05-01-2011 | Законодательство

У Білорусі з 1 січня підвищують мита на авто до 10 разів

Білоруські автодилери збентежені інформацією про підвищення з 1 січня ставок митних зборів на автомобілі, що ввозяться юрособами. Як зазначив в інтерв'ю «Білоруським новинам» голова Білоруської автомобільної асоціації Сергій Міхневич, збулися найпесимістичніші прогнози. «Думаю, в зв'язку з інформацією дилери ухвалить рішення про припинення всіх акцій і розпродажів", - припустив експерт.
Інформацію про підвищення ставок митних зборів на ввезені юрособами легкові автомобілі до рівня російських розповсюдило агентство Прайм-ТАСС з посиланням на джерело, близьке до переговорів зі створення Митного союзу. За даними джерела, з початком дії нових розмірів мит ставки мит у деяких випадках зростуть у 10 разів.    Так, наприклад, вартість розмитнення автомобіля 2003 року з дизельним двигуном об'ємом 2 л зараз становить 800 євро, а за новими ставками складе 8 тис. євро.

   Вартість розмитнення нових автомобілів збільшиться не так значно. Наприклад, вартість розмитнення юридичною особою нового автомобіля з дизельним двигуном об'ємом 1,9 л в цьому році становила б 1330 євро, а з 1 січня 2010 р. - 3610 євро.

   Для фізичних осіб в рамках Митного союзу нові правила ввезення автомобілів поки не визначені. Вони будуть вироблятися до 1 липня 2010 року. Це означає, що фізичні особи зможуть ввозити на митну територію Білорусі автомобілі за старими ставками до 1 липня 2010 року.

   «Якщо до липня все-таки зрівняють мита на ввезення автомобілів для юросіб і фізосіб, то з'явиться якась надія на бізнес. Зараз найближчі півроку автомобільного бізнесу робити нічого », - вважає С. Міхневич.

   «За фізичним особам ми це питання поки що залишили осторонь. Ми говоримо про юридичних осіб. Легковий транспорт - це, в принципі, єдина позиція, яка по-справжньому хвилює людей. Вибачте, але якщо ми сюди будемо завозити менше уживаного мотлоху, то, може, нічого страшного в цьому немає. Ми виграємо по інших позиціях ».
 З відповідей Олександра Лукашенка на питання журналістів 1 грудня

 Він нагадав, що щось подібне автомобільний ринок Білорусі вже переживав. У 2005 році частка машин, ввезених юрособами і підприємцями, становила близько 1% імпорту автомобілів. Докорінно ситуація змінилася після виходу указу № 546, який усунув нерівні умови при ввезенні та реалізації автомобілів для юридичних і фізичних осіб. У результаті за чотири роки дії указу офіційні автодилери збільшили річні обсяги продажів в країні в 10 разів. У 2008 році частка машин, ввезених юрособами і підприємцями, збільшилася до 43%.

   Експерт припустив, що дилери ухвалить рішення про припинення всіх акцій і розпродажів. «Розпродажі зараз недоречні. Всі машини, які є зараз на складі, логічніше продавати в 2010 році трохи дорожче від діючої ціни. Таким чином у дилерів з'явиться можливість протягнути на своїх запасах до 1 липня ».

   Як раніше відзначали експерти, підвищення митних зборів до рівня російських призведе до збільшення вартості автомобілів щонайменше на 40%. Однак на ділі підвищення ціни може бути значно вище.

   Як пояснив С. Міхневич, багато автомобільних дилерів не підписали меморандум з автовиробниками та Державним митним комітетом за визнанням митної вартості. У зв'язку з цим митна вартість ввезених юрособами автомобілів буде визначатися не за ціною виробника, а за так званим шваклісту. У результаті митна вартість автомобілів буде в 1,5 рази вища за ту, по якій автомобіль здобувався юрособою.

   «Напередодні Нового року автодилери не встигнуть змінити ситуацію і підписати меморандум. Насправді це громіздка процедура. Автовиробник фактично повинен підтверджувати ГТК ціну на кожну машину - що при закупівлі авто коштувало стільки-то. Тим не менш, автодилери мають намір над цим працювати. Це ускладнить процедуру оформлення ввезення автомобілів, але зменшить їх вартість для клієнта », - зазначив С. Міхневич.


Статьи похожей тематики:

  • Вся нормативна база по імпорту автомобілів в Україні
  • До Верховної Ради внесено законопроект Про акцизний збір
  • У України буде нова ставка ПДВ - 17%
  • Як брали автомобільний закон № 3677 у Верховній Раді 5.02.04
  • Як брали автомобільний закон № 3677 у Верховній Раді 5.02.04. Стенограма
  • У України гряде тотальна каталізацію
  • За бюджетні гроші будуть закуповувати тільки українські авто
  • В Україні хочуть ввести новий техпаспорт (фото)
  • Новий техпаспорт автомобіля. Яким він буде?
  • Позиції сторін по спецрозслідування.
  • Renault відмовляється фінансувати АвтоВАЗ, але допоможе технологіями
  • Реванш. Як приймали Закон № 2351-1
  • Російські дилери готуються освоювати ринок секонд-хенду
  • Види автомошеннічества. Не потрап
  • Верховна Рада може дозволити імпорт в Україну авто старше 8 років, але ускл ...


  • Разделы сайта

    Добро пожаловать на сайт, посвященный автотематике, обзорам и другим темам, связанными с машинам. Мы публикуем автомобильные новости, советы и рекомендации по эксплуатации и ремонту, советы начинающим и опытным водителем, о том, как купить или продать автомобиль, все нюансы автокредитования и страховки автомобиля.