05-01-2011 | Законодательство

На що вл?? Яет Закон № 2082 (щодо реєстрації транспортних засобів) № end

Як вже повідомляв AUTO-Consulting, вчора Верховна Рада прийняла Закон «Про внесення змін до деяких законодавчих актів України (щодо реєстрації транспортних засобів)» (№ 2082). У остаточному вигляді Закон виявився набагато лояльніше, ніж попередні редакції. Але всупереч сформованій думці, цей закон зовсім не «закриває» імпорт старих легкових автомобілів, а от до старої комерційної техніки він надзвичайно суворий.
 Судячи з попередніми підрахунками, імпорт старої комерційної техніки тепер стає менш цікавим. Як зазначено в супровідних документах, основна мета цього закону - зняти заборону ввезення на територію Україну автомобілів старше 8 років, як це вимагає СОТ (ніякі заборони, крім мита, податків або інших зборів не повинні застосовуватися до імпорту товарів з інших країн. Принцип СОТ) . Іншими словами, Закон дозволяє імпорт автомобілів старше 8 років (з моменту вступу до СОТ), але на них вводяться високі ставки податку з власників транспортних засобів при першій реєстрації (вже з 1.01.07 р.). Реально імпортувати такі автомобілі, платити на них високі мита, акциз, та ще й високий транспортний збір, як і раніше буде недоцільно, але теоретично можливо. Тут є один тонкий момент. Імпорт автомобілів старше 8 років буде дозволено з моменту вступу України до СОТ, а от підвищені ставки податків почнуть діяти вже з 1 січня 2007 року.  
 Подивимося на стан українського ринку в сегменті вживаних автомобілів.            

Імпорт б/у техніки

     

10 міс 06

     

10 міс 05

     

Динаміка,%

       Легкові  6464  6928  -6,70%      Комерційні до 3,5 т  53687  22943  134,00%      Автобуси  99  103  -3,90%      Вантажні понад 3,5 т  9794  4933  98,50%       Total   70044   34907   100,70%      

 Дані AUTO-Consulting

 Як видно з наведеної таблиці, імпорт старих легкових автомобілів і автобусів не представляє загрози українському ринку. Їх обсяг мінімальний і знижується. Тому в Законі ставки на легкові автомобілі до 8 років відрізняються від нинішніх на 2-5 грн. за 100 см3. (Реально це 40-250 грн. В рік). А ось імпорт комерційних автомобілів, особливо в легкому класі до 3,5 т, придбав промислові масштаби, сумірні з розмірами ринку нових автомобілів.
 По відношенню до них, новий Закон дуже суворий. Тепер при ПЕРШОЇ реєстрації, скажімо, Citroen Berlingo 7 років доведеться заплатити 13300 грн. Для Mercedes-Benz Vito ця сума досягне 15400 грн.
 У схожій ситуації опиняться і інші «коммерціали». Наприклад за Volkswagen LT46 1999 р.в. тепер потрібно віддати 17500 грн. Цікаво, що для великовантажної техніки такого ж року випуску, але з об'ємом двигуна більше 8200 см3 ставки в рази нижче - 50 грн. за 100 см3. Для тих, хто ще не купив таку техніку, радимо зробити це до 1 січня 2007 року. Підібрати автомобіль можна тут. Або можете порахувати скільки коштуватиме з перша реєстрація

 Наводимо ставки податку з власників транспортних засобів, які будуть діяти з 1 січня 2007 року при ПЕРШОЇ реєстрації. Підкреслюємо, що зазначені нижче ставки відносяться саме до першої реєстрації, а для вже зареєстрованого транспорту нічого не змінюється.        

Зокрема, для автомобілів легкових з об'ємом двигуна до 1000 см3 ставки за 100 см3 наступні:
 нові - 3 грн.
 до 8 років - 5 грн.
 старше 8 років - 100 грн.
Для автомобілів легкових з об'ємом двигуна 1001-1500 см3 ставки за 100 см3 наступні:
 нові - 4 грн.
 до 8 років - 5 грн.
 старше 8 років - 200 грн.
Для автомобілів легкових з об'ємом двигуна 1501-1800 см3 ставки за 100 см3 наступні:
 нові - 5 грн.
 до 8 років - 7 грн.
 старше 8 років - 300 грн.
Для автомобілів легкових з об'ємом двигуна 1801-2500 см3 ставки за 100 см3 наступні:
 нові - 10 грн.
 до 8 років - 12 грн.
 старше 8 років - 500 грн.
Для автомобілів легкових з об'ємом двигуна 2501-3500 см3 ставки за 100 см3 наступні:
 нові - 25 грн.
 до 8 років - 30 грн.
 старше 8 років - 750 грн.
Для автомобілів легкових з об'ємом двигуна понад 3500 см3 ставки за 100 см3 наступні:
 нові - 40 грн.
 до 8 років - 45 грн.
 старше 8 років - 1000 грн.

    Для сідельних тягачів (8701 20) ставки за 100 см3;
 нові - 15 грн.,
 до 8 років - 15 грн.,
 Старше 8 років - 500 грн.

  Автомобілі для перевезення не менше 10 пасажирів, включаючи водія з об'ємом двигуна до 6000 см3 (8702) ставки за 100 см3;
 нові - 5 грн.,
 до 8 років - 5 грн.,
 Старше 8 років - 500 грн.

Автомобілі для перевезення не менше 10 пасажирів, включаючи водія з об'ємом двигуна понад 6000 см3 (8702) ставки за 100 см3;
 Нові - 5 грн.
 до 8 років - 5 грн.,
 Старше 8 років - 10 грн.

  Автомобілі вантажні з об'ємом двигуна до 8200 см3 (8704) ставки за 100 см3;
 нові - 15 грн.,
 До 5 років - 50 грн.,
 5 - 8 років - 700 грн.,
 Старше 8 років - 1000 грн.

Автомобілі вантажні з об'ємом двигуна 8201-15000 см3 (8704) ставки за 100 см3;
 нові - 20 грн.,
 До 5 років - 30 грн.,
 5 - 8 років - 50 грн.,
 Старше 8 років - 1000 грн.

Автомобілі вантажні з об'ємом двигуна понад 15000 см3 (8704) ставки за 100 см3;
 нові - 25 грн.,
 До 5 років - 30 грн.,
 5 - 8 років - 50 грн.,
 Старше 8 років - 300 грн.

 Спецтехніку (8705) новий Закон торкнеться тільки понад 8 років - ставка 100 грн. за 100 см3.

 Ризикнемо припустити, що з 2007 року почнеться значне скорочення ввезення старих комерційних автомобілів, а ринок буде зміщуватися у бік аналогічної нової техніки. Звільнена ємність в 50-60 тис. автомобілів дозволить говорити про сьогодення бумі ринку нових комерційних автомобілів в 2007 році.

 Деталі. AUTO-Consulting

 Калукулятор "розмитнення" і Першої реєстрації з 1.01.07 р.    

Обговорення нового Закону в форумі
   
Хронологія прийняття Закону


Статьи похожей тематики:

  • Депутати придумали як змусити позбутися старих авто
  • Дубль п&
  • Дубль шість. Верховна Рада ухвалила закон про підвищення транспортного збор ...
  • Президент підписав Закон № 2082. Для імпортних бу вантажівок залишилося 3 д ...
  • Верховна Рада зробила перший крок до зниження транспортного збору. Стеногра ...
  • Транспортний збір можуть підвищити в десятки разів ... до 100000 грн. на рі ...
  • Україні може стати експортером 5 млн. бу автомобілів
  • У України буде нова ставка ПДВ - 17%
  • Дубль три. Податок з власників транспортних засобів знову переглянули
  • Податок з власників транспортних засобів вирішили не міняти
  • ВААІД подала у ВР проект Закону
  • Закон про підвищення мит на авто внесений до Верховної Ради
  • Вся нормативна база по імпорту автомобілів в Україні
  • Що чекає автомобільний ринок з прийняттям нового "антикризового" ...
  • З 1 січня 2006 року Україна переходить на Євро-2




  • Разделы сайта

    Добро пожаловать на сайт, посвященный автотематике, обзорам и другим темам, связанными с машинам. Мы публикуем автомобильные новости, советы и рекомендации по эксплуатации и ремонту, советы начинающим и опытным водителем, о том, как купить или продать автомобиль, все нюансы автокредитования и страховки автомобиля.