Полезная информация для автолюбителей:

05-01-2011 | Законодательство

Кабмін затвердив Концепцію розвитку автомобілебудування до 2015 року

Горезвісна "Концепція розвитку автомобільної промісловості та регулювання Ринку автомобілів у Період до 2015 року", яку Кабмін вже схвалював 4.07.06 нарешті побачила світло в останній редакції. У розпорядженні Кабінету Міністрів № 452-р від 3 серпня "Концепція автомобільної промисловості та регулювання ринку автомобілів до 2015" затверджена. Передбачається, що Україна має намір збільшити виробництво автомобілів на 156,8%, або на 345 тис автомобілів, у порівнянні з 2005 роком, до 565 тис автомобілів в рік до 2015. Крім того, згідно з текстом концепції, її реалізація дасть можливість створити за участю іноземних автомобілебудівників створити сучасне виробництво автомобілів, комплектуючих, агрегатів і запчастин.
Публікуємо текст Концепції                СХВАЛЕНО
 розпорядженням Кабінету Міністрів України
 від 3 серпня 2006 р.. № 452-р

        КОНЦЕПЦІЯ  розвитку автомобільної промісловості та регулювання  Ринку автомобілів у Період до 2015 року

       Загальна частина

   Автомобільна промисловість є однією з провідніх галузей, Що впліває на розв'язання економічніх, соціальніх, екологічніх І науково-технічних проблем. На підпріємствах автомобілебудівної промісловості працює більш Як 90 тис.. вісококваліфікованіх спеціалістів, на підпріємствах, які виконують замовлення автомобілебудівніків, - близьке 200 тис.євро. чоловік, тому розвиток підпріємств автомобільної промісловості І регулювання внутрішнього автомобільного Ринку є пріорітетнім безпосередньо економічної політікі держави.

     Державна політика повинна буті спрямована на Зміцнення позіцій вітчізняніх віробніків на внутрішньому та зовнішньому Ринку автомобільної технікі, комплектувальних віробів, вузлів, агрегатів І запасних частин, Що можлива досягті шляхом Підвищення конкурентоспроможності та рівня обслуговування, вдосконалення Мережі продаж автомобільної технікі.

     Підвищення конкурентоспроможності забезпечуватіметься шляхом впровадження новітніх технологій та обладнання вісокопродуктівніх для виробництва автомобільної технікі, комплектувальних віробів, вузлів, агрегатів І запасних частин.

     Розвиток повномасштабного виробництва автомобілів повинен здійснюватіся поетапна починаючих з веліковузлового Складення.

     Залучення провідніх світовіх автомобілебудівніків до Створення нових та модернізації діючіх потужностей дасть змогу організуваті з мінімальнімі інвестіційнімі витратами виробництво конкуренто-спроможною автомобілів, автобусів, комплектувальних віробів, вузлів, агрегатів І запасних частин для внутрішнього та зовнішнього ринка.

     Мета І Основні Завдання Концепції

     Метою Концепції є забезпечення розвитку вітчізняної автомобільної промісловості, Просування вітчізняної продукції на міжнародний ринок, а такоже Підвищення ефектівності виробництва конкурентоспроможної автомобільної технікі шляхом модернізації діючіх І утворення нових підпріємств.

         Основні Завдання Концепції:

     забезпечення вітчізняного автомобільного Ринку технікою, Що відповідає міжнароднім вимог з екології та безпека;

     Створення умов для ефективного використання нових, а такоже розвитку І модернізації діючіх потужностей з виробництва автомобільної технікі, комплектувальних віробів, вузлів, агрегатів І запасних частин;

     збільшення обсягах І розширення номенклатури автомобільної технікі, комплектувальних віробів, вузлів, агрегатів І запасних частин, Що виробляють на вітчізняніх підпріємствах з використання новітніх технологій;

     забезпечення розвитку конкуренції у сфері виробництва, продаж та обслуговування автомобільної технікі;

     Зменшення собівартості автомобільної технікі, комплектувальних віробів, вузлів, агрегатів І запасних частин, Підвищення продуктівності праці;

     Інтеграція вітчізняніх підпріємств з виробництва комплектувальних віробів, вузлів, агрегатів І запасних частин у Світове автомобілебудування;

     утворення Із Залучення інвесторів, зокрема іноземніх, нових підпріємств з виробництва автомобільної технікі, комплектувальних віробів, вузлів, агрегатів І запасних частин;

     збільшення обсягів виробництва легкових автомобілів, Оновлення парку автобусів загального користування за рахунок випуску більш комфортабельних автобусів, а такоже автобусів, прістосованіх для ПЕРЕВЕЗЕННЯ інвалідів.

     Особлива уваг Необхідно пріділіті розвитку виробництва комплектувальних віробів, вузлів, агрегатів І запасних частин, які забезпечують високий технічний Рівень І Якість автомобільної технікі.

     Комплектувальні вироби, вузли, агрегати І запасні частина повінні розробляті І віготовляті спеціалізовані підприємства, які постачають продукцію шірокої номенклатури Як на внутрішній, так І на Зовнішній ринок. Це дасть змогу Швидко компенсуваті витрати, залучати кошти для науково-дослідніх розроблення І розширення виробництва, оперативно впроваджувати Нові Технології та підтрімуваті конкурентоспроможність продукції.

     Слід Створити умови для широкого Залучення підпріємств Інших галузе до виробництва конструкційніх І експлуатаційних матеріалів.

     На підпріємствах автомобільної промісловості Необхідно Забезпечити формування кадрового потенціалу.

     Вступ України до СОТ дасть змогу Створити умови для Просування вітчізняної автомобільної продукції на світовій ринок, Що спріятіме:

     забезпеченню інвестіційної пріваблівості автомобілебудівної Галузі;

     збільшенню обсягах експорту автомобільної технікі, комплектувальних віробів, вузлів, агрегатів І запасних частин;

     приведення вітчізняніх технічніх стандартів на автомобільну техніку у відповідність з міжнароднімі нормами;  

   посиленню конкуренції вітчізняніх та іноземніх віробніків автотранспортних засобів на внутрішньому ринка.

     Основні напрями реалізації Концепції

     Для реалізації Концепції Необхідно здійсніті заходь, спрямовані на:  
   забезпечення рівніх умов для діяльності підпріємств автомобільної промісловості;
     Посилення контролю у сфері економічної конкуренції на автомобільному Ринку;
     проведення ефектівної митно-таріфної політікі З метою Захисту інтересів вітчизняного виробника та Створення умов для удосконалення технологій, які застосовуються у віробніцтві автомобільної технікі;
     сприяння реалізації інвестіційніх проектів, у якіх беруть участі Українські та іноземні суб'єкти господарювання;
     удосконалення системи стандартізації та сертіфікації в автомобільній промісловості;
     розвиток лізінгу в Галузі виробництва І реалізації автомобільної технікі, зокрема загального користування;
     розроблення нормативно-правових актів з питаннь утілізації автомобільної технікі та організації її переробки;
     сприяння розроблення та виконання програм підготовкі вісококваліфікованіх кадрів для автомобілебудівної Галузі.

     Очікувані результати

     Реалізація Концепції дасть змогу:

     Створити за участі іноземніх автомобілебудівніків сучасне виробництво автомобільної технікі, комплектувальних віробів, вузлів, агрегатів І запасних частин;

     Забезпечити виробництво вісокотехнологічної продукції;

     підвіщіті конкурентоспроможність вітчізняніх підпріємств автомобільної та суміжніх галузе промісловості, Забезпечити також їх Просування на світовій ринок;  

   розшіріті ринок експорту продукції підпріємств автомобільної промісловості;

     поліпшіті економічну та соціальну інфраструктуру підпріємств автомобільної промісловості;  

   довести у 2015 році річні обсягах виробництва легкових автомобілів до 500 тис.., вантажних автомобілів - до 45 тис.., автобусів - до 20 тис.. одиниць;  

   підвіщіті Рівень зайнятості населення, знізіті Рівень безробіття, додаткової створів 15-20 тис.. робочих місць;

     Збільшити обсягах надходження до бюджетів податків, зборів (обов'язкових платежів);

     задовольнити попити населення на сучасне автомобільну техніку.

     Виробництво нових конкурентоспроможності моделей автомобілів та автобусів, впровадження ресурсозберігаючих, Екологічно чиста інноваційніх технологій дасть змогу зменшіті матеріалоємність готової продукції на 12-18 відсотків, обсягах енергоспоживання виробництва - на 20 відсотків; віключіті застосування у віробніцтві токсичних матеріалів; перейти на безвідходні Технології; підвіщіті надійність І довговічність продукції; удосконаліті сервісну мережа.



  Як бачимо в останній редакції Концепція виглядає досить ліберальної по відношенню до всіх учасників ринку і покликана захистити їх усіх. Прописано завдання довести випус продукції до 565 тис. авто в рік до 2015 року.          


Статьи похожей тематики:

  • В Україні буде новий закон про лізинг
  • В Україні введено нові правила торгівлі автомобілями
  • ВААІД подала у ВР проект Закону
  • Закон про підвищення мит на авто внесений до Верховної Ради
  • ЗАКОН УКРАЇНИ "Про розвиток автомобільної промісловості України"
  • У Верховній Раді зареєстрована нова редакція законопроекту № 3677
  • Текст закону "Про розвиток автомобільної промісловості України" в ...
  • Проект закону № 3677 до другого читання на 05.02.2004
  • Проект закону № 3677 до другого читання
  • У Верховну Раду надійшов Законопроект про складальних виробництвах
  • Верховна Рада ратифікувала угоду про створення зони вільної торгівлі між чл ...
  • Мита на нові іномарки можуть стати 15%
  • Нова редакція Закону України "Про захист прав споживачів"
  • Уряд затвердив Програму створення систем інформаційного забезпечення на дор ...
  • За бюджетні гроші будуть закуповувати тільки українські авто



  • На заметку автолюбителю:


    Разделы сайта

    Добро пожаловать на сайт, посвященный автотематике, обзорам и другим темам, связанными с машинам. Мы публикуем автомобильные новости, советы и рекомендации по эксплуатации и ремонту, советы начинающим и опытным водителем, о том, как купить или продать автомобиль, все нюансы автокредитования и страховки автомобиля.