05-01-2011 | Законодательство
Верховна Рада ратифікувала угоду про створення зони вільної торгівлі між чл ... До Верховної Ради внесено законопроект Про акцизний збір Як брали автомобільний закон № 3677 у Верховній Раді 5.02.04. Стенограма Як брали автомобільний закон № 3677 у Верховній Раді 5.02.04 Чим загрожує НК авторинку. Депутати відкоригували поправки по trade-in в По ... Якими ж будуть мита на автомобілі? якому будуть мита: 12% або 20% У 2011 році пройде ще 3 раунди переговорів про зону вільної торгівлі Україн ... Транспортний збір можуть підвищити в десятки разів ... до 100000 грн. на рі ... Україні може стати експортером 5 млн. бу автомобілів Вся нормативна база по імпорту автомобілів в Україні Які зміни відбулися з акцизом на авто після прийняття Податкового кодексу Новий податковий кодекс ставить нездоланний бар& Що буде з гарантією? Кабмін затвердив Порядок гарантійних зобов& Дубль шість. Верховна Рада ухвалила закон про підвищення транспортного збор ...
Україні не хоче знижувати мита на авто до 0%
Сьогодні проходить дуже важливий етап переговорного процесу про створення зони вільної торгівлі з Європейським Союзом. Фактично, в таких переговорах і прорисовуються майбутні обриси угод.
Нагадаємо, що ЄС, як одна з умов створення зони вільної торгівлі, наполягає на обнулення ввізного мита на автомобілі. Українські переговорники побоюються, що у разі нульового мита, процес торгівлі буде лише в одному напрямку - з ЄС в Україні, в той час, як авто українського виробництва в ЄС не пустять по екологічним стандартам. Багато вимог ЄС ставиться до агроринку, що поки також не влаштовує українську сторони, тому переговори ще чекають тривалі.
У відносно автомобілів України буде домагатися відстрочки введення нульового мита.
Детальніше про переговори України-ЄС
Зазначимо, що доступ європейських автомобілів на український ринок також має штучні обмеження, особливо в категорії уживаних авто. На них поширюється підвищений акцизний збір, а також у новому Податковому кодексі передбачено збір при першій реєстрації. Формально, ввезти старе авто в Україні можна, але при його постановці на облік тепер доведеться викласти в 40 разів більшу суму, ніж за аналогічний новий автомобіль.
Нагадаємо, що ЄС, як одна з умов створення зони вільної торгівлі, наполягає на обнулення ввізного мита на автомобілі. Українські переговорники побоюються, що у разі нульового мита, процес торгівлі буде лише в одному напрямку - з ЄС в Україні, в той час, як авто українського виробництва в ЄС не пустять по екологічним стандартам. Багато вимог ЄС ставиться до агроринку, що поки також не влаштовує українську сторони, тому переговори ще чекають тривалі.
У відносно автомобілів України буде домагатися відстрочки введення нульового мита.
Детальніше про переговори України-ЄС
Зазначимо, що доступ європейських автомобілів на український ринок також має штучні обмеження, особливо в категорії уживаних авто. На них поширюється підвищений акцизний збір, а також у новому Податковому кодексі передбачено збір при першій реєстрації. Формально, ввезти старе авто в Україні можна, але при його постановці на облік тепер доведеться викласти в 40 разів більшу суму, ніж за аналогічний новий автомобіль.