05-01-2011 | Рынок автозапчастей
Компанія «АІС-Автозапчастини» збільшила свою частку ринку на 15% «АІС-Автозапчастини» виводить на ринок акумулятори під власним брендом DOCK ... Що буде з гарантією? Кабмін затвердив Порядок гарантійних зобов& «АІС» робить ставку на сервіс і клієнтів «Китайці» виходять на новий етап. Огляд новинок минулих двох виставок Компанії «ВіДі Груп» виповнилося 15 років Нова редакція Закону України "Про захист прав споживачів" Вся нормативна база по імпорту автомобілів в Україні В Україні можуть ввести відповідальність за відсутність страховки ГО Прийнята нова стратегія розвитку напрямку запасних частин корпорації «АІС» Автомобільної галузі катастрофічно не вистачає кадрів У 2011 році український авторинок збільшиться до 205 тис. штук. - Прогноз в ... Порівняльна таблиця відповідальності за порушення правил дорожнього руху за ... Renault відмовляється фінансувати АвтоВАЗ, але допоможе технологіями «АІС-Автозапчастини» розпочала продаж автомобільних рідин під власним бренд ...
Підсумки та перспективи українського ринку запчастин
Дестабілізація світових економік, спричинене світовою фінансовою кризою, боляче вдарила по багатьох ринків. Найбільш сильно постраждав автомобільний, де продажі істотно скоротилися. А ось як йдуть справи на ринках-супутниках? Стан справ на ринку aftermarket коментує Олександр ЄФІМОВ, директор компанії «АІС-Автозапчастини» , що входить до Групи компаній «АІС».
Якщо зі скороченням кредитування, продажу автомобілів практично зупинилися - ринок в 2009 р. впав на 74% в порівнянні з 2008 р., то продажі запасних частин не такі плачевні. Розглянемо окремі сегменти ринку запасних частин: оригінальних і неоригінальних, ринку масел і автохімії, шин і додаткового устаткування. Кожен з цих сегментів потребує окремої уваги. Також варто зазначити, на яких ринках сконцентрувалися оператори ринку aftermarket і які активності вони роблять для стабілізації своїх напрямків.
Ринок оригінальних запчастин
Ринок оригінальних запасних частин традиційно ділять на окремі сектори: запчастини для легкових автомобілів виробництва СНД, запчастини для комерційного транспорту й запчастини для вантажівок.
Продажі запасних частин для легкових автомобілів зараз перебувають на рівні 2008 р. Оскільки цей асортимент товарів складається з недорогих продуктів для бюджетних автомобілів, то тут немає різких коливань зростання і падіння. Однак у цьому сегменті вже спостерігається дефіцит запчастин до автомобілів виробництва СНД. Він пов'язаний, перш за все, зі скороченням виробництва таких автомобілів, а виробники оригінальних комплектуючих до них оптимізували свої обсяги. Логічно чекати, що через дефіцит «рідних» запчастин, автомобілісти незабаром перейдуть на дешеві китайські аналоги.
У комерційному напрямку в 2009 р. був спад. Він був викликаний різким скороченням продажів автомобілів комерційної групи, скороченням споживання і використання техніки, її простоями, економією на ремонтах (або, навіть, відмова від ремонтів). Все це спричинило і зменшення попиту на запчастини. У порівнянні з 2008 р., продажу минулого року знизилися на 10-15%.
А ось продаж запчастин для вантажних автомобілів в 2009 р. просто обвалилися. Падіння склало 60-70%. Причини аналогічні тим, що ми виділили для ринку комерційних. Однак через специфіку техніки, попит на запчастини для вантажівок був вкрай низьким. Слід віддати належне дистриб'юторам цього асортименту запчастин - всі вони залишилися на ринку, але зазнають скорочення доходів через відсутність попиту.
Ринок неоригінальних запчастин
Ринок неоригінальних запасних частин у минулому році також важко розвивався, однак це перший сегмент, який став оживати і відновлюватися в цьому році. Попит на неоригінальні запчастини для іномарок, в порівнянні з 2008 р., в минулому році впав на 35-40%. Причини скорочення попиту зрозумілі - дистриб'ютори змушені були піднімати ціни, захищаючись від курсових коливань, а також шукати більш дешеві аналоги. Таким чином, на ринку відбулося перерозподілом - автовласники в спробах економії частіше купували запасні частини «ноу-нейм», переважно китайського виробництва.
Слід зазначити, що цивілізовані виробники запасних частин з Європи, намагалися активно стримати падіння ринку, пропонуючи українським дистриб'юторам різноманітні програми лояльності, або фіксували курс валют в контрактах.
Початок 2010 р. вже красномовно засвідчило приємні зрушення в продажах «неоригінальний». За майже 5,5 місяців ринок виріс на 25-30%, в порівнянні з тим же періодом минулого року. Але й на цьому ринку вже є дефіцит якісних товарів. Початок йому поклали події кризового року, коли виробники згортали виробництво, а дистриб'ютори, мінімізуючи власні ризики, не робили великих складських запасів. З ключових проблем ринку неоригінальних запчастин також слід виділити:
- Відсутність запасів, доставка запчастин по факту замовлення;
- Подорожчання транспортних витрат на доставку продукції від виробника;
- Державний чинник (дуже тривале оформлення вантажів на митниці).
Однак останній фактор вплинув і позитивні зрушення на ринку. Через реалізації повноцінної процедури проходження митного очищення, «сірі» імпортери вже не мають можливості занижувати вартість продукції в інвойсі - ринок поступово наповнюється офіційними неоригінальними запасними частинами.
Ринок масел і автохімії
Скорочення продажів нових автомобілів відбилося на споживанні масел. У першу чергу, зменшилося споживання олій, рекомендованих до затоки при гарантійних ремонтах і обслуговуванні.
Споживчий попит перемістився із сегмента більш дорогих олій європейських і російських виробників в менш дорогий сегмент, де панують дешеві, «ноу-нейм» товари.
У цілому, 2010 р. виявився знаковим для ринку - вперше можна було спостерігати, як знижуються ціни на масла преміум-сегмента. Виробникам не залишалося нічого, крім як прагнути стати доступним для кінцевого споживача.
Тут вже привертали увагу різними маркетинговими інструментами. Багато виробників масел заманювали ребрендингом і позиціонуванням продукту в більш недорогому сегменті, зміною упаковки і зниженням ціни.
За такою ж схемою розвивався і ринок автохімії.
Ринок шин і додаткового устаткування Ринок шин і додаткового устаткування продемонстрував найбільше падіння. З 2009 р. попит у преміум-сегменті, який завжди був стабільний, скоротився на 70-80%. Якщо ще у минулому році всі розпродавали запаси попереднього року, то до 2010 р. довелося робити нові закупівлі за новими цінами. Природно, виробники намагалися стимулювати дистриб'юторів до співпраці, пропонуючи відстрочки платежу й інші заохочення для закупівельників. Однак належного ефекту такі затягають заходи не справили.
На цьому тлі відродився ринок шин, що були у вжитку. Ключову роль відіграє ціна, яка в 3-4 рази нижче, ніж на нові шини.
Серед гравців ринку стабільні показники тільки в українських виробників. Вони пішли від збільшення вартості продукції, соптімізіровав виробництво, тим самим врятували себе.
Ринок додаткового обладнання перебуває в депресивному стані. Пов'язано як зі скороченням продажів автомобілів, так і з неготовністю банків підключати кредитні інструменти. Якщо раніше ті ж банки озвучували вимоги до обов'язкового пакету для комплектації нового авто, то зі скороченням кредитування і зі спадом продажів транспорту скоротилися і продажу допоборудования.
Компанія «АІС-Автозапчастини» - лідер ринку запасних частин
У 2009 році «АІС-Автозапчастини» збільшила свою частку ринку на 15%. Були відкриті супермаркети запчастин Stop & Go, представлені власні торговельні марки, підписаний контракт ексклюзивного імпортера запчастин «ГАЗ», «ЯМЗ», «ЯЗДА». У планах на 2010 рік - збільшення частки ринку в 1,5 рази, випуск акумуляторів під власним брендом Docker, реалізація програм лояльності для оптових і роздрібних покупців.
Підсумки 2009 року
У 2009 році компанія «АІС-Автозапчастини» збільшила свою частку ринку на 15%. У торгову мережу «АІС-Автозапчастини» надійшли нові пропозиції оригінальних і неоригінальних запчастин, мастильних матеріалів, шин, аксесуарів. Відкрилися перші «супермаркети запчастин» Stop & Go - у Запоріжжі, Житомирі, Миколаєві. Сьогодні торгова мережа «АІС-Автозапчастини» нараховує 40 фірмових магазинів.
Компанія «АІС-Автозапчастини» випускає товари під власними торговими марками. У 2009 році їх асортимент поповнили акумулятори Tornado, шини America, колісні диски Smart Wheel, експлуатаційні рідини GoLine - все це власні бренди «АІС-Автозапчастини». У 2009 році «АІС-Автозапчастини» стала ексклюзивним імпортером оригінальних запчастин «ГАЗ», «Автодизель »(ЯМЗ),« ЯЗДА »в Україні. І на початку 2010 року компанія підтвердила свій статус ексклюзивного імпортера цих запчастин. Почав роботу роздрібний інтернет-магазин «АІС-Автозапчастини». Він відрізняється зручним інтерфейсом і великим асортиментом товару.
Плани на 2010 рік
У 2010 році компанія «АІС-Автозапчастини» планує збільшити свою частку ринку в 1,5 рази. Пріоритетними напрямками для компанії будуть як оптові, так і роздрібні продажі. Також «АІС-Автозапчастини» у 2010 році сформує спеціальну пропозицію для сервісних станцій.
Напрямок оригінальних запчастин
Компанія «АІС-Автозапчастини» вже підтвердила статус ексклюзивного партнера «ГАЗ», «ЯЗДА», «Автодизель» (ЯМЗ), «ПАЗ» у 2010 році. Відновлено статус офіційного дилера «КАМАЗ». Протягом 2010 року портфель компанії поповнять нові ексклюзивні контракти з російськими і європейськими виробниками запчастин середнього цінового діапазону.
Напрямок неоригінальних запчастин
У 2010 році компанія «АІС-Автозапчастини» розширить пропозицію неоригінальних запчастин для китайських і корейських автомобілів. Будуть запропоновані європейські і українські запчастини всіх груп - для двигуна, ходової частини, електрики, гальмівної системи.
Власні торговельні марки
У 2010 році будуть представлені доступні акумулятори Docker, з'являться нові автомобільні рідини GoLine, продовжиться розвиток шинного бренду America.
Мастильні матеріали
Компанія «АІС-Автозапчастини» має намір зайняти лідируючі позиції серед дистриб'юторів Shell, Texaco, Лукойл. Для збільшення продажів мастил оптовим клієнтам буде надаватися знижка до 15%. А роздрібних покупців чекають різні стимулюючі акції - наприклад, при покупці масла буде надаватися знижка на масляний фільтр.
Все для покупців: «b2с»-напрям роботи
Мережа компанії «АІС-Автозапчастини» зростає як кількісно, так і якісно і прагне бути ближче до клієнта, тому сьогодні ми міняємо розташування магазинів - намагаємося перенести торговий об'єкт ближче до клієнта, до центрів міст або у звичні місця купівлі автомобільних комплектуючих.
Мережа складає на сьогодні 40 магазинів у всіх ключових містах країни. У магазинах представлений весь асортимент продукції - а це понад 40 000 найменувань.
Програми лояльності
У торгово-сервісній мережі Групи компаній «АІС» стартувала програма лояльності. «Левова» частка спеціальних пропозицій для автовласників надається саме в магазинах «АІС-Автозапчастини». Покупці можуть приєднатися до цієї програми та отримувати знижки на товари в розмірі від 5 до 15%.
Напрям «b2b»
Сьогодні в нелегкому становищі перебувають не тільки оператори автомобільного ринку, які продають автомобілі. Нові вимоги пред'являються і до супутніх продажу бізнес-направленням.
У 2010 році компанія «АІС-Автозапчастини» запропонувати професійним клієнтам і сервісним станціям гнучку систему знижок на запчастини і великі складські запаси - близько 60 000 найменувань запчастин. Також «АІС-Автозапчастини» може забезпечити швидку доставку партії запчастин у будь-яку частину Україна - середній час доставки не перевищує 24 годин. Все це дозволить «АІС-Автозапчастини» збільшити продажі товарів професійним клієнтам.
Робота з великими корпоративними клієнтами
У 2010 р. пожвавилися корпоративні клієнти. Якщо в минулому році цей сектор перебував у затишку, викликаному скороченням будь-якого виробництва і заморожуванням корпоративних автопарків, то зараз вже можна помітити, як оживають бізнес-процеси.
Клієнти компанії «АІС-Автозапчастини» виявляють інтерес до запчастинах оригінального напряму. Ми стимулюємо таких покупців різними програмами підтримки. У першу чергу, ми таким компаніям пропонуємо широкий асортимент продукції з відстрочкою платежу. Такі дії були оцінені покупцями, а нам це дозволило в умовах важкого 2009 зберегти своїх клієнтів і збільшити їх кількість. Сьогодні співвідношення роздрібних і корпоративних продажів вийшло на рівень 2008 р.
Робота з професійними клієнтами
Також ми освоюємо роботу з СТО і столами замовлень. Один з методів - вдосконалення логістики товару в регіони, важливі і маркетингові підтримки клієнтів. Так, для СТО і столів замовлень передбачені передача спеціального обладнання для роботи, уніформи та розвиток навчальних програм за напрямами і продуктів. Все це ми реалізуємо спільно з партнерами-постачальниками.
Програми лояльності
Наші клієнти знають, що для нас немає єдиного шаблону роботи - ми працюємо з кожним клієнтом, компанією індивідуально, враховуючи специфіку роботи й побажання. Є ключові фактори, які впливають на розвиток відносин з клієнтом та його загальну знижку. Ми враховуємо передбачувані обсяги закупівель клієнта, його специфіку роботи, кількість замовлень на період. Виходячи з цих даних, оцінюючи інтереси клієнта, ми формуємо певні умови співпраці.
Детальніше про компанію «АІС-Автозапчастини»
Якщо зі скороченням кредитування, продажу автомобілів практично зупинилися - ринок в 2009 р. впав на 74% в порівнянні з 2008 р., то продажі запасних частин не такі плачевні. Розглянемо окремі сегменти ринку запасних частин: оригінальних і неоригінальних, ринку масел і автохімії, шин і додаткового устаткування. Кожен з цих сегментів потребує окремої уваги. Також варто зазначити, на яких ринках сконцентрувалися оператори ринку aftermarket і які активності вони роблять для стабілізації своїх напрямків.
Ринок оригінальних запчастин
Ринок оригінальних запасних частин традиційно ділять на окремі сектори: запчастини для легкових автомобілів виробництва СНД, запчастини для комерційного транспорту й запчастини для вантажівок.
Продажі запасних частин для легкових автомобілів зараз перебувають на рівні 2008 р. Оскільки цей асортимент товарів складається з недорогих продуктів для бюджетних автомобілів, то тут немає різких коливань зростання і падіння. Однак у цьому сегменті вже спостерігається дефіцит запчастин до автомобілів виробництва СНД. Він пов'язаний, перш за все, зі скороченням виробництва таких автомобілів, а виробники оригінальних комплектуючих до них оптимізували свої обсяги. Логічно чекати, що через дефіцит «рідних» запчастин, автомобілісти незабаром перейдуть на дешеві китайські аналоги.
У комерційному напрямку в 2009 р. був спад. Він був викликаний різким скороченням продажів автомобілів комерційної групи, скороченням споживання і використання техніки, її простоями, економією на ремонтах (або, навіть, відмова від ремонтів). Все це спричинило і зменшення попиту на запчастини. У порівнянні з 2008 р., продажу минулого року знизилися на 10-15%.
А ось продаж запчастин для вантажних автомобілів в 2009 р. просто обвалилися. Падіння склало 60-70%. Причини аналогічні тим, що ми виділили для ринку комерційних. Однак через специфіку техніки, попит на запчастини для вантажівок був вкрай низьким. Слід віддати належне дистриб'юторам цього асортименту запчастин - всі вони залишилися на ринку, але зазнають скорочення доходів через відсутність попиту.
Ринок неоригінальних запчастин
Ринок неоригінальних запасних частин у минулому році також важко розвивався, однак це перший сегмент, який став оживати і відновлюватися в цьому році. Попит на неоригінальні запчастини для іномарок, в порівнянні з 2008 р., в минулому році впав на 35-40%. Причини скорочення попиту зрозумілі - дистриб'ютори змушені були піднімати ціни, захищаючись від курсових коливань, а також шукати більш дешеві аналоги. Таким чином, на ринку відбулося перерозподілом - автовласники в спробах економії частіше купували запасні частини «ноу-нейм», переважно китайського виробництва.
Слід зазначити, що цивілізовані виробники запасних частин з Європи, намагалися активно стримати падіння ринку, пропонуючи українським дистриб'юторам різноманітні програми лояльності, або фіксували курс валют в контрактах.
Початок 2010 р. вже красномовно засвідчило приємні зрушення в продажах «неоригінальний». За майже 5,5 місяців ринок виріс на 25-30%, в порівнянні з тим же періодом минулого року. Але й на цьому ринку вже є дефіцит якісних товарів. Початок йому поклали події кризового року, коли виробники згортали виробництво, а дистриб'ютори, мінімізуючи власні ризики, не робили великих складських запасів. З ключових проблем ринку неоригінальних запчастин також слід виділити:
- Відсутність запасів, доставка запчастин по факту замовлення;
- Подорожчання транспортних витрат на доставку продукції від виробника;
- Державний чинник (дуже тривале оформлення вантажів на митниці).
Однак останній фактор вплинув і позитивні зрушення на ринку. Через реалізації повноцінної процедури проходження митного очищення, «сірі» імпортери вже не мають можливості занижувати вартість продукції в інвойсі - ринок поступово наповнюється офіційними неоригінальними запасними частинами.
Ринок масел і автохімії
Скорочення продажів нових автомобілів відбилося на споживанні масел. У першу чергу, зменшилося споживання олій, рекомендованих до затоки при гарантійних ремонтах і обслуговуванні.
Споживчий попит перемістився із сегмента більш дорогих олій європейських і російських виробників в менш дорогий сегмент, де панують дешеві, «ноу-нейм» товари.
У цілому, 2010 р. виявився знаковим для ринку - вперше можна було спостерігати, як знижуються ціни на масла преміум-сегмента. Виробникам не залишалося нічого, крім як прагнути стати доступним для кінцевого споживача.
Тут вже привертали увагу різними маркетинговими інструментами. Багато виробників масел заманювали ребрендингом і позиціонуванням продукту в більш недорогому сегменті, зміною упаковки і зниженням ціни.
За такою ж схемою розвивався і ринок автохімії.
Ринок шин і додаткового устаткування Ринок шин і додаткового устаткування продемонстрував найбільше падіння. З 2009 р. попит у преміум-сегменті, який завжди був стабільний, скоротився на 70-80%. Якщо ще у минулому році всі розпродавали запаси попереднього року, то до 2010 р. довелося робити нові закупівлі за новими цінами. Природно, виробники намагалися стимулювати дистриб'юторів до співпраці, пропонуючи відстрочки платежу й інші заохочення для закупівельників. Однак належного ефекту такі затягають заходи не справили.
На цьому тлі відродився ринок шин, що були у вжитку. Ключову роль відіграє ціна, яка в 3-4 рази нижче, ніж на нові шини.
Серед гравців ринку стабільні показники тільки в українських виробників. Вони пішли від збільшення вартості продукції, соптімізіровав виробництво, тим самим врятували себе.
Ринок додаткового обладнання перебуває в депресивному стані. Пов'язано як зі скороченням продажів автомобілів, так і з неготовністю банків підключати кредитні інструменти. Якщо раніше ті ж банки озвучували вимоги до обов'язкового пакету для комплектації нового авто, то зі скороченням кредитування і зі спадом продажів транспорту скоротилися і продажу допоборудования.
Компанія «АІС-Автозапчастини» - лідер ринку запасних частин
У 2009 році «АІС-Автозапчастини» збільшила свою частку ринку на 15%. Були відкриті супермаркети запчастин Stop & Go, представлені власні торговельні марки, підписаний контракт ексклюзивного імпортера запчастин «ГАЗ», «ЯМЗ», «ЯЗДА». У планах на 2010 рік - збільшення частки ринку в 1,5 рази, випуск акумуляторів під власним брендом Docker, реалізація програм лояльності для оптових і роздрібних покупців.
Підсумки 2009 року
У 2009 році компанія «АІС-Автозапчастини» збільшила свою частку ринку на 15%. У торгову мережу «АІС-Автозапчастини» надійшли нові пропозиції оригінальних і неоригінальних запчастин, мастильних матеріалів, шин, аксесуарів. Відкрилися перші «супермаркети запчастин» Stop & Go - у Запоріжжі, Житомирі, Миколаєві. Сьогодні торгова мережа «АІС-Автозапчастини» нараховує 40 фірмових магазинів.
Компанія «АІС-Автозапчастини» випускає товари під власними торговими марками. У 2009 році їх асортимент поповнили акумулятори Tornado, шини America, колісні диски Smart Wheel, експлуатаційні рідини GoLine - все це власні бренди «АІС-Автозапчастини». У 2009 році «АІС-Автозапчастини» стала ексклюзивним імпортером оригінальних запчастин «ГАЗ», «Автодизель »(ЯМЗ),« ЯЗДА »в Україні. І на початку 2010 року компанія підтвердила свій статус ексклюзивного імпортера цих запчастин. Почав роботу роздрібний інтернет-магазин «АІС-Автозапчастини». Він відрізняється зручним інтерфейсом і великим асортиментом товару.
Плани на 2010 рік
У 2010 році компанія «АІС-Автозапчастини» планує збільшити свою частку ринку в 1,5 рази. Пріоритетними напрямками для компанії будуть як оптові, так і роздрібні продажі. Також «АІС-Автозапчастини» у 2010 році сформує спеціальну пропозицію для сервісних станцій.
Напрямок оригінальних запчастин
Компанія «АІС-Автозапчастини» вже підтвердила статус ексклюзивного партнера «ГАЗ», «ЯЗДА», «Автодизель» (ЯМЗ), «ПАЗ» у 2010 році. Відновлено статус офіційного дилера «КАМАЗ». Протягом 2010 року портфель компанії поповнять нові ексклюзивні контракти з російськими і європейськими виробниками запчастин середнього цінового діапазону.
Напрямок неоригінальних запчастин
У 2010 році компанія «АІС-Автозапчастини» розширить пропозицію неоригінальних запчастин для китайських і корейських автомобілів. Будуть запропоновані європейські і українські запчастини всіх груп - для двигуна, ходової частини, електрики, гальмівної системи.
Власні торговельні марки
У 2010 році будуть представлені доступні акумулятори Docker, з'являться нові автомобільні рідини GoLine, продовжиться розвиток шинного бренду America.
Мастильні матеріали
Компанія «АІС-Автозапчастини» має намір зайняти лідируючі позиції серед дистриб'юторів Shell, Texaco, Лукойл. Для збільшення продажів мастил оптовим клієнтам буде надаватися знижка до 15%. А роздрібних покупців чекають різні стимулюючі акції - наприклад, при покупці масла буде надаватися знижка на масляний фільтр.
Все для покупців: «b2с»-напрям роботи
Мережа компанії «АІС-Автозапчастини» зростає як кількісно, так і якісно і прагне бути ближче до клієнта, тому сьогодні ми міняємо розташування магазинів - намагаємося перенести торговий об'єкт ближче до клієнта, до центрів міст або у звичні місця купівлі автомобільних комплектуючих.
Мережа складає на сьогодні 40 магазинів у всіх ключових містах країни. У магазинах представлений весь асортимент продукції - а це понад 40 000 найменувань.
Програми лояльності
У торгово-сервісній мережі Групи компаній «АІС» стартувала програма лояльності. «Левова» частка спеціальних пропозицій для автовласників надається саме в магазинах «АІС-Автозапчастини». Покупці можуть приєднатися до цієї програми та отримувати знижки на товари в розмірі від 5 до 15%.
Напрям «b2b»
Сьогодні в нелегкому становищі перебувають не тільки оператори автомобільного ринку, які продають автомобілі. Нові вимоги пред'являються і до супутніх продажу бізнес-направленням.
У 2010 році компанія «АІС-Автозапчастини» запропонувати професійним клієнтам і сервісним станціям гнучку систему знижок на запчастини і великі складські запаси - близько 60 000 найменувань запчастин. Також «АІС-Автозапчастини» може забезпечити швидку доставку партії запчастин у будь-яку частину Україна - середній час доставки не перевищує 24 годин. Все це дозволить «АІС-Автозапчастини» збільшити продажі товарів професійним клієнтам.
Робота з великими корпоративними клієнтами
У 2010 р. пожвавилися корпоративні клієнти. Якщо в минулому році цей сектор перебував у затишку, викликаному скороченням будь-якого виробництва і заморожуванням корпоративних автопарків, то зараз вже можна помітити, як оживають бізнес-процеси.
Клієнти компанії «АІС-Автозапчастини» виявляють інтерес до запчастинах оригінального напряму. Ми стимулюємо таких покупців різними програмами підтримки. У першу чергу, ми таким компаніям пропонуємо широкий асортимент продукції з відстрочкою платежу. Такі дії були оцінені покупцями, а нам це дозволило в умовах важкого 2009 зберегти своїх клієнтів і збільшити їх кількість. Сьогодні співвідношення роздрібних і корпоративних продажів вийшло на рівень 2008 р.
Робота з професійними клієнтами
Також ми освоюємо роботу з СТО і столами замовлень. Один з методів - вдосконалення логістики товару в регіони, важливі і маркетингові підтримки клієнтів. Так, для СТО і столів замовлень передбачені передача спеціального обладнання для роботи, уніформи та розвиток навчальних програм за напрямами і продуктів. Все це ми реалізуємо спільно з партнерами-постачальниками.
Програми лояльності
Наші клієнти знають, що для нас немає єдиного шаблону роботи - ми працюємо з кожним клієнтом, компанією індивідуально, враховуючи специфіку роботи й побажання. Є ключові фактори, які впливають на розвиток відносин з клієнтом та його загальну знижку. Ми враховуємо передбачувані обсяги закупівель клієнта, його специфіку роботи, кількість замовлень на період. Виходячи з цих даних, оцінюючи інтереси клієнта, ми формуємо певні умови співпраці.
Детальніше про компанію «АІС-Автозапчастини»