05-01-2011 | Рынок автозапчастей
Volvo XC90 отримав високотехнологічний двигун V8 У України гряде тотальна каталізацію Превентівні заходь Безпека - у центре уваги компанії Volvo Cars На автосалоні в Парижі Ford представив новий Mondeo Вивчаючи аварії, Volvo розробляє нові системи безпеки Volvo V50 - задоволення від керування спортивним універсалом - і на зимових ... Volvo розробила спеціальну версію C30 з витратою менше 4,5 л/100 км Двигун Scania V8 виповнюється 40 років На автосалоні в Женеві Ford представив кабріолет Ford Focus CC У України буде нова ставка ПДВ - 17% До Верховної Ради внесено законопроект Про акцизний збір Як роблять двигуни для Таврій і Daewoo Sens Як роблять двигуни МеМЗ. Репортаж із заводу В Україні можуть ввести відповідальність за відсутність страховки ГО Верховна Рада ратифікувала угоду про створення зони вільної торгівлі між чл ...
Новий високотехнологічний двигун V8 для Volvo XC90
Volvo XC90 зміцнює свою позіцію однієї з найуспішнішіх моделей SUV у сегменті "преміум". Абсолютно новий силовий агрегат з двигун V8, 6-швідкісною автоматично трансмісією та системою повно приводу останнього Покоління Ще більше розшірює коло потенційніх клієнтів Volvo XC90. Новий Volvo XC90 V8 дебютував на автошоу в Паріжі 23 вересня.
Новий двигун V8 - Це новий поворотний пункт в истории Volvo Cars. Це найперш V8, вироблені компанією з моменту її Заснування в 1927 році, І Volvo XC90 є Першою моделлю, обладнанню таким мотором. "Автомобілю класу SUV в сегменті" преміум "потрібній V8, особливо на північноамеріканському Ринку, де Продається близьке 60 відсотків ВСІХ виготовлені нами XC90", - пояснює Ганс Вікмен, віце-президент лінії автомобілів великого класу. Обов'язковою вимог для нового перебирання V8 Було поперечні РОЗМІЩЕННЯ в моторному відсіку, Як І в решті двігунів Volvo.
"Поперечний двигун дозволяє ЗБЕРЕГТИ на XC90 передні зони змінання, а Отже, не поступат пасивної безпеки", - каже Ганс Вікмен. З цієї причини компактність зовнішніх розмірів для нового перебирання булу надзвичайно важливо. Це такоже пояснює вибір невеликого, 60-градусного кута Розташування рядів ціліндрів - порівняно з більш традіційнімі 90 градусами.
Порушення рівновагі, Що природно вінікає внаслідок 60-градусної V-конфігурації Розташування ціліндрів, запобігає вал урівноваження, Який обертається в протилежних напрямі.
V8 - спеціально для XC90
Щоб досягті загальної компактності, Усі допоміжні для мотора елєменти, Такі Як генератор, встановлюються безпосереднього на двигун, без жодним кронштейнів, які звичайна замають зайвий простір. З тієї самої причини стартер встановлюється над трансмісією. Більш того, розподільні вали Випускний клапанів приводяться в дію допоміжнімі ланцюга, Що йдуть від розподільніх валів впускних клапанів, І Це такоже економити простір.
Лівий ряд ціліндрів відсунуто на півціліндра вперед від правого ряду, Що суперечити прийнятих стандартом автомобілебудування - протікання, так двигун щільніше розміщується та точніше відповідає конструктивним особливостями XC90, завдякі Чому підвіщується безпека при зіткненнях.
"Мі розроблювалі цею V8 спеціально для XC90", - підтверджує Ганс Вікмен. Результатом стала 8-ціліндрова "вісімка" довжина якіх 754 мм та шириною 635 мм - найкомпактнішій мотор на Ринку порівняно з листами того самого об'єму.
Завдякі таким невеликі розмірам та того факту, Що І блок ціліндрів, І головка блоку відліті з алюмінію, новий V8 Volvo важіть Лише 190 кг - не Останній фактор для зниженості споживання пального.
Перший бензиновий V8, Який задовольняє норми ULEV II
Новий двигун від Volvo є найекологічнішім бензиновим V8 на сучасному Ринку. ВІН задовольняє амеріканські норми токсічності віхлопу ULEV II (Ultra Low Emission Vehicle - Автомобіль з наднізькім вмістом віхлопу, Рівень II) - чого не вдавався досягті жодним іншому бензиновому V8.
"Цим досягненням ми по-справжньому пішаємося", - каже Юрген Свенссон, головний інженер. Стандарти ULEV II булі задоволені з допомогою метода:
Новий двигун V8 - Це новий поворотний пункт в истории Volvo Cars. Це найперш V8, вироблені компанією з моменту її Заснування в 1927 році, І Volvo XC90 є Першою моделлю, обладнанню таким мотором. "Автомобілю класу SUV в сегменті" преміум "потрібній V8, особливо на північноамеріканському Ринку, де Продається близьке 60 відсотків ВСІХ виготовлені нами XC90", - пояснює Ганс Вікмен, віце-президент лінії автомобілів великого класу. Обов'язковою вимог для нового перебирання V8 Було поперечні РОЗМІЩЕННЯ в моторному відсіку, Як І в решті двігунів Volvo.
"Поперечний двигун дозволяє ЗБЕРЕГТИ на XC90 передні зони змінання, а Отже, не поступат пасивної безпеки", - каже Ганс Вікмен. З цієї причини компактність зовнішніх розмірів для нового перебирання булу надзвичайно важливо. Це такоже пояснює вибір невеликого, 60-градусного кута Розташування рядів ціліндрів - порівняно з більш традіційнімі 90 градусами.
Порушення рівновагі, Що природно вінікає внаслідок 60-градусної V-конфігурації Розташування ціліндрів, запобігає вал урівноваження, Який обертається в протилежних напрямі.
V8 - спеціально для XC90
Щоб досягті загальної компактності, Усі допоміжні для мотора елєменти, Такі Як генератор, встановлюються безпосереднього на двигун, без жодним кронштейнів, які звичайна замають зайвий простір. З тієї самої причини стартер встановлюється над трансмісією. Більш того, розподільні вали Випускний клапанів приводяться в дію допоміжнімі ланцюга, Що йдуть від розподільніх валів впускних клапанів, І Це такоже економити простір.
Лівий ряд ціліндрів відсунуто на півціліндра вперед від правого ряду, Що суперечити прийнятих стандартом автомобілебудування - протікання, так двигун щільніше розміщується та точніше відповідає конструктивним особливостями XC90, завдякі Чому підвіщується безпека при зіткненнях.
"Мі розроблювалі цею V8 спеціально для XC90", - підтверджує Ганс Вікмен. Результатом стала 8-ціліндрова "вісімка" довжина якіх 754 мм та шириною 635 мм - найкомпактнішій мотор на Ринку порівняно з листами того самого об'єму.
Завдякі таким невеликі розмірам та того факту, Що І блок ціліндрів, І головка блоку відліті з алюмінію, новий V8 Volvo важіть Лише 190 кг - не Останній фактор для зниженості споживання пального.
Перший бензиновий V8, Який задовольняє норми ULEV II
Новий двигун від Volvo є найекологічнішім бензиновим V8 на сучасному Ринку. ВІН задовольняє амеріканські норми токсічності віхлопу ULEV II (Ultra Low Emission Vehicle - Автомобіль з наднізькім вмістом віхлопу, Рівень II) - чого не вдавався досягті жодним іншому бензиновому V8.
"Цим досягненням ми по-справжньому пішаємося", - каже Юрген Свенссон, головний інженер. Стандарти ULEV II булі задоволені з допомогою метода: