Полезная информация для автолюбителей:

05-01-2011 | Рынок автозапчастей

Уряд може скасувати мита на закордонні автокомплектуючих.

Як стало відомо газеті "Коммерсант", на найближчому засіданні урядової комісії з захисних заходів у зовнішній торгівлі буде розглянуто питання про зниження з 12% до 2-3%, а можливо, і повного скасування мит на комплектуючі, призначені для промислового складання автомобілів.    Тим часом серед автовиробників немає єдиної думки щодо необхідності цього кроку. Одні вважають її головним стимулом для розвитку автоскладального виробництва, інші вважають, що зниження мит поставить хрест на планах щодо створення вітчизняної індустрії автокомпонентів.     "Автотор" і виробництво Ford у Всеволожську зараз звільнені від сплати митних зборів на автокомпоненти. У найближчі дні аналогічна угода має підписати GM-АВТОВАЗ. Інші заводи розмитнюють машинокомплекти за тими ж ставками, що і автодеталі, що ввозяться для вторинного ринку. У середньому ставка становить 12%, але з певних позицій досягає 15%.    Проект зниження мит розробляється вже більше року і буде винесений на розгляд комісії в кінці листопада-початку грудня. Підсумковий документ, який потім надійде на затвердження в уряд, вперше вводить поняття "промислова збірка", а також список вузлів і агрегатів, на які передбачається знизити мита. При цьому, Мінпроменерго наполягає на зниженні ставок до 2-3%, ряд автовиробників - до 0.    За словами представника "Автотора", постанова може стати лазівкою для недобросовісних імпортерів, які спробують ввозити без сплати мит деталі для вторинного ринку. Крім того, на локалізації виробництва можна буде ставити хрест. Про це ж говорять в групі СОК (управляє "Іж-авто") і GM-АВТОВАЗ.    Підтримують зниження мит в "Автофрамос" і "Северсталь-авто" (управляє УАЗом, Заволзькому моторним заводом і готується почати ліцензійну збірку іномарок). "Зниження мита на автокомпоненти - єдиний можливий стимул для нових проектів, так як існуючий розрив між митами на готові автомобілі і автодеталі не забезпечує окупності для великих вкладень", - вважає гендиректор "Сєвєрсталь-авто" Вадим Швецов. За його оцінкою, постанову тільки підштовхне розвиток вітчизняної індустрії автокомпонентів, оскільки іноземні виробники зацікавлені в локалізації виробництва з-за високих витрат на доставку.


Статьи похожей тематики:

  • Чи є майбутнє у російських виробників автокомпонентів?
  • Вся нормативна база по імпорту автомобілів в Україні
  • Верховна Рада ратифікувала угоду про створення зони вільної торгівлі між чл ...
  • Український ринок обрусів
  • Якими ж будуть мита на автомобілі?
  • якому будуть мита: 12% або 20%
  • УАЗ побудує другу автозавод на 50 тис. авто на рік
  • Северсталь-Авто пропонує своїм акціонерам реорганізувати компанію
  • У "Автотора" відберуть пільги. Складальні проекти під загрозою
  • Як брали автомобільний закон № 3677 у Верховній Раді 5.02.04
  • Як брали автомобільний закон № 3677 у Верховній Раді 5.02.04. Стенограма
  • Імпортери ініціюють зниження митних зборів
  • В Україні введено нові правила торгівлі автомобілями
  • Подробиці проекту збирання SsangYong на УАЗі
  • КАМАЗ "і" Северсталь (УАЗ) створили альянс



  • На заметку автолюбителю:


    Разделы сайта

    Добро пожаловать на сайт, посвященный автотематике, обзорам и другим темам, связанными с машинам. Мы публикуем автомобильные новости, советы и рекомендации по эксплуатации и ремонту, советы начинающим и опытным водителем, о том, как купить или продать автомобиль, все нюансы автокредитования и страховки автомобиля.