05-01-2011 | Законодательство
Верховна Рада ратифікувала угоду про створення зони вільної торгівлі між чл ... Що буде з авторинком після вступу України до СОТ Проект закону № 3677 до другого читання на 05.02.2004 Мита на нові іномарки можуть стати 15% Проект закону № 3677 до другого читання У Верховну Раду надійшов Законопроект про складальних виробництвах Пристрасті по митах. Хто лобіює зростання цін на автомобілі? (Оновлено) Текст закону "Про розвиток автомобільної промісловості України" в ... Закон про підвищення мит на авто внесений до Верховної Ради ЗАКОН УКРАЇНИ "Про розвиток автомобільної промісловості України" У 2011 році пройде ще 3 раунди переговорів про зону вільної торгівлі Україн ... За бюджетні гроші будуть закуповувати тільки українські авто Які рішення знайшли автовиробники на конференції «AutoPROm.UA-2009»? Позиції сторін по спецрозслідування. Уряд має намір підняти мита на ввезення авто до 34,5%. Подробиці
Український автопром відстоює в ЄС перехідний період на 10 років
Як вже повідомляв AUTO-Consulting, Україні зараз веде обговорення умов створення зони вільної торгівлі з ЄС. У рамках даного діалогу виникає досить багато питань, оскільки зона вільної торгівлі має на увазі обнуління мит як з одного, так і з іншого боку. Але в рамках переговорного процесу ще є можливість обговорити особливі умови для окремих галузей. Як повідомляє ЛІГАБізнесІнформ, українська сторона веде переговори з комісарами з торгівлі, співробітниками відповідних комітетів Євросоюзу про введення для України перехідного періоду для автопрому, строком до 10 років при збереженні мита, яка існує сьогодні, тобто 10%. Як розповів президент асоціації "Укравтопром" Михайло Резник: "На переговорному етапі з Євросоюзом ми б хотіли, щоб був перехідний період. Адже при вступі до СОТ український автопром, як і багато інших галузей, не отримав жодного перехідного періоду і вступив одномоментно в середині бюджетного року, що і призвело до того, що в 2008 році в Україні було ввезено автотранспорту на $ 7 млрд ".
"В ідеалі ми це бачимо так: перші 5 років мито залишається без змін і з наступного року, по одному відсотку на рік могла би знижуватися. На нашу думку це і в інтересах европроізводітелей, тому що ми збільшили б обсяг поставок з Євросоюзу комплектуючих компонентів. Також ми готові за нульовою ставкою ввозити технологічне обладнання, яке сьогодні не виробляється в Україні.
"В ідеалі ми це бачимо так: перші 5 років мито залишається без змін і з наступного року, по одному відсотку на рік могла би знижуватися. На нашу думку це і в інтересах европроізводітелей, тому що ми збільшили б обсяг поставок з Євросоюзу комплектуючих компонентів. Також ми готові за нульовою ставкою ввозити технологічне обладнання, яке сьогодні не виробляється в Україні.