05-01-2011 | Рынок автозапчастей

У Росії будуть робити подушки безпеки

Перше в Росії виробництво автомобільних рулів з подушками безпеки відкриється на початку 2004 р. Його організовують аффільований з групою "СОК" Сизранський завод "Пластик" і італійська компанія Autocomponent Engineering. Покупцями продукції нового підприємства стануть "GM-АвтоВАЗ" і "АвтоВАЗ".    СП "Автопласт-Інжиніринг" утворено в 2000 р. Займається постачанням рульових коліс для "GM-АвтоВАЗ" з Італії. Засновники компанії - Сизранський завод "Пластик" і італійська компанія Autocomponent Enginee-ring, які мають рівні частки у статутному капіталі.     Компанія Autocomponent Engineering в 1995 р. виокремилася зі складу компанії Gallino, розробляла, що виробляла і постачала на "АвтоВАЗ" комплектуючі з пластику. Власником компанії є її керівник Джорджо Вердучі.

     Завод "Пластик" (м. Сизрань, Самарська область) - основний постачальник комплектуючих із пластику на "АвтоВАЗ", афілійований з групою "СОК".

     Представник заводу "Пластик" Євген Шефер розповів "Відомостям", що підготовка до запуску виробництва кермових коліс з подушками безпеки почалася в березні 2003 р. За його словами, виробництво буде розташовуватися на площах збанкрутілого Заводу металевих виробів (м. Октябрськ). Необхідне обладнання буде поставлено до початку 2004 р. А керівник компанії Autocomponent Engineering Джорджо Вердучі розповідає, що інвестиції в розробку і організацію виробництва рулів і подушок безпеки до Жовтневого складуть близько $ 12 млн. Постачальником обладнання для виготовлення подушок безпеки і технології виробництва виступить американська компанія Breed Techno -logies Inc (з 29 вересня 2003 Key Safety Systems Inc) - один з найбільших в світі виробників і розробників автомобільних систем безпеки.

     За словами Вердучі, виробництво рулів до Жовтневого стартує в березні 2004 р. Проектна потужність нового виробництва складе 400 000 - 450 000 виробів на рік. Але коли підприємство її досягне, Вердучі не говорить. Відмовляються партнери розкривати і планований оборот підприємства. Вердучі лише зазначає, що закордонний кермо з подушкою безпеки коштує в середньому $ 80 - 90. "Вартість продукції російського виробництва буде нижче", - додає він. За словами Вердучі, "Автопласт-Інжиніринг" вже має контракт на поставку в наступному році 80 000 керма з подушками безпеки власного виробництва на СП "GM-АвтоВАЗ". Ними буде оснащуватися "Нива-Chevrolet". Також рули з подушками безпеки планується поставляти і на "АвтоВАЗ", з яким зараз ведуться переговори. Вердучі говорить, що на Волзький завод до кінця 2005 р. планується поставити 180 000 керма з подушками безпеки.

     Начальник технологічного управління комплектуючих виробів "АвтоВАЗу" Геннадій Піменов повідомив, що продукцію нового підприємства планується встановлювати на експортних модифікаціях ВАЗ-2110. "Це пов'язано з введенням в Європі нових вимог з пасивної безпеки водія і пасажирів", - заявив він. Представник "GM-АвтоВАЗ" підтвердив, що нове підприємство буде поставляти свою продукцію для потреб СП. "Але якщо ми будемо сумніватися в якості їх продукції, то виберемо перевіреного постачальника", - говорить джерело на СП. За його словами, "GM-АвтоВАЗ" веде аналогічні переговори з кількома іноземними виробниками подушок безпеки.

   Джерело: Autonews


Статьи похожей тематики:

  • Чи є майбутнє у російських виробників автокомпонентів?
  • Renault відмовляється фінансувати АвтоВАЗ, але допоможе технологіями
  • Група "СОК" продає завод комплектуючих
  • Особливості ввезення автомобіля з-за кордону. Роз&
  • В Іжевську стартувала промислова збірка автомобіля KIA Spectra
  • Кращий квартал для BMW Group
  • У Москві бум кредитних продажів
  • ВАЗ збільшить постачання автокомплектів в Україні
  • АвтоВАЗ затоварили і зупинить конвеєр
  • Україну набридли &
  • Як розшифровуються нові номери
  • Чому впав ВАЗ
  • Подробиці про заводи Geely очима автолюбителів
  • Magna розробила для АвтоВАЗу занадто дорогою авто
  • Іжмаш прогресує. Хто йому допомагає?




  • Разделы сайта

    Добро пожаловать на сайт, посвященный автотематике, обзорам и другим темам, связанными с машинам. Мы публикуем автомобильные новости, советы и рекомендации по эксплуатации и ремонту, советы начинающим и опытным водителем, о том, как купить или продать автомобиль, все нюансы автокредитования и страховки автомобиля.