05-01-2011 | Рынок автозапчастей
Новинка компанії BRISK Свічки запалювання поступляться місцем лазерному променю У Україну представлять новий Audi A3 Cabriolet Свічки Bosch для Daimler-Chrysler виходжують по 100000 км У Женеві презентували Mazda5 Нові свічки напруження Bosch Rapiterm для сучасних дизельних двигунів. Denso представляє нові високопродуктивні свічки NGK розробила свічі для BMW M5 Сигналізації з двостороннім зв& Огляд літніх шин. Що нового на ринку Огляд автомобільних сигналізацій з двостороннім зв& Чи безпечно їздити на старих ЛАЗах В Україні презентували новий IVECO Stralis Новинки Toyota на Женевському автосалоні В Україні почали приймати замовлення на нові моделі Chery A-13 і Chery M-11 ...
Технічні нововведення компанії «BRISK»
Чеська компанія «BRISK» представила новинку. Це свічки запалювання нової конструкції SUPER FORTE. Завдяки новим конструктивним особливостям свічка створює краще запалювання суміші, запуск автомобіля і збільшує потужність двигуна. Свічки SUPER FORTE мають спеціальну поверхневу захист і більш тривалий інтервал заміни, на відміну від попередніх моделей. Які конструктивні особливості новинки? Конструктивні особливості SUPER FORTE:
- Розміщення іскрового розрядника глибше в камеру згоряння досягається оптимізаціями траєкторії горіння, що перешкоджає детонація.
- Нова форма іскрового розрядника забезпечує перескакування іскри між зовнішніми гранями електродів. Таким чином пригнічується дугогасильні ефект електродів і прискорюється початкова фаза поширення полум'я.
- Нова форма спідниці ізолятора з циліндричною частиною в кінці забезпечує більш швидке нагрівання ізолятора після старту двигуна.
- Новий центральний електрод збільшеного діаметра, низьке вимога свічки запалювання до напруги, що подається системою запалювання, і оптимізація теплопровідності спідниці ізолятора збільшують інтервал заміни свічок запалювання до 35 000 км пробігу.
- Нова форма верхньої частини ізолятора в поєднанні з відповідною гайкою запобігають появі поверхневої іскри високої напруги по поверхні ізолятора, яка утворюється головним чином при високій атмосферної вологості.
• більш висока коррозістойкость корпусу досягається за допомогою гальванічної захисту Zn-Ni.
"AUTO-Consulting"
- Розміщення іскрового розрядника глибше в камеру згоряння досягається оптимізаціями траєкторії горіння, що перешкоджає детонація.
- Нова форма іскрового розрядника забезпечує перескакування іскри між зовнішніми гранями електродів. Таким чином пригнічується дугогасильні ефект електродів і прискорюється початкова фаза поширення полум'я.
- Нова форма спідниці ізолятора з циліндричною частиною в кінці забезпечує більш швидке нагрівання ізолятора після старту двигуна.
- Новий центральний електрод збільшеного діаметра, низьке вимога свічки запалювання до напруги, що подається системою запалювання, і оптимізація теплопровідності спідниці ізолятора збільшують інтервал заміни свічок запалювання до 35 000 км пробігу.
- Нова форма верхньої частини ізолятора в поєднанні з відповідною гайкою запобігають появі поверхневої іскри високої напруги по поверхні ізолятора, яка утворюється головним чином при високій атмосферної вологості.
• більш висока коррозістойкость корпусу досягається за допомогою гальванічної захисту Zn-Ni.
"AUTO-Consulting"