05-01-2011 | Законодательство
До Верховної Ради внесено законопроект Про акцизний збір У України буде нова ставка ПДВ - 17% В Україні можуть ввести відповідальність за відсутність страховки ГО Вся нормативна база по імпорту автомобілів в Україні В Україні буде новий закон про лізинг Парламент прийняв Податковий Кодекс. Що змінилося для автомобілістів? (Онов ... якому будуть мита: 12% або 20% Якими ж будуть мита на автомобілі? Депутати придумали як змусити позбутися старих авто Верховна Рада зробила перший крок до зниження транспортного збору. Стеногра ... Що чекає автомобільний ринок з прийняттям нового "антикризового" ... У України гряде тотальна каталізацію ВААІД подала у ВР проект Закону На що вл?? Яет Закон № 2082 (щодо реєстрації транспортних засобів) № end Транспортний збір можуть підвищити в десятки разів ... до 100000 грн. на рі ...
Які зміни відбулися з акцизом на авто після прийняття Податкового кодексу
Як вже повідомляв AUTO-Consulting, 18 листопада Верховна Рада прийняла Податковий кодекс, який об'єднав у собі багато окремі документи, що регламентують оподаткування в Україні. Тепер всі ставки акцизного збору внесено до Розділу VI "Акцизний податок" кодексу, тоді як раніше вони регулювалися кількома законами, зокрема акциз на автомобілі був описаний у Законі України "Про ставки акцизного збору на деякі Транспортні засоби та кузови до них".
AUTO-Consulting проаналізував, що ж змінилося при перенесенні акцизу в Податковий кодекс? На перший погляд змін практично немає. Так, ставки акцизу на автомобілі також поділені на ті ж підгрупи, згідно з класифікацією УКТ ЗЕД. Збереглася градіація в розділі автомобілів на три категорії: нові авто, до 5 років і понад 5 років. Тобто акцизний збір, як і раніше, є стримуючим чинником при імпорті автомобілів, навіть не дивлячись на єдину мито 10%. Нагадаємо, що в Податковому кодексі з'явився і новий податок - збір при першій реєстрації автомобілів, який також вводить додаткову перешкоду при імпорті бу авто, тільки він стягується не при "розмитненні" автомобіля, а при його реєстрації в ДАІ.
У Податковому кодексі ставки акцизного податку повністю збігаються з чинним на сьогодні Законом України "Про ставки акцизного збору на деякі Транспортні засоби та кузови до них", збережена і градація за обсягом двигуна для бензинових автомобілів: до 1000 см3, 1000-1500 см3, 1500-2200 см3, 2200-3000 см3 і понад 3000 см3; для дизелів: до 1500 см3, 1500-2500 см3 і понад 2500 см3.
Нічого не змінилося і для мотоциклів, які як і раніше обкладають єдиною ставкою 0,12 євро за 1 см3 для категорій всіх категорій і зокрема для 500-800 см3 і понад 800 см3.
А ось акцизний податок для ввезення кузовів для автомобілів змінили. Якщо в попередньому законі кузови для промислового складання оподатковувалися 1000 грн. за 1 штуку, то зараз значиться ставка 100 євро за штуку, як для укомплектованих, так і для розукомплектовані. А старі кузова віком до 5 років і старше 5 років обкладаються акцизом 400 євро за штуку.
Обговорення Податкового Кодексу. Позитивні і негативні моменти. Як він зачіпає бізнес. Консультації юристів.
Показово, що імпортер повинен сплатити акцизний податок у день або до моменту подання митної декларації, а виробник авто - лише в момент реалізації авто. З'явилося поняття коректіровкі акцизних зобов'язань у разі повернення назад для ремонту і т.п.
Пільги
Також повністю звільнені від сплата акцизного податку такі автомобілі:
легкові автомобілі для інвалідів, в тому числі для дітей-інвалідів, оплата вартості яких здійснюється за рахунок державного або місцевих бюджетів, коштів фондів обов'язкового страхування, а також легкових авто спеціального призначення (швидка допомога для потреб підрозділів центрального апарату виконавчої влади з питань надзвичайних ситуацій і захисту населення від Чорнобильської катастрофи) оплата вартості яких здійснюється за рахунок бюджетів;
автомобілів, які ввозяться дипломатичними службами для власного використання, але при реалізації їх третім особам необхідно буде оплатити в тому числі і акцизний податок.
Деталі. AUTO-Consulting
Як ще відіб'ється Податковий кодекс на автомобілістах
AUTO-Consulting проаналізував, що ж змінилося при перенесенні акцизу в Податковий кодекс? На перший погляд змін практично немає. Так, ставки акцизу на автомобілі також поділені на ті ж підгрупи, згідно з класифікацією УКТ ЗЕД. Збереглася градіація в розділі автомобілів на три категорії: нові авто, до 5 років і понад 5 років. Тобто акцизний збір, як і раніше, є стримуючим чинником при імпорті автомобілів, навіть не дивлячись на єдину мито 10%. Нагадаємо, що в Податковому кодексі з'явився і новий податок - збір при першій реєстрації автомобілів, який також вводить додаткову перешкоду при імпорті бу авто, тільки він стягується не при "розмитненні" автомобіля, а при його реєстрації в ДАІ.
У Податковому кодексі ставки акцизного податку повністю збігаються з чинним на сьогодні Законом України "Про ставки акцизного збору на деякі Транспортні засоби та кузови до них", збережена і градація за обсягом двигуна для бензинових автомобілів: до 1000 см3, 1000-1500 см3, 1500-2200 см3, 2200-3000 см3 і понад 3000 см3; для дизелів: до 1500 см3, 1500-2500 см3 і понад 2500 см3.
Нічого не змінилося і для мотоциклів, які як і раніше обкладають єдиною ставкою 0,12 євро за 1 см3 для категорій всіх категорій і зокрема для 500-800 см3 і понад 800 см3.
А ось акцизний податок для ввезення кузовів для автомобілів змінили. Якщо в попередньому законі кузови для промислового складання оподатковувалися 1000 грн. за 1 штуку, то зараз значиться ставка 100 євро за штуку, як для укомплектованих, так і для розукомплектовані. А старі кузова віком до 5 років і старше 5 років обкладаються акцизом 400 євро за штуку.
Обговорення Податкового Кодексу. Позитивні і негативні моменти. Як він зачіпає бізнес. Консультації юристів.
Показово, що імпортер повинен сплатити акцизний податок у день або до моменту подання митної декларації, а виробник авто - лише в момент реалізації авто. З'явилося поняття коректіровкі акцизних зобов'язань у разі повернення назад для ремонту і т.п.
Пільги
Також повністю звільнені від сплата акцизного податку такі автомобілі:
легкові автомобілі для інвалідів, в тому числі для дітей-інвалідів, оплата вартості яких здійснюється за рахунок державного або місцевих бюджетів, коштів фондів обов'язкового страхування, а також легкових авто спеціального призначення (швидка допомога для потреб підрозділів центрального апарату виконавчої влади з питань надзвичайних ситуацій і захисту населення від Чорнобильської катастрофи) оплата вартості яких здійснюється за рахунок бюджетів;
автомобілів, які ввозяться дипломатичними службами для власного використання, але при реалізації їх третім особам необхідно буде оплатити в тому числі і акцизний податок.
Деталі. AUTO-Consulting
Як ще відіб'ється Податковий кодекс на автомобілістах