05-01-2011 | Законодательство

Українські автовиробники отримають підтримку держави (оновлено)

Сьогодні на Черкаському заводі Корпорації «Богдан» відбулася прем'єра нового фургона «Богдан», створеного на базі ВАЗ 2110. Новинка буде випускатися під брендом «Богдан». Запуск у серійне проізводстсво очікується в кінці 2009 року. Вартість нового фургона, створеного Черкаськими конструкторами, складе близько 56 000 грн.    

 На прем'єру нового автомобіля прибула керівник парламентського комітету Наталія Королевська. Після огляду черкаського підприємства корпорації "Богдан" та тест-драйву нового фургона, пані Королевська повідомила:


      Наш комітет підтримував і буде підтримувати автомобільну промисловість. Я думаю, що 2010 рік буде роком відродження українського автопрому, для чого в бюджеті будуть передбачені спеціальні позиції. Ми повинні дати «вудку» автовиробникам, щоб вони самі могли "зловити рибу". Ефективні власники, ефективний менеджмент та агресивна політика на ринку за підтримки Уряду дозволить їм повернути втрачені позиції.
   Ми покажемо, що галузь, яка впала в 2009 році на 85%, може дуже легко піднятися. Запорукою цього підйому стануть: відновлення кредитування, лізинг і оптимізація оподаткування. На жаль зараз, коли Україна вступила до СОТ ми не можемо застосовувати захисні механізми у вигляді підвищення мит, але ми повинні компенсувати автовиробникам у вигляді податкових пільг ті ж 13%. Я думаю, що це можуть бути компенсація кредитних ставок, пільги з податку на прибути, реінвестованого у виробництво, і інші механізми. Я вважаю, що підхід повинен бути однаковий для всіх виробників, а не виділення цільових дотацій.


       Підкреслюю, що ми повинні дати «вудку», а не «рибу», щоб автовиробники могли бути конкурентноздатні з імпортерами на власному полі.
- резюмувала Наталія Королевська.

       Президент Корпорації «Богдан» Олег Свинарчук зазначив, що поява фургона - це «спроба знайти антикризове рішення для підприємства». Він нагадав, що бренд «Богдан» зародився також під час кризи в 1998 році, тому починати нові проекти в кризу для «Богдана» вже традиція ».

       Слідом за першою моделлю фургона з пластиковою надбудовою на «Богдані» закінчують розробку рамного пікапа зі збільшеною на 270 мм колісною базою і вантажопідйомністю 700 кг. До кінця 2009 року в Черкасах випустять першу партію з 20 фургонів.
     У 2010 році щомісячно будуть виробляти 20-30 автомобілів. Максимальна планована потужність виробництва - до 300 авто на місяць. Фургон «Богдан» буде продаватися на ринку Україні, а також в інших країнах СНД.

   Деталі. AUTO-Consulting


Статьи похожей тематики:

  • За бюджетні гроші будуть закуповувати тільки українські авто
  • Як брали автомобільний закон № 3677 у Верховній Раді 5.02.04
  • Як брали автомобільний закон № 3677 у Верховній Раді 5.02.04. Стенограма
  • На українському ринку легких комерційних автомобілів очікуються зміни
  • У України буде нова ставка ПДВ - 17%
  • Автовиробники сформулювали свої побажання до влади
  • Мита на нові іномарки можуть стати 15%
  • Які рішення знайшли автовиробники на конференції «AutoPROm.UA-2009»?
  • До Верховної Ради внесено законопроект Про акцизний збір
  • Як буде виживати черкаський завод «Богдан» у кризу. Репортаж із заводу
  • Renault відмовляється фінансувати АвтоВАЗ, але допоможе технологіями
  • Верховна Рада зробила перший крок до зниження транспортного збору. Стеногра ...
  • Пристрасті по митах. Хто лобіює зростання цін на автомобілі? (Оновлено)
  • «Китайці» виходять на новий етап. Огляд новинок минулих двох виставок
  • Депутати придумали як змусити позбутися старих авто


  • Разделы сайта

    Добро пожаловать на сайт, посвященный автотематике, обзорам и другим темам, связанными с машинам. Мы публикуем автомобильные новости, советы и рекомендации по эксплуатации и ремонту, советы начинающим и опытным водителем, о том, как купить или продать автомобиль, все нюансы автокредитования и страховки автомобиля.