Полезная информация для автолюбителей:

05-01-2011 | Законодательство

Техогляд проводитимуть СТО і видавати талон ТО прямо на станції

Технічний стан машин повинні перевіряти діагностичні станції, які пройшли атестацію. Якщо несправностей не виявлено, діагностична стація сама видає талон і протокол проходження перевірки технічного стану, а також в електронному вигляді повідомляє МВС. Якщо несправності будуть - діагностична станція буде видавати протокол про проходження перевірки і свій висновок. Така схема техогляду запропонована в законопроекті, розробленому Держкомпідприємництва, повідомляє прес-служба відомства.  Вся процедура, відповідно до законопроекту, повинна зніматися на камеру, а записи зберігатися не менше 2,5 року. Базова плата за проходження перевірки буде регулюватися Кабінетом міністрів відповідно до методики розрахунку вартості послуг з перевірки технічного стану колісних транспортних засобів. Талон ТО повинен видаватися безкоштовно, друкуватися на звичайному папері і не бути папером суворої звітності чи обліку (без голограми).

 Законопроектом також передбачено створення Єдиного державного реєстру транспортних засобів, який об'єднає всі існуючі нині інформаційні бази МВС. Його розпорядником буде Міністерство внутрішніх справ. Дані про проходження автоперевірки технічного стану до реєстру будуть передаватися безоплатно і доступ до нього буде вільним.

   Відповідно до законопроекту, станції діагностики підлягатимуть акредитації. У разі «неправильної» видачі документа про проходження перевірки технічного стану, станції діагностики будуть нести адміністративну відповідальність і за свій рахунок проводити повторну діагностику.  Також передбачається скасування необхідності нотаріально завіреної довіреності на керування авто. Разом з тим, у разі порушення штрафи буде платити власник машини, а не той, хто був за кермом.

 Всі ці нововведення прописані в законопроекті, розробленому Держкомпідприємництва, який відомство передасть до Верховної Ради. Нагадаємо, що дане відомство також лобіює скасування щорічного транспортного збору (податку з власників транспортних засобів), що прописано в проекті Податкового Кодексу. Податок збережеться тільки при першій реєстрації автомобіля в Україні, що збереже бар'єр для імпорту старих автомобілів. Але автомобілісти будуть платити підвищений акциз на паливо, що на думку, Держкомпідприємництва, дозволить більш рівномірно і справедливо диференціювати податок за принципом: "Хто більше їздить, той більше і платить".


Статьи похожей тематики:

  • Новий порядок проведення техогляду в Україну. Проект
  • До Верховної Ради внесено законопроект Про акцизний збір
  • У України буде нова ставка ПДВ - 17%
  • Верховна Рада зробила перший крок до зниження транспортного збору. Стеногра ...
  • ДАІ отримує право вилучати водійське посвідчення у порушників
  • ДАІ отримала право вилучати водійські посвідчення
  • Як буде функціонувати система trade-in після прийняття Податкового кодексу
  • В Україні введено нові правила торгівлі автомобілями
  • Порівняльна таблиця відповідальності за порушення правил дорожнього руху за ...
  • Вся нормативна база по імпорту автомобілів в Україні
  • ВААІД подала у ВР проект Закону
  • Які повноваження потребує ДАІ від Верховної Ради
  • Які повноваження будуть в обновленого ДАІ. Короткий аналіз нововведень
  • Закон про підвищення мит на авто внесений до Верховної Ради
  • Водій - вчися їздити за Правилами. З 17 листопада в Україні діють нові штра ...



  • На заметку автолюбителю:


    Разделы сайта

    Добро пожаловать на сайт, посвященный автотематике, обзорам и другим темам, связанными с машинам. Мы публикуем автомобильные новости, советы и рекомендации по эксплуатации и ремонту, советы начинающим и опытным водителем, о том, как купить или продать автомобиль, все нюансы автокредитования и страховки автомобиля.