05-01-2011 | Рынок автозапчастей
Свічки запалювання поступляться місцем лазерному променю Свічки Bosch для Daimler-Chrysler виходжують по 100000 км Новинка компанії BRISK NGK розробила свічі для BMW M5 Нові свічки напруження Bosch Rapiterm для сучасних дизельних двигунів. Технічні нововведення компанії «BRISK» Як визначити несправність або погану роботу двигуна за станом свічок запалю ... Nissan скорочує обсяг шкідливих викидів CO2 Тест палива на АЗС. Що нам заливають під виглядом солярки Тест солярки на київських АЗС Denso представляє нові високопродуктивні свічки Як завестися в мороз Як правильно заводити авто в сильний мороз. Поради бувалих Тест: Що нам заливають на заправках під виглядом А-92 Як ми перевіряли якість 92-го бензину на київських АЗС
AVL представила лазерні свічки запалювання
Компактні лазерні свічки запалення для двигунів внутрішнього згоряння розробили австрійські фірми CTR з Віллаха і AVL з Граца. За габаритами вони порівнянні зі звичайними свічок, однак набагато економічніше і ефективніше.
Роботи по застосуванню лазера в системі запалювання велися 20 років, проте всі діючі екземпляри лазерних свічок до цих пір були завбільшки з обідній стіл. Фірми CTR і AVL домоглися радикального скорочення розмірів і тепер готові запропонувати ноу-хау моторостроителей.
Застосування лазера допоможе подальшому розвитку конструкції двигунів, вважають розробники. Зокрема, лазерна свічка здатна запалювати паливо на збідненої суміші, а це означає загальну економію палива і зниження шкідливих викидів.