05-01-2011 | Законодательство
На що впливає новий автомобільний Закон. Коли він набуде чинності (доповнен ... Верховна Рада зробила перший крок до зниження транспортного збору. Стеногра ... У України буде нова ставка ПДВ - 17% Путін ще раз заявив про підтримку автопрому. Гроші треба витрачати тільки н ... По Росії прокотилися акції протесту автомобілістів. Їх придушили силами ОМО ... Порівняльна таблиця відповідальності за порушення правил дорожнього руху за ... У Росії думають, що робити з АвтоВАЗом В Україні можуть ввести відповідальність за відсутність страховки ГО Дубль три. Податок з власників транспортних засобів знову переглянули Податок з власників транспортних засобів вирішили не міняти Особливості ввезення автомобіля з-за кордону. Роз& В Україні введено нові правила торгівлі автомобілями Російська влада офіційно очікують падіння авторинку на 60% Дубль п& Акція протесту автомобілістів триває. Список вимог
У Росії хочуть законодавчо стимулювати купівлю екологічних автомобілів
Прив'язати з 2011 року ставку транспортного податку до екологічного класу автомобіля запропонував Мінпромторг. Міністерство пропонує визначити для кожного класу коефіцієнт, який буде зменшувати або збільшувати базову ставку транспортного податку - залежно від стандарту автомобіля, пишуть "Ведомости" з посиланням на заступника міністра промисловості Андрія Дементьєва.
Для власників автомобілів класу "Євро-4" Мінпромторг пропонує залишити податок незмінним, базова ставка складе від 2,5 до 15 рублів за 1 л. с. - Залежно від потужності. На машини класу "Євро-3" базова ставка податку може бути підвищена в 1,2 рази, "Євро-2" - в 1,6 рази. Знизиться податок для автомобілів класів "Євро-5" і вище, базову ставку для них запропоновано зменшити на 30%. Для автомобілів, випущених до 1 січня 2006 року податок зросте вдвічі. Диференційовані коефіцієнти будуть стимулювати населення купувати автомобілі більш високих екологічних стандартів, пояснює Дементьєв.
Лідер руху автомобілістів "Свобода вибору" В'ячеслав Лисаков назвав пропозицію "свавіллям": чиновники обіцяли скасувати транспортний податок в якості компенсації зростання акцизів на бензин, а замість цього пропонують фактично подвійне оподаткування автовласників. Більше половини машин у країні старше п'яти років, стверджує він.
За даними "Автостат", у Росії лише 28% легкових автомобілів знаходиться в експлуатації менше п'яти років. На Далекому Сході їх частка становить всього 2,6%, в Сибіру - 12,2%, в інших регіонах країни - 25-35%.
Для власників автомобілів класу "Євро-4" Мінпромторг пропонує залишити податок незмінним, базова ставка складе від 2,5 до 15 рублів за 1 л. с. - Залежно від потужності. На машини класу "Євро-3" базова ставка податку може бути підвищена в 1,2 рази, "Євро-2" - в 1,6 рази. Знизиться податок для автомобілів класів "Євро-5" і вище, базову ставку для них запропоновано зменшити на 30%. Для автомобілів, випущених до 1 січня 2006 року податок зросте вдвічі. Диференційовані коефіцієнти будуть стимулювати населення купувати автомобілі більш високих екологічних стандартів, пояснює Дементьєв.
Лідер руху автомобілістів "Свобода вибору" В'ячеслав Лисаков назвав пропозицію "свавіллям": чиновники обіцяли скасувати транспортний податок в якості компенсації зростання акцизів на бензин, а замість цього пропонують фактично подвійне оподаткування автовласників. Більше половини машин у країні старше п'яти років, стверджує він.
За даними "Автостат", у Росії лише 28% легкових автомобілів знаходиться в експлуатації менше п'яти років. На Далекому Сході їх частка становить всього 2,6%, в Сибіру - 12,2%, в інших регіонах країни - 25-35%.