05-01-2011 | Законодательство

Які повноваження будуть у ДАІ. За що будуть нараховувати штрафні бали. Аналіз нового Закону

Прес-служба Департаменту ДАІ МВС України оприлюднила основні положення "законодавчих ініціатів Щодо забезпечення" Безпеки дорожнього руху ". Фактично мова йде про новому законопроекті, внесеному Президентом Віктором Ющенком № 1061-5 від 11.01.2008 р., який запропонують на розгляд депутатам.
 ДАІ пропонує підвищити штрафи в середньому до 85-100 грн, істотно збільшити штрафи за "грубі" порушення. Наприклад за проїзд на "червоний" будуть стягувати 170 грн, а за "нетверезу" їзду - 1360-1700 грн. або позбавлення права керування на 2 роки.
 З'являється законодавче поле використання фотокамер для фіксації порушень, а їх показань, як доказів порушення. Крім того, авто можуть забрати у випадку:
 керування в стані алкогольного сп'яніння, без водійського посвідчення, без номерних знаків і талона ТО.
 Ну і головне. Тепер рішення про винесення покарання буде приймати інспектор.AUTO-Consulting проаналізував основні моменти законопроекту.
З'являється ще система штрафних балів, які будуть виставлятися на додаток до штрафу. За підсумками року (з моменту вчинення порушення), якщо водій набере 30 або більше балів - він автоматично позбудеться прав на термін ... до 3-х років .

 Водія можуть покарати штрафом у термін до 3-х місяців з дня вчинення правопорушення (раніше було 2 місяці). Крім того, на час експертизи термін зупиняється.

  За які порушення будуть присвоювати штрафні бали і в якому розмірі:

  5 балів отримають за невідповідність норм відпрацьованих газів, за "ремені" безпеки, за несправні гальма, рульове, світлотехніку і т.п. (Для транспорту використовуваного для перевезення людей Такао порушення потягнуть уже на 7 балів). Порушення водіями маршрутних таксі нормативів для перевезення пасажирів. Перевищення швидкості більше 20 км год, порушення вимог знаків і розмітки, порушення правил зупинки і стоянки, ... паркування та порядку оплати за неї , "пішохідний перехід" і т.п. , "Легке" ДТП.

  6 балів Відсутність поліса автостраховки (ОСАЦВ), відсутність маршрутного листа або документів на вантаж, порушення правил перевезення небезпечних вантажів.

  7 балів Керування транспортними засобами без реєстрації, без талона ТО, без номерного знака або якщо він встановлений в недозволеному місці, забруднений або тощо Порушення водіями маршрутних таксі правил зупинки. Користування мобільним телефоном під час руху, несанкціоноване переобладнання світлових сигналів, неправильне ними користування.

  10 балів Проїзд на "червоний", "перехрестя", перевищення швидкості більше 50 км год, порушення правил пріоритету для "Швидкої допомоги", служб пожежної охорони тощо, порушення правил стоянки, які створили перешкоди в русі, ВІДМОВА Плата за паркування , самовільна установлення спеціального світлового або звукового сигналу, проїзд на заборонний сигнал на залізничному перезда

  11 балів Пошкодження майна або нанесення шкоди здоров'ю людей.

    15 балів Створення аварійної обстановки, невиконання вимоги зупинитися з боку інспектора ДАІ,

    21 бал Покинули місце ДТП.

  25 балів Управління авто у стані алкогольного, наркотичного сп'яніння або передача керування особам у такому стані.

 Викликає здивування таке суворе покарання за відмову оплатити паркування (10 балів), на тлі 6 балів за порушення перевезення небезпечних вантажів, або 7 балів за керування авто без реєстрації або номерного знака. Ми прикинули, що набрати 30 балів за рік дуже легко. Досить непристебнутий ремені безпеки, поговорити по мобільнику за кермом, один раз перевищити швидкість і посваритися з паркувальником. Разом 32 бали і до побачення права. У тих, хто потрапить у ДТП і залишиться чекати ДАІ, можливості сперечатися з паркувальником вже не буде.
   Цікаво, що прав у водіїв поки що більше не стало. Їм збережуть лише можливість оскаржити дії інспектора в суді.

 Подібні повноваження у інспекторів ДАІ вже були в 90-х роках, але законодавці самі вирішили, що вони не сприяють ефективною боротьбі з порушниками Правил Дорожнього Руху. Було ліквідовано право забирати автомобіль, посилаючись на те, що це приватна власність. ДАІ позбулася права знімати номерні знаки з тієї ж причини. Зникли повноваження забирати права (зараз вони чомусь знову воскресли).
 Практично всі ці нововведення вже були в арсеналі інспекторів ДАІ (крім фотокамер). Зараз пропонується реанімувати старі права і дати більше повноважень рядовим співробітникам.
Порівняльна таблиця змін. Повний текст Законопроекту

  Детальніше про повноваження ДАІ та нові можливості

  Перші враження від нового Закону. Думки водіїв та експертів


Статьи похожей тематики:

  • Водій - вчися їздити за Правилами. З 17 листопада в Україні діють нові штра ...
  • Порівняльна таблиця відповідальності за порушення правил дорожнього руху за ...
  • ДАІ отримує право вилучати водійське посвідчення у порушників
  • Які повноваження будуть в обновленого ДАІ. Короткий аналіз нововведень
  • ДАІ отримала право вилучати водійські посвідчення
  • Які повноваження потребує ДАІ від Верховної Ради
  • В Україні буде новий закон про лізинг
  • За порушення правил дорожнього руху будуть нараховувати ще й штрафні бали
  • В Україні введено нові правила торгівлі автомобілями
  • Новий порядок проведення техогляду в Україну. Проект
  • Які повноваження будуть у ДАІ. Порівняльна таблиця
  • У України буде нова ставка ПДВ - 17%
  • Нова редакція Закону України "Про захист прав споживачів"
  • Що чекає ринок ВАЗів після 8 грудня
  • Скільки можна випити за кермом




  • Разделы сайта

    Добро пожаловать на сайт, посвященный автотематике, обзорам и другим темам, связанными с машинам. Мы публикуем автомобильные новости, советы и рекомендации по эксплуатации и ремонту, советы начинающим и опытным водителем, о том, как купить или продать автомобиль, все нюансы автокредитования и страховки автомобиля.