05-01-2011 | Рынок автозапчастей
На автосалоні в Женеві бьлі представлені нові Toyota RAV4 і Yaris Honda CR-Z отримує кращу оцінку безпеки від Euro NCAP Новинки Toyota на Женевському автосалоні Офіційні подробиці про новий BMW X3 Як треба їздити взимку. Поради фахівця Оголошено українські ціни на новий BMW X3 Honda Insight отримує найвищі оцінки безпеки Euro NCAP Новий BMW X3 вже в Україні Тест-драйв: Honda Accord проти Nissan Primera. Очна ставка Nissan представила новий Murano II Honda Accord визнаний одним з найбезпечніших автомобілів в Європі за версіє ... Honda отримує найвищу нагороду Euro NCAP Advanced за інновації в галузі без ... Nissan представив серійний електромобіль Leaf. Подробиці Перший в Україні Volkswagen Phaeton проданий ще до презентації Honda Civic отримав найвищу оцінку безпеки Euro NCAP
Розроблена проста система управління задніми колесами
Головний постачальник комплектуючих для GM американська Delphi розробила революційну електронну систему управління кутом повороту задніх коліс. Компанія пропонує запустити розробку в серію.
Ідея керованих задніх коліс не нова, зокрема, її просувала в масовому порядку японська Honda, яка в 90-і роки випустила модель Prelude з керованими задніми колесами.
Переваги такої схеми очевидні: чудова курсова стійкість та несхильність заметів, відмінна маневреність, легкість парковки. Тим не менш застосовувалися до цих пір механічні пристрої були дорогими і далекі від досконалості.
Електронна система значно простіше і одночасно надійніше. Завдяки сервомотора управління здійснюється безступінчатий. Крім того, електронний привід дозволяє координувати його дії з системою курсової стійкості на програмному рівні. Це в кілька разів підвищить ефективність активних систем безпеки і загальну керованість автомобілем, вважають представники Delphi.