05-01-2011 | Законодательство
До Верховної Ради внесено законопроект Про акцизний збір Вся нормативна база по імпорту автомобілів в Україні Новий порядок проведення техогляду в Україну. Проект Особливості ввезення автомобіля з-за кордону. Роз& Нова ініціатива Держкомпідприємництва: Рукописна довіреність на авто заміст ... У проекті Податкового Кодексу ліквідували щорічний транспортний збір Бродський запропонував садити за купівлю водійських прав Які повноваження будуть в обновленого ДАІ. Короткий аналіз нововведень Які повноваження потребує ДАІ від Верховної Ради ДАІ і в 2011 році буде видавати талони техогляду Транспортний збір можуть підвищити в десятки разів ... до 100000 грн. на рі ... В Україні хочуть ввести новий техпаспорт (фото) Кабмін вимагає скасувати пільги з акцизу для автоскладальників Новий техпаспорт автомобіля. Яким він буде? Держкомпідприємництву не подобається техогляд авто
Нові ініціативи Держкомпідприємництва: талони техогляду будуть видавати СТО, транспортний збір увійдедо вартості палива
Схоже, що Держкомпідприємництва має намір все-таки реформувати систему проходження техогляду і повністю усунути ДАІ від процедури видачі талонів техогляду. Але ще одному нововведенням може стати скасування фіксованого транспортного збору. Його замінять невеликим податком, який буде у вартості палива.
"Схоже, Мінфін дасть добро на те, щоб скасувати транспортний збір. Без цього - важко спростити техогляд, так як саме ТЕ є інструментом адміністрування транспортного збору", - зазначив Глава Держкомпідприємництва Михайло Бродський.
"Нехай платить той, хто багато їздить", - додав чиновник. Бродський опублікував ряд принципів, які, на його думку, необхідно закласти в схему реорганізації техогляду. Зокрема, ДАІ не буде приймати участі в техогляді.
"Діагностичні станції, якщо немає несправностей, самі видають документ про проходження ТО і в електронній формі повідомляють ДАІ. Якщо є - водій сам вибирає СТО, там проводять ремонт, там же видають документ, а СТО повідомляє про його видачі в ДАІ", - повідомив Бродський.
"Станції діагностики і СТО несуть відповідальність, аж до кримінальної, за" неправильну "видачу документів", - зазначив чиновник.
За його словами, документ про проходження ТО потрібний для оформлення страховки і видається безкоштовно. "Усі збори з авто і водіїв заборонені, крім плати за ТО та ремонт", - додав він.
"Посередники - заборонені. Транспортний збір закладається в ціну бензину. Устаткування ДС і СТО підлягає обов'язковій сертифікації. Реєстр авто ДАІ повинен бути відкритим", - заявив Бродський.
"Схоже, Мінфін дасть добро на те, щоб скасувати транспортний збір. Без цього - важко спростити техогляд, так як саме ТЕ є інструментом адміністрування транспортного збору", - зазначив Глава Держкомпідприємництва Михайло Бродський.
"Нехай платить той, хто багато їздить", - додав чиновник. Бродський опублікував ряд принципів, які, на його думку, необхідно закласти в схему реорганізації техогляду. Зокрема, ДАІ не буде приймати участі в техогляді.
"Діагностичні станції, якщо немає несправностей, самі видають документ про проходження ТО і в електронній формі повідомляють ДАІ. Якщо є - водій сам вибирає СТО, там проводять ремонт, там же видають документ, а СТО повідомляє про його видачі в ДАІ", - повідомив Бродський.
"Станції діагностики і СТО несуть відповідальність, аж до кримінальної, за" неправильну "видачу документів", - зазначив чиновник.
За його словами, документ про проходження ТО потрібний для оформлення страховки і видається безкоштовно. "Усі збори з авто і водіїв заборонені, крім плати за ТО та ремонт", - додав він.
"Посередники - заборонені. Транспортний збір закладається в ціну бензину. Устаткування ДС і СТО підлягає обов'язковій сертифікації. Реєстр авто ДАІ повинен бути відкритим", - заявив Бродський.