05-01-2011 | Законодательство

У Голландії будуть стягувати податок з авто по фактичному пробігу

Голландія, завжди вважалася однією з найбільш ліберальних країн ЄС з оподаткування, зважилася на революційну новацію. Уряд Нідерландів ухвалив рішення звільнити водіїв від сплати всіх податків за автомобілі та дорожніх зборів. Відповідно до нового закону водії тепер будуть платити тільки за фактичний пробіг автомобіля-3 євроцентів за кілометр, передає Associated Press.  Голландське уряд оголосив про скасування з 2012 року дорожнього податку і податку на купівлю автомобіля - замість цього автомобілісти платитимуть за відстань, яку вони проїжджають на своїх автомобілях. Таким чином влада вирішила боротися з пробками - чиновники розраховують, що автолюбителі, бажаючи заощадити, будуть менше їздити на машинах. Про це повідомляє агентство AFP.  З 2012 року такса за кілометр складе три євроцента, а з 2018 року голландський уряд планує збільшити плату до 6,7 євроцента за кілометр. При цьому власники мікроавтобусів та вантажівок, які виділяють більше вуглекислого газу, будуть платити за проїзд по дорогах Голландії більше водіїв легкових машин. Таким чином, середньостатистичний автолюбитель, який проїжджав 15-25 тисяч кілометрів на рік, буде платити від 450 до 750 євро.

   Для правильного розрахунку кількості пройдених кілометрів на всі автомобілі встановлять спеціальні GPS-приймачі, які будуть відправляти дані в агентство, яке займається стягненням плати.

   Очікується, що через скасування податку на купівлю автомобілів нові машини подешевшають на 25 відсотків. Крім того, за прогнозами фахівців, цей захід дозволить знизити завантаженість доріг на 15 відсотків.    

 Така прогресивна система враховує навантаження на дороги і буде стимулювати водіїв менше їздити - порахували в Нідердандах.

 Відзначимо, що українські законодавці, а також ВААІД, пропонували подібну схему оподаткування, правда транспортний податок пропонувалося внести у вартість палива. Ініціатива українських законодавців була зумовлена складністю адмініструвати реальний пробіг на 7,5 млн. автомобілів, тим більше, що довелося б ще пломбувати і спідометри. У свою чергу оподаткування роздрібної торгівлі нафтопродуктами в Україну більш менш налагоджено, тому така ініціатива могла б бути більш життєздатна. Крім того, вона б стимулювала не тільки менше їздити на авто, але і вибирати більш економічні автомобілі і служила б непріривного джерелом надходжень до бюджету, а не один раз на рік, як за нинішніх умов.

Нідерландська система оподаткування у нас наврядчи приживеться, тому що необхідно буде ще й створювати службу за контр цілісності спідометрів і т.п. Правда, якщо б цю функцію взяли на себе офіційні сервіси - можна було б обійтися меншими витратами.


Статьи похожей тематики:

  • Верховна Рада зробила перший крок до зниження транспортного збору. Стеногра ...
  • У України буде нова ставка ПДВ - 17%
  • Уряд затвердив Програму створення систем інформаційного забезпечення на дор ...
  • Депутати спровокували продавців авто на порушення. Або як зараз продати авт ...
  • Які повноваження будуть в обновленого ДАІ. Короткий аналіз нововведень
  • Які повноваження потребує ДАІ від Верховної Ради
  • У Верховній Раді зареєстрована нова редакція законопроекту № 3677
  • Що чекає автомобільний ринок з прийняттям нового "антикризового" ...
  • Пристрасті по митах. Хто лобіює зростання цін на автомобілі? (Оновлено)
  • У України гряде тотальна каталізацію
  • Уряд має намір підняти мита на ввезення авто до 34,5%. Подробиці
  • Український ринок обрусів
  • Операції з нерухомістю в світлі Закону України "Про податок з доходів ...
  • Якими ж будуть мита на автомобілі?
  • якому будуть мита: 12% або 20%




  • Разделы сайта

    Добро пожаловать на сайт, посвященный автотематике, обзорам и другим темам, связанными с машинам. Мы публикуем автомобильные новости, советы и рекомендации по эксплуатации и ремонту, советы начинающим и опытным водителем, о том, как купить или продать автомобиль, все нюансы автокредитования и страховки автомобиля.