Полезная информация для автолюбителей:

05-01-2011 | Законодательство

У Україну водії тепер повинні їздити без перерви не більше 4 годин

Вчора України приєдналася до Конвенції Міжнародної організації праці 1979 року про тривалість робочого врпемені і періоди відпочинку на автомобільному транспорті. Рішення про це було затверджено на засіданні Верховної Ради в четвер.
       Конвенція стосується водіїв, які працюють на підприємствах, що займаються перевезенням вантажів або пасажирів. Документ, зокрема, встановлює, що водіям не дозволяється керувати транспортним засобам без перерви більше чотирьох годин. За дотриманням цього режиму повинні слідкувати як інспектори ДАІ, так і власники транспорту. Відслідковувати робочий режим водія будуть по тахограф.  У рідкісних випадках місцеві влади, враховуючи національні умови, можуть дозволити перевищення цієї норми не більше ніж на одну годину.
       Максимальна тривалість водіння, згідно Конвенції не повинна перевищувати дев'яти годин на день або 48 годин на тиждень. При цьому щоденний відпочинок водіїв має становити не менше десяти годин поспіль у будь-який 24-годинний період.

 Українські далекобійники знайомі з тахографами і завжди намагаються дотримуватися обмежень під час поїздок до Німеччини та інших країнах.  

Тахограф: кому і навіщо він потрібний?

   Тахографи - це бортові контрольно-вимірювальні пристрої. Вони встановлюються замість штатного спідометра автомобіля або паралельно йому. Носієм інформації служить діаграмний диск зі спеціального паперу, свій для кожного водія. Записавши на ньому прізвище і маршрут руху, водій вставляє диск в гніздо тахографа і відправляється в рейс. Електроніка безперервно фіксує інформацію від датчиків, дозволяючи, при необхідності з точністю до секунди відтворити події на будь-якому часовому відрізку шляху.  

   Тим самим тахограф виконує роль чорного ящика в автомобілі. Детальна обробка накопичених даних допомагає автоматизувати облік, знизити експлуатаційні витрати і оптимізувати роботу водія. Як показав досвід, застосування тахографів на 25-30% знижує аварійність, дисциплінує водіїв і виключає конфлікти з дорожньою поліцією.

   Щоб наших перевізників допускали до Європи, ще в 1978 році Радянський Союз підписав Європейська угода щодо роботи екіпажів транспортних засобів (ЄУТР). Після розпаду СРСР Україна підтвердила своє членство, дообладнуваний транспортні засоби, що виконують міжнародні вантажопасажирські перевезення, тахографами.


Статьи похожей тематики:

  • Новий порядок проведення техогляду в Україну. Проект
  • Порівняльна таблиця відповідальності за порушення правил дорожнього руху за ...
  • В Україні введено нові правила торгівлі автомобілями
  • Уряд затвердив Програму створення систем інформаційного забезпечення на дор ...
  • В Україні створено Головавтоінспекції (ДАІ)
  • Кабмін вніс зміни до Правил ввезення авто старше 8 років
  • В Україні можуть зрости штрафи за порушення правил дорожнього руху
  • Верховна Рада ратифікувала угоду про створення зони вільної торгівлі між чл ...
  • В Україні можуть ввести відповідальність за відсутність страховки ГО
  • ДАІ отримує право вилучати водійське посвідчення у порушників
  • ДАІ отримала право вилучати водійські посвідчення
  • Вся нормативна база по імпорту автомобілів в Україні
  • У України гряде тотальна каталізацію
  • Кого допустять проводити техогляд в Україну (Тимчасове положення)
  • Реванш. Як приймали Закон № 2351-1



  • На заметку автолюбителю:

    Разделы сайта

    Добро пожаловать на сайт, посвященный автотематике, обзорам и другим темам, связанными с машинам. Мы публикуем автомобильные новости, советы и рекомендации по эксплуатации и ремонту, советы начинающим и опытным водителем, о том, как купить или продать автомобиль, все нюансы автокредитования и страховки автомобиля.