cruiser Prado отримав новий 3-літровий дизель
  • Нове покоління двигунів сімейства ЗМЗ.
  • Mercedes-Benz анонсував новий бензиновий мотор V6
  • BMW має намір використовувати тепло двигуна



  • На заметку автолюбителю:

    Разделы сайта

    Добро пожаловать на сайт, посвященный автотематике, обзорам и другим темам, связанными с машинам. Мы публикуем автомобильные новости, советы и рекомендации по эксплуатации и ремонту, советы начинающим и опытным водителем, о том, как купить или продать автомобиль, все нюансы автокредитования и страховки автомобиля.