05-01-2011 | Законодательство
Як буде функціонувати система trade-in після прийняття Податкового кодексу Депутати спровокували продавців авто на порушення. Або як зараз продати авт ... У України буде нова ставка ПДВ - 17% Операції з нерухомістю в світлі Закону України "Про податок з доходів ... В Україні паралізовано купівля-продаж уживаних автомобілів Як брали автомобільний закон № 3677 у Верховній Раді 5.02.04. Стенограма Як брали автомобільний закон № 3677 у Верховній Раді 5.02.04 Як продати старий автомобіль без сплати 13%-го податку Як продати старий автомобіль і менше заплатити податків До Верховної Ради внесено законопроект Про акцизний збір Як довести свою правоту на автосервісі. Новий Порядок гарантійного ремонту Порядок гарантійного ремонту та заміни автомобілів тепер регламентований На ... Які повноваження потребує ДАІ від Верховної Ради У Росії змінюється порядок продажу подержаних автомобілів Renault відмовляється фінансувати АвтоВАЗ, але допоможе технологіями
Якими будуть умови для trade-in автомобілів в Податковому Кодексі
Як повідомляє прес-служба Всеукраїнської Асоціації автоімпортерів і дилерів (ВААІД), завтра Комітет Верховної Ради з питань податкової та митної політики буде обговорювати фінальний варіант розділу, який регламентує оподаткування продажу уживаних автомобілів і системи trade-in (зворотного викупу).
ВААІД вдалося переконати профільні відомства в необхідності прозорих умов для продажу уживаних автомобілів. Головним нововведенням стане, що замість 15% податку з доходів фізичних осіб (ПДФО), продаж будуть обкладатися 1% незалежно від кількості проданих автомобілів за рік. Як зазначає Генеральний директор ВААІД Олег Назаренко, таке оподаткування дозволить уникнути необхідності брати довідки в МРЕВ про кількість реалізованих за рік автомобілів. Угоду можна буде оформити прямо в автосалоні, який і буде контролювати сплату продавцем 1% ПДФО.
Але сплачуватися 1% буде від суми експертної оцінки, підтвердженої фахівцем-автотоварознавця. Таким чином, автосалонам необхідно буде сформувати штат подібних експертів.
Важливою зміною стане те, що угоду купівлі-продажу автомобіля автосалони зможуть оформляти без залучення нотаріуса та сплати 5%-ої держмита.
Нові умови оформлення угод, безумовно, стануть більш прозорими і цивілізованими. Продавцям і покупцям тепер не потрібно буде шукати якісь будки та кіоски, де оформляють довідки-рахунок, а спокійно пройти швидку процедуру в автосалонах. Крім того, такі умови дозволять розблокувати ринок б-у автомобілів, який знаходиться в напівлегальному стані. Але найважливішим стане детінізація податку з доходів фізичних осіб.
«Не секрет, що 15% ПДФО з реальної суми угоди ніхто не платив. Продавець завжди намагався занизити ціну для сплати мінімального податку. Тепер немає сенсу щось мудрувати, адже ставка податку 1% з величини експертної оцінки - це цілком розумний податок. »- Констатує Олег Назаренко.
Чи стануть зрозумілими й умови для trade-in (зворотного викупу авто). Автосалон буде платити ПДВ лише з маржі, тобто з різниці ціни за яку він купив автомобіль у власника і за скільки продав покупцю. Відзначимо, що передача функцій оформлення угоди автосалонам сприятиме зростанню надходжень до бюджету. За таких умов салону просто не вигідно занижувати суму покупки, тому що в цьому випадку йому доведеться платити більший податок, так само, як і дуже задирати ціни.
«Такі умови для trade-in дозволять перевести угоди з бу автомобілями в цивілізовану форму, автосалони зможуть легко викуповувати і продавати не тільки нові, але й старі автомобілі» - говорить гендиректор ВААІД.
Таким чином, якщо вже в 2011 році в Україні почне працювати і trade-in. За словами Олега Назаренко, дана версія розділу про trade-in остаточно узгоджена з Мінфіном та ДПА.
Як зараз продати бу автомобіль. Три схеми
ВААІД вдалося переконати профільні відомства в необхідності прозорих умов для продажу уживаних автомобілів. Головним нововведенням стане, що замість 15% податку з доходів фізичних осіб (ПДФО), продаж будуть обкладатися 1% незалежно від кількості проданих автомобілів за рік. Як зазначає Генеральний директор ВААІД Олег Назаренко, таке оподаткування дозволить уникнути необхідності брати довідки в МРЕВ про кількість реалізованих за рік автомобілів. Угоду можна буде оформити прямо в автосалоні, який і буде контролювати сплату продавцем 1% ПДФО.
Але сплачуватися 1% буде від суми експертної оцінки, підтвердженої фахівцем-автотоварознавця. Таким чином, автосалонам необхідно буде сформувати штат подібних експертів.
Важливою зміною стане те, що угоду купівлі-продажу автомобіля автосалони зможуть оформляти без залучення нотаріуса та сплати 5%-ої держмита.
Нові умови оформлення угод, безумовно, стануть більш прозорими і цивілізованими. Продавцям і покупцям тепер не потрібно буде шукати якісь будки та кіоски, де оформляють довідки-рахунок, а спокійно пройти швидку процедуру в автосалонах. Крім того, такі умови дозволять розблокувати ринок б-у автомобілів, який знаходиться в напівлегальному стані. Але найважливішим стане детінізація податку з доходів фізичних осіб.
«Не секрет, що 15% ПДФО з реальної суми угоди ніхто не платив. Продавець завжди намагався занизити ціну для сплати мінімального податку. Тепер немає сенсу щось мудрувати, адже ставка податку 1% з величини експертної оцінки - це цілком розумний податок. »- Констатує Олег Назаренко.
Чи стануть зрозумілими й умови для trade-in (зворотного викупу авто). Автосалон буде платити ПДВ лише з маржі, тобто з різниці ціни за яку він купив автомобіль у власника і за скільки продав покупцю. Відзначимо, що передача функцій оформлення угоди автосалонам сприятиме зростанню надходжень до бюджету. За таких умов салону просто не вигідно занижувати суму покупки, тому що в цьому випадку йому доведеться платити більший податок, так само, як і дуже задирати ціни.
«Такі умови для trade-in дозволять перевести угоди з бу автомобілями в цивілізовану форму, автосалони зможуть легко викуповувати і продавати не тільки нові, але й старі автомобілі» - говорить гендиректор ВААІД.
Таким чином, якщо вже в 2011 році в Україні почне працювати і trade-in. За словами Олега Назаренко, дана версія розділу про trade-in остаточно узгоджена з Мінфіном та ДПА.
Як зараз продати бу автомобіль. Три схеми