05-01-2011 | Законодательство
В Україні введено нові правила торгівлі автомобілями Верховна Рада ратифікувала угоду про створення зони вільної торгівлі між чл ... Машини погнали по країні Які повноваження будуть в обновленого ДАІ. Короткий аналіз нововведень Які повноваження потребує ДАІ від Верховної Ради Московські пробки будуть "відкривати" заборонами Renault відмовляється фінансувати АвтоВАЗ, але допоможе технологіями У Москві хочуть заборонити паркувати авто у дворах і передати паркування пр ... В& До Верховної Ради внесено законопроект Про акцизний збір Новий порядок проведення техогляду в Україну. Проект Кабмін вніс зміни до Правил ввезення авто старше 8 років Вся нормативна база по імпорту автомобілів в Україні ДАІ отримала право вилучати водійські посвідчення Що буде з гарантією? Кабмін затвердив Порядок гарантійних зобов&
У Київ пускатимуть іногородній транспорт
ДАІ спростувала повідомлення про те, що в Києві збираються обмежити в'їзд автомобілів з регіональними номерами. ДАІ: такі обмеження проблему з пробками не вирішать/autocentre.ua Нагадаємо, що влада міста хоче врегулювати пересування іногородніх машин у Києві, щоб таким чином вирішити проблему з заторами.
Однак, як заявив Володимир Резніков, на сьогоднішній день ДАІ не розробляє будь-яких відомчих документів, що зобов'язують співробітників Державтоінспекції обмежувати в'їзд до Києва автотранспорту з інших регіонів країни. Такі заходи можна вводити тільки після відповідного їх закріплення на законодавчому рівні. Але, я вважаю, що вирішувати питання заторів у столиці потрібно іншими методами », - сказав заступник начальника ДДАІ.
«Потрібно боротися не з наслідками, а з причиною виникнення заторів, а це - відсутність необхідної кількості паркінгів, необхідність у будівництві і реконструкції транспортних розв'язок.
У той же час, влітку регулярно обмежується транзит через Київ вантажного автотранспорту.
Однак, як заявив Володимир Резніков, на сьогоднішній день ДАІ не розробляє будь-яких відомчих документів, що зобов'язують співробітників Державтоінспекції обмежувати в'їзд до Києва автотранспорту з інших регіонів країни. Такі заходи можна вводити тільки після відповідного їх закріплення на законодавчому рівні. Але, я вважаю, що вирішувати питання заторів у столиці потрібно іншими методами », - сказав заступник начальника ДДАІ.
«Потрібно боротися не з наслідками, а з причиною виникнення заторів, а це - відсутність необхідної кількості паркінгів, необхідність у будівництві і реконструкції транспортних розв'язок.
У той же час, влітку регулярно обмежується транзит через Київ вантажного автотранспорту.