05-01-2011 | Законодательство

3 червня може вирішитися питання з митами на автомобілі

3 червня можливо буде поставлено "крапку" у питанні автомобільних мит. Як вже повідомляв AUTO-Consulting, саме на цей день заплановано розгляд законопроекту № 2351-1 з новими правками. За наявною у нас інформацією вже підготовлені поправки до законопроекту № 2351-1, суть яких зводиться до введення 10%-ой мита на легкові автомобілі з бензиновими двигунами 1-2,2 л з 1 січня 2009 року. За нашими даними в дану категорію потрапляє майже 80% ринку нових автомобілів. Але і це ще не все. Джерело в Мінфіні повідомило, що розробляється постанова Кабінету Міністрів про введення нових ставок акцизного збору на автомобілі, відповідно до якого ставка акцизу на нові автомобілі повинна визначатися виходячи з їхньої вартості, а не об'єму двигуна, як це відбувається на даний момент. Обидва нововведення можуть докорінно змінити оподаткування імпортних автомобілів. Так, якщо до 1 січня 2009 року збережеться 25%-а мито на автомобілі з бензиновими двигунами об'ємом 1-2,2 л, і на дизельні авто з моторами до 2,5 л, то це означає, що реально можуть подешевшати тільки дорогі автомобілі , а не самі продавані (80% ринку). Таким чином, Україні при загальносвітової тенденції на зниження споживання палива і переходу до екологічних авто, фактично буде стимулювати імпорт тільки преміальних автомобілів з "ненажерливими" моторами.

   Очевидно, що у депутатів були свої аргументи. 23 травня на засіданні Комітету Верховної Ради з фінансів і банківської діяльності була узгоджена нова редакція законопроекту № 2351-1 (автор - Терьохін) про внесення змін до митного тарифу України. Відповідно до кінцевими положеннями, планується, що ставки митних зборів, рівні 25%, будуть збережені до 1 січня 2009 р. Такі ставки збережуться для наступних видів транспортних засобів:
   - Легкових автомобілів з бензиновими двигунами об'ємом до 2200 куб. див.
   - Легкових автомобілів з дизельними двигунами об'ємом до 2500 куб. див.
   Ці положення попередньо узгоджені з Кабінетом Міністрів України і, за оцінками незалежних експертів, не викличе негативної реакції з боку СОТ, оскільки дія законопроекту поширюється на обмежені види товарів.

     Крім того, деякі депутати будуть ще вносити пропозиції про збереження до 01.01.2009 мит на імпорт для вантажних автомобілів. Тепер ситуація на автомобільному ринку залежить тільки від Верховної Ради.  

Хто підтримує перенесення зниження мита на 1 січня 2009 року


Статьи похожей тематики:

  • До Верховної Ради внесено законопроект Про акцизний збір
  • Бої за мита і акциз на авто ще попереду. Час головного бою - 3 червня
  • Депутати придумали як змусити позбутися старих авто
  • У України гряде тотальна каталізацію
  • Якими ж будуть мита на автомобілі?
  • якому будуть мита: 12% або 20%
  • Верховна Рада зробила перший крок до зниження транспортного збору. Стеногра ...
  • Реванш. Як приймали Закон № 2351-1
  • Вся нормативна база по імпорту автомобілів в Україні
  • У України буде нова ставка ПДВ - 17%
  • Кабмін вимагає скасувати пільги з акцизу для автоскладальників
  • ВААІД подала у ВР проект Закону
  • Як брали автомобільний закон № 3677 у Верховній Раді 5.02.04
  • Як брали автомобільний закон № 3677 у Верховній Раді 5.02.04. Стенограма
  • Закон про підвищення мит на авто внесений до Верховної Ради




  • Разделы сайта

    Добро пожаловать на сайт, посвященный автотематике, обзорам и другим темам, связанными с машинам. Мы публикуем автомобильные новости, советы и рекомендации по эксплуатации и ремонту, советы начинающим и опытным водителем, о том, как купить или продать автомобиль, все нюансы автокредитования и страховки автомобиля.