05-01-2011 | Законодательство
Де купити скутер. Огляд ринку 2004 Чи варто купувати китайський скутер Транспортний збір можуть підвищити в десятки разів ... до 100000 грн. на рі ... Україні може стати експортером 5 млн. бу автомобілів Дубль три. Податок з власників транспортних засобів знову переглянули Податок з власників транспортних засобів вирішили не міняти На що вл?? Яет Закон № 2082 (щодо реєстрації транспортних засобів) № end Що чекає автомобільний ринок з прийняттям нового "антикризового" ... Депутати придумали як змусити позбутися старих авто У Москві на "скутери" повісять держномери, а їх власники здадуть ... Які документи потрібні для реєстрації скутера після 1 листопада 2010 р Дубль п& Процедура спрощеної реєстрації скутерів продовжена до 1 листопада Українцям доведеться отримувати права категорії А1 і реєструвати скутери. С ... Постанова Кабміну про введення нових водійських прав
Реєстрація скутерів з мотором до 50 см3 поки буксує
Не дивлячись на те, що з 1 листопада закінчується спрощена процедура реєстрації скутерів і мопедів з об'ємом двигуна до 50 см3, які купувалися без документів, населення не поспішає ставити цей вид транспорту на облік в ДАІ. Так, за даними прес-служби ДАІ Львівської області, на 1 жовтня зареєстровано лише 459 мопедів. У ДАІ очікують, що ближче до 1 листопада реєструвати скутери будуть активніше, але все одно вже очевидно, що на облік поставлять лише малу частку техніки, яка є у населення. Причини такої апатії - дорожнеча процедури реєстрації та отримання водійського посвідчення. Часом, витрати на легалізацію скутера перевершують саму вартість мопеда.
Поки не зрозуміло, як ДАІ буде реагувати на незареєстровані скутери після 1 листопада 2010 року.
За даними AUTO-Consulting в Україні нараховується до 1 млн. скутерів різних років випуску. У піковий період, 2007-2008 рр. їх щорічно імпортували по 150 тис. одиниць і це тільки ті, які ввозилися легально. Яка частина з них зараз на ходу - не представляється можливим виміряти. Крім того, в України ще зберігся парк мопедів часів СРСР, які також реєструють. Їх не так багато, але вони також є у населення, а їх ринкова вартість зараз взагалі мізерна.
Крім того, зараз окремі оператори розпродають старі складські запаси скутерів по 1500-1700 грн., А з Такай ціною втрачається сенс ставити на облік такої скутер - дешевше його кинути.
Детальніше про легалізацію скутерів і мопедів
Поки не зрозуміло, як ДАІ буде реагувати на незареєстровані скутери після 1 листопада 2010 року.
За даними AUTO-Consulting в Україні нараховується до 1 млн. скутерів різних років випуску. У піковий період, 2007-2008 рр. їх щорічно імпортували по 150 тис. одиниць і це тільки ті, які ввозилися легально. Яка частина з них зараз на ходу - не представляється можливим виміряти. Крім того, в України ще зберігся парк мопедів часів СРСР, які також реєструють. Їх не так багато, але вони також є у населення, а їх ринкова вартість зараз взагалі мізерна.
Крім того, зараз окремі оператори розпродають старі складські запаси скутерів по 1500-1700 грн., А з Такай ціною втрачається сенс ставити на облік такої скутер - дешевше його кинути.
Детальніше про легалізацію скутерів і мопедів