Полезная информация для автолюбителей:

05-01-2011 | Законодательство

У Голландії будуть стягувати податок з авто по фактичному пробігу

Голландія, завжди вважалася однією з найбільш ліберальних країн ЄС з оподаткування, зважилася на революційну новацію. Уряд Нідерландів ухвалив рішення звільнити водіїв від сплати всіх податків за автомобілі та дорожніх зборів. Відповідно до нового закону водії тепер будуть платити тільки за фактичний пробіг автомобіля-3 євроцентів за кілометр, передає Associated Press.  Голландське уряд оголосив про скасування з 2012 року дорожнього податку і податку на купівлю автомобіля - замість цього автомобілісти платитимуть за відстань, яку вони проїжджають на своїх автомобілях. Таким чином влада вирішила боротися з пробками - чиновники розраховують, що автолюбителі, бажаючи заощадити, будуть менше їздити на машинах. Про це повідомляє агентство AFP.  З 2012 року такса за кілометр складе три євроцента, а з 2018 року голландський уряд планує збільшити плату до 6,7 євроцента за кілометр. При цьому власники мікроавтобусів та вантажівок, які виділяють більше вуглекислого газу, будуть платити за проїзд по дорогах Голландії більше водіїв легкових машин. Таким чином, середньостатистичний автолюбитель, який проїжджав 15-25 тисяч кілометрів на рік, буде платити від 450 до 750 євро.

   Для правильного розрахунку кількості пройдених кілометрів на всі автомобілі встановлять спеціальні GPS-приймачі, які будуть відправляти дані в агентство, яке займається стягненням плати.

   Очікується, що через скасування податку на купівлю автомобілів нові машини подешевшають на 25 відсотків. Крім того, за прогнозами фахівців, цей захід дозволить знизити завантаженість доріг на 15 відсотків.    

 Така прогресивна система враховує навантаження на дороги і буде стимулювати водіїв менше їздити - порахували в Нідердандах.

 Відзначимо, що українські законодавці, а також ВААІД, пропонували подібну схему оподаткування, правда транспортний податок пропонувалося внести у вартість палива. Ініціатива українських законодавців була зумовлена складністю адмініструвати реальний пробіг на 7,5 млн. автомобілів, тим більше, що довелося б ще пломбувати і спідометри. У свою чергу оподаткування роздрібної торгівлі нафтопродуктами в Україну більш менш налагоджено, тому така ініціатива могла б бути більш життєздатна. Крім того, вона б стимулювала не тільки менше їздити на авто, але і вибирати більш економічні автомобілі і служила б непріривного джерелом надходжень до бюджету, а не один раз на рік, як за нинішніх умов.

Нідерландська система оподаткування у нас наврядчи приживеться, тому що необхідно буде ще й створювати службу за контр цілісності спідометрів і т.п. Правда, якщо б цю функцію взяли на себе офіційні сервіси - можна було б обійтися меншими витратами.


Статьи похожей тематики:

  • Автомобілістам доведеться платити транспортний збір двічі
  • Власники старих "Волг" будуть платити транспортний збір навіть ме ...
  • Транспортний податок у Росії замінять акцизами на бензин
  • Уряд Китаю підвищить податок на малолітражки
  • Шанхайські водії платитимуть податки за пробки
  • Якими будуть умови для trade-in автомобілів в Податковому Кодексі
  • Москва запровадить податок на потужні авто
  • У Росії хочуть законодавчо стимулювати купівлю екологічних автомобілів
  • Депутати схаменулися і хочуть знизити податок на великі обсяги
  • З 2009 року лондонські водії великих джипів будуть платити по 25 фунтів за ...
  • У Росії транспортний податок включать у вартість палива
  • В Італії дозволили їздити зі швидкістю 150 кілометрів на годину
  • Президент підписав закон про нові ставки транспортного збору
  • В Україні хочуть підвищити податок на авто з двигуном більше 3,5 л
  • Німеччина знайшла рецепт як відродити авторинок



  • На заметку автолюбителю:

    Разделы сайта

    Добро пожаловать на сайт, посвященный автотематике, обзорам и другим темам, связанными с машинам. Мы публикуем автомобильные новости, советы и рекомендации по эксплуатации и ремонту, советы начинающим и опытным водителем, о том, как купить или продать автомобиль, все нюансы автокредитования и страховки автомобиля.