05-01-2011 | Рынок автозапчастей
Ще більше причин для задоволення: новий BMW 1-ї серії Світова прем& Перший в Україні Volkswagen Phaeton проданий ще до презентації Сигналізації з двостороннім зв& Огляд автомобільних сигналізацій з двостороннім зв& Більше простору для динаміки: Новий BMW M5 Touring Стали відомі офіційні подробиці про оновлений BMW X5 В Україні презентували новий IVECO Stralis BMW 7 серії зміцнює свої позиції На автосалоні в Женеві бьлі представлені нові Toyota RAV4 і Yaris Які мотори випускають в Ульяновську? На автосалоні в Парижі Audi представила чотири новинки У України оголошені ціни і почали приймати замовлення на новий BMW X1 Компанія Bosch розробила електронний датчик стану автомобільної батареї (EB ... Універсальний Лямбда-датчик Bosch виграє Міжнародну нагороду.
NGK розробила свічі для BMW M5
Свічки запалювання LKR8AP з властивостями датчика розроблені компанією NGK Spark Plug ексклюзивно для двигуна BMW M5 V10. Через високий ступінь стиснення (12:1) у цьому моторі від свічки запалювання також потрібно дуже висока потужність.
Центральне управління даними про потужність і вихлопних газах у двигуні V10 здійснюється блоком керування двигуном MS S65. Відмінною рисою системи управління є технологія іонного струму, що служить для виявлення стукотів у двигуні, перебоїв у роботі системи запалення і в процесі згоряння. Тому нова свічка запалювання була спроектована і як датчик для сучасної, складної системи.
Свічка пов'язана не тільки з системою запалювання, але і з невеликим контрольним пристроєм, так званим "сателітом іонного струму", що вимірює струм між електродами. Він залежить від ступеня іонізації всередині камери згоряння. За допомогою відповідного аналізу ця система виявляє стуки і збої при згорянні, і, тим самим, дозволяє системі управління двигуном "коригувати" роботу окремих циліндрів в поточний момент. З з'являтимуться стуком, наприклад, система справляється шляхом затримки моменту запалення.
У результаті водій нового M5 отримує не тільки зниження витрати палива, але і більш високий крутний момент і більшу віддачу потужності.
LKR8AP має два бічних і один середній електрод з платиновим кільцем, звареним за допомогою лазера. Зважаючи на змінених розмірів цієї свічки, подовженою (26.5мм) різьби і діаметра всього в 12мм при діаметрі шестикутника 16мм забезпечується оптимальне охолодження, завдяки збільшенню каналів охолодження. Термін служби розрахований на 60 000 км пробігу.
LKR8AP має два бічних і один середній електрод з платиновим кільцем, звареним за допомогою лазера. Зважаючи на змінених розмірів цієї свічки, подовженою (26.5мм) різьби і діаметра всього в 12мм при діаметрі шестикутника 16мм забезпечується оптимальне охолодження, завдяки збільшенню каналів охолодження. Термін служби розрахований на 60 000 км пробігу.