MySQL Error!
------------------------
The Error returned was:
Too many words in a FTS phrase or proximity search
Error Number:
191
SELECT id, title, date, category, alt_name, flag FROM dle_post WHERE MATCH (title, short_story, full_story, xfields) AGAINST ('Як брали автомобільний закон № 3677 у Верховній Раді 5.02.04. Стенограма Пропонуємо Вашій увазі стенограму обговорення в другому читанні і в цілому Проекту «Закону про розвиток автомобільної промісловості України» № 3677, яка відбулася в українському Парламенті 5 лютого 2004 года.Оголошується до розгляду проект Закону про розвиток автомобільної промісловості України. Цушко Василь Петрович - перший заступник Голови Комітету з питаннь фінансів І банківської діяльності доповідає. \r \r ЦУШКО В.П. \r Цушко, фракція соціалістів, перший заступник Голови Комітету з фінансів.\r Шановні колеги, 20 листопада законопроект 3677 був прийнятий Верховною Радою в першому читанні. Всього на розгляд комітету надійшли 104 поправки до даного проекту, які були обговорені та проголосовані в комітеті в суворій відповідності до Регламенту. \r Аналізуючи і поправки в цілому, можна констатувати, що є дві основні позиції по проекту 3677: позиція авторів законопроекту і позиція опонентів тобто депутатів, які запропонували інші законопроекти. \r Від авторів законопроекту надійшли ряд редакційних поправок, які вдосконалять закон.\r Для розгляду на засіданні комітету всі представлені поправки були згруповані в п\'ять основних блоків, за якими було проведено голосування.\r У результаті комітет повністю підтримав редакційні поправки авторів законопроекту і відхилив пропозиції опонента тобто не повністю, а мається на увазі, більшістю.\r Пропозиції, які підтримані комітетом з урахуванням, який у Верховній Раді пропонується прийняти закон у другому читанні - це концептуально. Мається на увазі, що ми ввели так само в автомобілебудування, підкреслили і ввели і регулюється цим законом, виробництво цих мотоциклів. \r Далі. Інвестиційна програма, яка є підставою для отримання підприємством пільг, була замінена на більш лояльну і менш залежну від органів виконавчої влади програму створення виробничих потужностей і робочих місць.\r Третє. За проектом, прийнятим у першому читанні пільги могли отримати лише підприємства, які вже виробляють вже автомобілі та комплектуючі походженням з України. \r Тепер пільги можуть отримувати і підприємства, що реалізують програму створення виробничих потужностей і робочих місць і планують випускати продукцію походженням з Україну і пізніше. Тобто в законопроекті це все розширене.\r Далі, дане редакційне уточнення статті про визначення країни походження дано, а походження автомобілів, комплектуючих виробів і запчастин.\r Було прийнято і знижена пільгова ставка ввізного мита на кузови і двигуни до автомобілів з 20 відсотків до 12-ти. Ви пам\'ятаєте, що в першому читанні було 20 відсотків. \r Далі, із законопроекту виключено положення, що стосується акцизів, тому що воно знижувало бар\'єр для знову створюваних підприємств.\r І також в законопроекті було підтримано комітетом тим, що закон про стимулювання діє до його закінчення.\r З урахуванням всіх ... Так, ще одне, Юридичне управління Верховної Ради вказало на необхідність внесення деяких ................ правок до тих законах після його прийняття, зокрема, було запропоновано перенести в \"Прікінцеві положення\" всі статті, що стосуються внесення змін до чинних законодавчих актів.\r З урахуванням змін, внесених і прийнятих після розгляду комітетом, комітет рекомендує Верховній Раді прийняти законопроект у другому читанні. І якщо не буде ніяких поправок до нього прийнято, то і в цілому. Спасибі. \r \r ГОЛОВА. Так, йдемо по поправках. Поправка номер 4, Семинога, наполягаєте на ній? Мікрофон народного депутата Семиноги. \r \r СЕМИНОГА А.І. \r Шановні колеги!\r Мі сьогодні розглядаємо законопроект про розвиток українського автопрому. Альо, на жаль, в цьому законопроекті, власне, українського Дуже мало. Тому ... навіть не дано визначення, Що таке \"український Автомобіль\". Замість того є такий сором\'язлівій Термін, як \"Автомобіль українського походження\". До нього відносяться і \"Опель-Астра\", і Автомобілі DAEWOO і \"Жигулі\". Мабуть, сьогодні жодним людина НЕ повіріть у Те, що \"Опель-Астра\" є Українським автомобілем. \r Тому я пропоную внести поправку, де буде визначи, Що таке вітчизняний Автомобіль, сортаменту Автомобіль українського походження для того, щоб дати право українцям мати Власний Автомобіль, український Автомобіль, І дати можлівість цьому автомобілю дива автомобілем світового рівня. Прошу підтріматі Дану поправку. \r \r ЦУШКО В.П. Комітет не підтримав поправку Анатолія Івановича, тому що на сторінці сьомий концептуально прийнято інше: що будь-який автомобіль, в якому 50 відсотків начинки, ну, будь-яких деталей, вироблених на Україну, той і вважається автомобілем українського походження. Тому не підтримав комітет. Ну, а зал - визначайтеся. Комітет був проти цієї поправки. \r \r ГОЛОВА. Я ставлю на Голосування поправку номер Чотири народного депутата Семиноги. \r \r За - 176. \r Поправка не прийнято. \r Поправка восьми народних депутата Семиноги. Наполягаєте на ній? Це третя сторінка. Мікрофон, будь ласка. \r \r СЕМИНОГА А.І. Шановні колеги, визначення підприємства з виробництва автомобілів або комплектуючих віробів І запасних частин автомобілів не повинно містіті обов\'язкову вимог щодо Країни-походження, так Як крітерій визначення Країни-походження для продукції, Яка Вироблено І вікорістовується на мітній теріторії України, І до продукції, Яка буде вікорістовуватісь за межами мітної теріторії України, Різні І визначаються різнімі законодавчими нормативними актами, такими як Міжнародні догоди, які існують в Інших країнах.\r Тому я пропоную Цю норму законопроекту віключіті І прошу підтріматі офіційних засідань законопроект. \r \r ЦУШКО В.П. Вибачте, можна? \r Ця норма пов\'язана з тією поправкою, яка була перша. Вони пов\'язані. Якщо ми визнаємо, що критерієм походження є 50 відсотків вітчизняних, то ця норма знову виключає цей момент. Тому комітет відхилив її. \r \r ГОЛОВА. Ставлю на Голосування поправку номер вісім народного депутата Семиноги. \r \r За - 177 \r Рішення НЕ прийнято. \r Поправка номер дев\'ять. Народний депутат Горбаль наполягає? Мікрофон, будь ласка.\r Горбаль, Фракція \"Регіони України\". \r \r ГОРБАЛЬ М.В. Ну ця поправка Фактично повторює попередньо поправку, просто в іншій редакції. \r \r ГОЛОВА. Ясно. \r \r ЦУШКО В.П. Ну я вже прокоментував рішення комітету, тому визначайтесь. Це те ж саме, що було у Семиноги перша поправка. \r \r ГОЛОВА. Давайте будемо просто голосувати, Вже ж позиція комітету відома.\r Я ставлю на Голосування поправку номер 9 народного депутата Горбаля. І ДОБКІНА. Два автора. \r \r За - 220. \r Чи не прийнято поправка. \r Поправка номер 11 народного депутата Зіміна. Наполягає автор на поправці? Ні, не бачу. А, наполягає. Мікрофон, будь ласка, ввімкніть. Вибачте. 11-а поправка. \r \r ЗІМІН О.П. Так, наполягаю. \r \r ГОЛОВА. Будь ласка, аргументи її. \r \r ЗІМІН О.П. Інвестиції резидента України тут є. З інвестіціямі підприємство. МАЄ прівілеї. \r \r ЦУШКО В.П. Комітет нікого не дискримінував, комітет підкреслив, що будь-яке підприємство з інвестиціями, без інвестицій, юридична особа на території Україні, яке виробляє автомобілі, у яких 50 відсотків запчастин, комплектуючих вітчизняного виробництва має право отримувати пільги. А дискримінація з інвестиціями, без інвестицій ми це не підкреслювали. Тому ця поправка була відхилена в цьому ж контексті. Комітет не підтримав. \r \r ГОЛОВА. Ставлю на Голосування поправку номер 11 народного депутата Зіміна (сторінка 4). \r \r За - 170,\r Поправка не проходити.\r Поправка номер 13 Володимира Заплатінського. Наполягаєте на ній? Ні. Йдемо далі. \r Поправка Руденка Геннадія 22. Наполягає? Ні.\r Так, поправка 25 Зіміна. Наполягаєте на ній? Ні?\r Йдемо далі. Семинога, поправка 26. Мікрофон, будь ласка. \r \r СЕМИНОГА А.І. Шановні колеги! Одною Із змін, які внесені у Закон України \"Про стимулювання виробництва автомобілів в Україні\" (закон номер 2779) Було вилуч Термін \"локалізації виробництва\". Це Було зроблено на вимог Європейського союзу на виконання поетапна ПЛАН ДІЙ Про внесення змін та доповнений до існуючої норматівної базується на цілі України. Надання пільг у залежності від локалізації виробництва замінено програмою Створення робочих місць. І все було внесено у Закон України \"Про стимулювання автомобілів в Україні\". \r Статтею 4 законопроекту номер 3677, Який ми сьогодні розглядаємо, нам Знову пропонують внести локалізацію, но Вже Під виглядах визначення Країни походження автомобілів, комплектуючих віробів І запасних частин. Альо ця локалізація буде розповсюджуватіся не на ВСІ підприємства, а Тільки на ті, у якіх на сьогоднішній день не існує інвестіційної програми. Це Такі підприємства, Як ЗАЗ І ЛАЗ. Для чого тоді Знову прійматі ті, від чого ми відмовіліся у 2001 році? Пропоную Вилучити Цю норму Із даного законопроекту. \r \r ЦУШКО В.П. Шановні колеги! Стаття 4 - це концептуальна стаття. Тобто, якщо ми не підтримали першу поправку Анатолія Івановича Семиноги, це інша концепція була б закону, тоді стаття 4 - це концепція цього закону, який ви підтримали своїм голосуванням. Якщо її виключити, тоді цей закон не має ніякого сенсу. Тому вам визначатися. \r Комітет відхилив поправку Анатолія Івановича. \r \r ГОЛОВА. Ставлю на Голосування поправку номер 26 (автор народний депутат Семинога). \r \r За - 189 \r Поправка не проходити.\r 17-ма народного депутата Горбаля. мікрофон, будь ласка. \r \r ГОРБАЛЬ В.М. Дана поправка вносити корективи у відповідності з єдиним митним кодексом: крітеріях Країни походження. Тоб просто приводити у відповідність до єдиного митного кодексу. \r \r ЦУШКО В.П. Комітет відхилив цю поправку, тому що ми приймаємо спеціальний закон. Якщо ж ми зараз будемо посилатися на Митний кодекс знову вийде, що можна завозити будь-які запчастини, а ми самі прийняли зараз четверту із вами, статтю, що 50 відсотків повинно бути вітчизняних. Виходячи з цього комітет відхилив. \r \r ГОЛОВА. Я ставлю на Голосування поправку 27 народного депутата Горбаля.\r \r За - 255 \r Поправка пройшла.\r Так. Поправка 33 народного депутата Семиноги, наполягаєте на ній? У мікрофон, будь ласка. \r \r СЕМИНОГА А.І Шановні колеги, розуміючі, Що наша Автомобільна промисловість занадто молода для того, щоб Говорити про якісь сталі Речі І, Враховуючи світовій Досвід виробництва автомобілів на початково етапі неможливе здійснюваті виробництво автомобілів повномасштабнім циклом, тоб застосовуватись Такі операції Як Зварювання, фарбування кузова І складання транспортного засобу. Тому пропонується ввести обов\'язкові вимог щодо Зварювання І фарбування на кінець 5-го року з моменту затвердження інвестіційної програми. А З метою нарощування обсягів виробництва автомобілів пропонується ввести кількісні вимог щодо також їх виробництва. Прошу підтріматі Дану поправку. \r \r ЦУШКО В.П. Значить, комітет не підтримав цю поправку з однієї простої причини, що Україна давала пільги всім тим, хто був готовий інвестувати, здається, 150 мільйонів доларів. Ця пільга була. Зараз визначилися, що пільга дається по прибутку і по митах тим, які мають чотири компоненти: виготовлення кузова, фарбування, спорядження кузова і складання. А те, що пропонує Анатолій Іванович, це фактично прикручування коліс ще на 5 років, тобто ми ніколи не будемо мати вітчизняного виробництва. Я вам доповідаю позицію комітету. Комітет відхили, просить не підтримувати. \r \r ГОЛОВА. Дякую \". Я ставлю на Голосування поправку номер 33 народного депутата Семиноги та Інших. \r \r За - 169. \r Поправка не прийнято.\r Поправка 37 народного депутата Горбаля. Наполягаєте на ній? Ні, не наполягає.\r Ідемо далі. Поправка 41 Горбаля. Наполягаєте? Ні. Поправка 47, ваша ж, Горбаль наполягає? Ні. Поправка Семиноги 50-та. Мікрофон, будь ласка. Наполягаєте на ній? \r \r СЕМИНОГА А.І. Шановні колеги, так Як на сьогоднішній день пільгі Зі сплату ввізного Міта на комплектуючі встановлені, Як для виробництва Українських автомобілів \"Таврія\", \"Сенс\", так І для іноземніх автомобілів Такі, Як DAEWOO, \"Мерседес\", хоч Перші виробляють повномасштабнім циклом, а другі Тільки так звану \"викрутки розборки\". \r Пропонується, пільгі Зі сплату ввізного Міта повінні розповсюдітіся Лише на товари, які використовуються повномасштабного виробництва у Нашій державі. А пільгі по сплаті податку на землі І по сплаті податку на додану ВАРТІСТЬ, Такі пільгі протирічать Стаття 15 І 19 Угода про партнерство І співробітніцтво Між Україною та ЄС. Прошу підтріматі Дану поправку. \r \r ЦУШКО В.П. Комітет не підтримав цю поправку. Ця поправка аналогічна минулого. І друге. Якщо ми підтримаємо цю поправку фактично, виходить знову, що ми руйнуємо цей закон концептуально. Тому комітет відхилив, прийнявши одну концепцію, яка визначена четвертою статті. Спасибі. \r \r ГОЛОВА. Я ставлю на Голосування поправку 50-ту народного депутата Семиноги, сторінка 14. \r \r За - 146 \r Поправка не прийнято.\r Поправка 51 Горбаля. Мікрофон, будь ласка. Горбаль, Добкін. \r \r ГОРБАЛЬ В.М. Пропонується пошіріті Механізм пільг, а такоже на комплектуючі, які використовуються при віробніцтві автомобілів. \r \r ЦУШКО В.П. Поправка Василя Миколайовича Горбаля і поправка Семиноги, яка тільки що була, відхилена, відрізняється буквально пару словами, різниця між ними. І визначатися залу. Комітет відхилив. \r \r ГОЛОВА. Я ставлю на Голосування поправку 51-шу народного депутата Горбаля І ДОБКІНА. \r \r ЦУШКО В.П. Комітет не підтримав. \r \r За - 208 \r ГОЛОВА. Чи не прийнято. \r П\'ятдесят одного поправка. Народний депутат Зімін, наполягаєте на ній? Чи не бачу. Ні. Поправка 53 Семиноги. Мікрофон, будь ласка. \r \r СЕМИНОГА А.І. Шановні колеги, у зв\'язку з тім, Що у разі Прийняття запропонованої редакції для підпріємств, Яким затверджено інвестіційну програму до Прийняття задовольняють закону, буде діяті один порядок пільгового оподаткування прибутку, а для підпріємств, які Будуть створені після Прийняття задовольняють законопроекту, Інший. Тому І пропонується прийнято єдиний порядок пільгового оподаткування для ВСІХ підпріємств. Прошу підтріматі Дану поправку. \r \r ЦУШКО В.П. Комітет не підтримав, тому що ми приймаємо новий закон про автомобілебудування. Той закон, навіть якщо ми пропонуємо його скасувати, він буде діяти через рішення судів, тому що люди внесли інвестицію. Тому ми не можемо прив\'язати цей Закон до тих пільгах, який був прийнятий, і люди внесли інвестицію. \r На цій підставі комітет відхилив поправку Анатолія Івановича Семиноги та просить зал не підтримувати. Спасибі. \r \r ГОЛОВА. Я ставлю на Голосування поправку 53 народного депутата Семиноги та Інших колег. Іде Голосування. \r \r За-148 \r Чи не прийнято.\r 54-та поправка. Народний депутат Горбаль, наполягаєте? Мікрофон. \r \r ГОРБАЛЬ В.М. Пропонується ввести єдиний порядок пільгового оподаткування прибутку, а такоже для тих підпріємств, які Будуть зареєстровані після Прийняття задовольняють закону. Тоб щоб порядок розповсюджувався на ВСІ підприємства, які Будуть зареєстровані, а такоже після РЕЄСТРАЦІЇ задовольняють законопроекту. \r \r ЦУШКО В.П. Це та ж поправка Анатолія Івановича Семиноги. Те ж саме, один до одного. \r \r ГОЛОВА. Давайте будемо голосувати, шановні колеги. Я прошу, давайте Голосування визначатися, прошу уваги. Я ставлю на Голосування. \r \r ЦУШКО В.П. Дозвольте ще раз коментар. \r \r ГОЛОВА. Будь ласка. \r \r ЦУШКО В.П. Пропозиція Василя Миколайовича Горбаля і Анатолія Івановича Семиноги полягає в тому, що сьогодні у нас діє пільга за чинним Законом про оподаткування для тих, хто зробив відповідні інвестиції. \r Значить, шановні колеги пропонують цю пільгу те ж саме дати для тих, хто сьогодні збирається вводити в дію або розпочати виробництво.\r Цей закон діє у нас до 2008 року. Пропозиція в Законі зовсім по іншому: 50 відсотків вітчизняного виробництва, податок на прибуток отримуєш і пільгу, отримуєш по митах.\r Комітет відхилив саме з цієї причини. Зал (?), Будь ласка, визначайтеся. Семиногу ви відхилили, Горбаля один до одного пропозицію. \r \r ГОЛОВА. Я ставлю на Голосування поправку 54 народного депутата Горбаля І ДОБКІНА. \r \r За-207.\r Чи не прийнято. \r Наступна поправка 55-та Горбаля. Наполягаєте на ній? Ні.\r Йдемо Далі тоді. Поправка 58-ма Анатолія Семиноги. Наполягаєте на ній? Мікрофон, будь ласка. \r \r СЕМИНОГА А.І. Шановні колеги, у зв\'язку з тім, Що скасування пільг з акцизного збору, які існують у віробніків автомобілів, - одна з вимог при вступі України до Всесвітньої Організації ТОРГІВЛІ, - пропоную, щоб акцизний Збір сплачувалі ВСІ: як виробник, так І імпортері , но ставка на Нові Автомобілі винна буті Менша, ніж на автомобілі, які булі у корістуванні. Прошу підтріматі Дану поправку. \r \r ЦУШКО В.П. Комітет прийняв рішення: акциз, той, що був проголосований у першому читанні, взагалі прибрати з законопроекту. Тобто ми акциз відмовилися взагалі регулювати, існуюча норма буде діяти для всіх на сьогодні, яка є. І тому не підтримала поправку Семиноги. І найцікавіше, що майже всі погодилися з цим. Але знову виставляють вимогу голосувати за цю поправку. \r Комітет просить підтримати відхилення поправки по акцизу, бо ми її виключаємо повністю з цього закону. Не давати пільгу по акцизу взагалі. Ця вимога якраз ЄС, СОТ, куди ми збираємося. \r \r ГОЛОВА. Я ставлю на Голосування поправку 58-му. Аргументи ви Щойно віслухалі. \r \r За - 84. \r Поправка не прийнято.\r Поправка 59 народного депутата Святоша. Ні, не наполягає.\r Йдемо далі. Поправка 61-ша. Горбаль, будь ласка? Чи не наполягає, так? Наполягаєте?\r Ну, я ставлю на Голосування поправку номер шістдесят ... Одну хвилинку, відмініть Голосування. Будь ласка. \r \r ЦУШКО В.П. Я вам доповідаю позицію комітету. \r \r Спасибі. \r \r ГОЛОВА. Дякую \". \r \r \r \r \r \r \r \r \r ЦУШКО В.П. \r \r \r \r \r \r ГОЛОВА. \r \r СЕМИНОГА А.І. \r \r Дякую \". \r \r ГОЛОВА. \r \r \r \r \r \r ЦУШКО В.П. \r \r \r \r ГОЛОВА. Все. \r \r \r ЦУШКО В.П. \r \r \r ГОЛОВА.\r \r \r \r \r ГОЛОВА. \r \r \r \r \r \r \r \r \r ГОЛОВА.\r \r \r \r \r \r \r \r ГОЛОВА. \r \r \r \r \r \r ЦУШКО В.П. \r \r \r ГОЛОВА. \r \r \r \r \r БЕСПАЛИЙ Б.Я. \r \r \r \r ГОЛОВА. \r \r ЦУШКО В.П. \r \r \r ГОЛОВА. \r \r \r \r \r \r \r ГОЛОВА. \r \r ЦУШКО В.П. \r \r \r ГОЛОВА.\r \r \r \r Дякую \". \r \r ЦУШКО В.П. \r \r ГОЛОВА. \r \r \r \r \r \r \r СЕМИНОГА А.І. \r \r \r ЦУШКО В.П. Можна. \r \r Спасибі. \r \r ГОЛОВА. \r \r \r \r \r \r \r \r ЦУШКО В.П. Спасибі. \r \r ГОЛОВА. \r \r \r \r \r \r \r \r ЦУШКО В.П. \r \r ГОЛОВА. \r \r \r \r \r \r \r ЦУШКО В.П. \r \r ГОЛОВА. \r \r \r Деталі.') AND id != 24676 AND approve='1' AND date < '2021-01-20 15:58:20' LIMIT 15