Полезная информация для автолюбителей:

05-01-2011 | Законодательство

Автоімпортери протестують проти спроб знову підняти на 15% вартість авто

Сьогодні, 7 вересня 2009 року, в Україні припинила діяти 13%-а надбавка до мита на імпортні автомобілі. Проте, саме в цей день, Всеукраїнська Асоціація автоімпортерів і дилерів (ВААІД) провела прес-конференцію, на якій озвучила побоювання з приводу нових спроб підняти ціни на авто за допомогою законодавства.
 Генерального директор ВААІД Олег Назаренко поінформував, що у Верховній Раді зареєстрований законопроект № 5080, в якому пропонується ввести 15% (за іншою версією - 10%. Прим. Ред.) Додатковий автомобільний збір на автомобілі.  У даному законопроекті ВААІД вбачає нову спробу не тільки підвищити ціни на автомобілі, а й знову перерозподілити ринок на користь окремих компаній. За словами пана Назаренко, коротка суть законопроекту № 5080 така:

  Додатковий автомобільний збір платять усі учасники ринку, у тому числі і автовиробники, але він вступає у якийсь спецфонд, із якого потім фінансується створення нових робочих місць і здешевлення продукції автовиробників. Крім того, в проекті закону абсолютно не прописана процедура розподілу коштів з цього фонду, а знаючи, як в Україну відшкодовують ПДВ, можна припустити, що це буде корупційна модель.

 «Така схема буде явно корупційна: одним відшкодують, другим ні, одним раніше, другим пізніше» - прогнозує Олег Назаренко.

 Крім того, з появою такого додаткового автомобільного збору зросте ціна на автомобілі до 18-23%, що в період кризи знову ж неприпустимо. Ну і наостанок, такі дії депутатів явно суперечать угодам з СОТ і викличуть гнівну реакцію міжнародних організацій і можуть призвести до санкцій з боку інших країн по відношенню до українських товарів - вважають у ВААІД.

 Генеральний директор ДП «АВТО Інтернешнл» (дистриб'ютор Mazda, Suzuki) Олена Дуніна, констатує, що після введення 13%-ої надбавки автовиробники не отримали жодних переваг, і їх падіння було таким же, як і всього ринку. У свою чергу, «АВТО Інтернешнл» на прикладі автомобіля С-класу демонструє, що в разі введення 15%-ого автомобільного збору ціна такого автомобіля зросте з 90927 грн (у вересні 2008 р) до 178869 грн. (145 658 грн на вересень 2009 р.). Автомобільний ринок може не витримати такого різкого зростання, тим більше, що він і так скоротився на 77% в порівнянні з 2008 роком.

 Пан Назаренко додав, що втрати бюджету від запровадження 13%-ої надбавки становлять майже $ 1,5 млрд, тому що імпорт авто впав у 27 разів і склав 3,5% від значень минулого року. Ще напередодні 6 березня автоімпортери ввезли і розмитнили в Україні великі партії автомобілів, яких вистачило, щоб торгувати до вересня. Зараз автоімпортери готові або вже ввезли ще 90 тис. авто.

 У новому сезоні, через девальвацію гривні, автоімпортери не бачать причин для зниження цін. За окремими моделями можлива корекція на 5-7%, а головне завдання автоімпортери бачать в утриманні існуючих цін при постійно зростаючої вартості валют.

 Також ВААІД не підтримує і програму стимулювання заміни старих автомобілів на нові, яку побіжно згадали в законопроекті № 5080. Олег Назаренко вважає, що в такому вигляді, як записано в проекті № 5080 - це грунт для корупції. Така програма повинна бути максимально прозорою і однакова для всіх учасників ринку. Генеральний директор «АВТ Баварія» (імпортер BMW, Mini, Rolls-Royce) Олександр Тимофєєв наводить приклад Німеччини, де основна частина стимульованих продажів припала на недорогі авто і не тільки німецького виробництва. Мета таких програм - створити оборот, рух капіталу і через це виходити з кризи. Пан Тимофєєв підкреслює, що на підприємствах автоімпортерів також працюють висококваліфіковані фахівці не тільки в області продажів, але й сервісу й обслуговування. Сьогодні обсяги сервісних робіт вже впали на 30% і ми будемо змушені скорочувати персонал. В окремих регіонах вже критична ситуація. За час дії 13%-ої надбавки ми майже нічого не дали бюджету, так як не завозили авто, але ж ми дуже справно платимо всі податки - сказав Олександр Тимофєєв.

 Учасники ВААІД в черговий раз висловилися за рівність всіх операторів на ринку, а також підкреслили, що вітали б від влади мораторій на зміну податкового навантаження на період кризи, оскільки будь-які коливання приводять в кінцевому рахунку лише до збитків.

 Деталі. AUTO-Consulting


Статьи похожей тематики:

  • До Верховної Ради внесено законопроект Про акцизний збір
  • Rolls-Royce Phantom в Києві
  • Верховна Рада зробила перший крок до зниження транспортного збору. Стеногра ...
  • У України буде нова ставка ПДВ - 17%
  • Іномарки знову хочуть обкласти 10% додаткового тимчасового автомобільного з ...
  • якому будуть мита: 12% або 20%
  • Якими ж будуть мита на автомобілі?
  • На що впливає новий автомобільний Закон. Коли він набуде чинності (доповнен ...
  • У Верховній Раді зареєстрована нова редакція законопроекту № 3677
  • Автоімпортери закликають Кабмін скасувати 13%-у надбавку до мита, інакше .. ...
  • Продажі BMW в Україну в 2007 році перевищили 1500 автомобілів
  • За бюджетні гроші будуть закуповувати тільки українські авто
  • Як брали автомобільний закон № 3677 у Верховній Раді 5.02.04
  • Як брали автомобільний закон № 3677 у Верховній Раді 5.02.04. Стенограма
  • На честь 10-річчя компанії «АВТ Баварія» діють ексклюзивні умови купівлі ав ...



  • На заметку автолюбителю:

    Разделы сайта

    Добро пожаловать на сайт, посвященный автотематике, обзорам и другим темам, связанными с машинам. Мы публикуем автомобильные новости, советы и рекомендации по эксплуатации и ремонту, советы начинающим и опытным водителем, о том, как купить или продать автомобиль, все нюансы автокредитования и страховки автомобиля.