05-01-2011 | Рынок автозапчастей
Список місць, де встановлені камери ДАІ Ще більше причин для задоволення: новий BMW 1-ї серії BMW 7 серії зміцнює свої позиції Восени в модельному ряду BMW очікується кілька новинок і оновлень Діагностика бортового комп& Прем& Світова прем& Вивчаючи аварії, Volvo розробляє нові системи безпеки Сталий розвиток: BMW - лідер в області екологічної та соціальної відповідал ... Що потрібно знати, вибираючи ксенонові лампи У України оголошені ціни і почали приймати замовлення на новий BMW X1 Офіційні подробиці про новий BMW X3 BMW представляє новий броньований BMW X5 Security Сигналізації з двостороннім зв& Позаштатні лампи у фарах. Тест різних "модних" лампочок
Mercedes приміряє пульсуючі стоп-сигнали
Майбутні моделі Mercedes будуть оснащуватися пульсуючими стоп-сигналами. Про це заявив офіційний представник автоконцерну з Штуттгарта Норберт Гізен.
За його словами, фахівці Mercedes в області безпеки прийшли до висновку, що пульсуючі вогні швидше привертають увагу учасників руху, а тому ефективніше в профілактиці ДТП.
Алгоритм пульсації буде залежати від конкретних ситуацій, у тому числі інтенсивності гальмування, і повинен контролюватися системами ESP і гальмовим асистентом, повідомив представник Mercedes.
Стоп-сигнали змінної яскравості не новинка в світовому автопромі. Першим їх взяв на озброєння французький Peugeot, коли в 2000 році представив нову модель 607. Сьогодні всі нові моделі Peugeot комплектуються подібними системами.
Найближчий конкурент Mercedes баварський концерн BMW кілька місяців тому також включив в обов'язкову начинку своїх моделей стоп-сигнали змінної яскравості, які змінюють її в залежності від інтенсивності гальмування.
Подальший розвиток приладів світлової сигналізації на автомобілях фахівці пов'язують з масовим переходом на світлодіоди. Ці прилади в сотні разів економічніше і у стільки ж разів ефективніше звичайних ламп розжарювання.
За даними фахівців, наприклад, час запалювання стоп-сигналів на світлодіодах на 0,2 секунди випереджає звичайні лампи. У перерахунку на пройдений шлях до початку гальмування це складе зайві 6 метрів при швидкості 120 км/год.