05-01-2011 | Законодательство

Депутатам пропонують скасувати ліцензії на виробництво автомобілів

В Україні можуть скасувати ліцензування автовиробництва, саме така пропозиція міститься в законопроекті № 6696 «Про внесення змін до деяких законодавчих актів у частині обмеження держрегулювання господарської діяльності». Зокрема, пропонується виключити виробництво автомобілів і автобусів з списку ліцензованих видів діяльності. Відзначимо також, що даним законопроектом пропонується також виключити з списку ліцензованих ще турагентську діяльність, фізкультурно-оздоровчу та спортивну діяльність, посередницьку діяльність митного перевізника, а також ще кілька десятків видів діяльності.

 Як пояснюють автори законопроекту, дані види діяльності регулюються іншими нормативними актами, стандартами та ін документами, що дозволяє відслідковувати їх контролюючими органами.

 Нагадаємо, що самі автовиробники виступали за ліцензування своєї діяльності на початку 2000 - х років, щоб ускладнити появу фірм, фірм, фіктивно здійснювали виробництво.

 Нагадаємо, що раніше крім усім відомих автовиробників, таких як ЗАЗ, Богдан, КрАСЗ, Єврокар, БАЗ, ЧАЗ, КрАЗ, ЛАЗ, Анто-Рус і т.п. діяли і компанії, що випускали автомобілі, але їх назва абсолютно нічого не говорило споживачам.

 В Україні вже давно пора навести лад в області автовиробництва, так як автовиробництво вважається як випуск автомобілів із застосуванням зварювання, фарбування кузовів, складання автомобілів, так і SKD-складання з установкою 7-и елементів. Приміром, згідно офіційної статистики у 2008 році всіма автомобільними підприємствами випущено понад 400 тис. автомобілів, але насправді українські підприємства безпосередньо виготовили менше половини цього обсягу, а іншу частину лише зібрали методом великовузлового складання.

 Невизначеність у законодавстві та постійні зміни оподаткування не дозволили залучити в Україні жодного іноземного інвестора в автовиробництво, за винятком корейської Daewoo в 1997-1998 рр.. З тих пір двояке трактування законів стало причиною, по якій інвестори вважали за краще ринки з більш прозорими умовами роботи: Росію, Польщу, Чехію, Словаччину, Болгарію, Угорщину, Туреччину, Румунію, Сербію. Українцям доводиться сподіватися лише на внутрішніх інвесторів.

Приклад повномасштабного виробництва в Україну


Статьи похожей тематики:

  • Ринок автобусів в Україну. Огляд новинок 2004 року
  • У Верховну Раду надійшов Законопроект про складальних виробництвах
  • У України буде нова ставка ПДВ - 17%
  • ВААІД подала у ВР проект Закону
  • Як брали автомобільний закон № 3677 у Верховній Раді 5.02.04. Стенограма
  • Як брали автомобільний закон № 3677 у Верховній Раді 5.02.04
  • Верховна Рада зробила перший крок до зниження транспортного збору. Стеногра ...
  • Вся нормативна база по імпорту автомобілів в Україні
  • За бюджетні гроші будуть закуповувати тільки українські авто
  • МИМС-2002: Ринок автобусів активізувався
  • Доля українських автоскладальників буде вирішуватися 19 грудня
  • Український ринок обрусів
  • Нова редакція Закону України "Про захист прав споживачів"
  • Пільги автовиробникам хочуть повернути через Конституційний Суд
  • Корпорація «Еталон» представила два нові автобуси на шасі FAW




  • Разделы сайта

    Добро пожаловать на сайт, посвященный автотематике, обзорам и другим темам, связанными с машинам. Мы публикуем автомобильные новости, советы и рекомендации по эксплуатации и ремонту, советы начинающим и опытным водителем, о том, как купить или продать автомобиль, все нюансы автокредитования и страховки автомобиля.