05-01-2011 | Законодательство

Концерн Укравтопром домігся перегляду умов тендерної держзакупівлі

Небувалий прецендент, українська компанія оскаржила тендерну документацію і виграла сее справу. А між тим мова йшла не багато ні мало, про закупівлі тракторів компанією "Автомобільні дороги України". Що ж такого було зазначено в тендерних документах?
 Подробиці читайте в Наказі Мінекономікі.МІНІСТЕРСТВО ЕКОНОМІКИ ТА З питань
 Європейської ІНТЕГРАЦІЇ УКРАЇНИ

   Н А К А З
   20.11.2002 N 337

    Про Розгляд Міністерством скарги концерну "Укравтопром"

 Відповідно до Закону України "Про закупівлю товарів, робіт І послуг за Державні кошти", наказів Міністерства від 04.12.2000 N 264, від 08.04.02 N 102 та на підставі висновка Щодо скарги концерну "Укравтопром" Н А К А З У Ю:

 1. Задовольнити скарги концерну "Укравтопром" та візнати недійсною процедуру закупівлі ВАТ "ДАК Автомобільні дороги України" за лотом 4 "Трактор еквівалент типу МТЗ-82 (з відвалом та щіткою)".

 2. Установити, Що Замовник закупівлі ВАТ "ДАК Автомобільні дороги України" у разі проведення Нової процедури закупівлі зобов'язаний привести свою тендерну документацію у відповідність до законодавства, Керуючись висновком, Що додається.

 3. Управлінню державних закупівель довести цею наказ та висновок Щодо скарги, Яка додається, концерну "Укравтопром" та ВАТ "ДАК Автомобільні дороги України" протягом п'яти робочих Днів з дня Його підпісання.  

 Державний секретар В. Першин

   ЗАТВЕРДЖЕНО
 Наказ Міністерства ЕКОНОМІКИ
 та з питаннь Європейської
 інтеграції України
 20.11.2002 N 337

   Висновок
 Щодо скарги концерну "Укравтопром" та визнання недійснімі результату процедури закупівлі ВАТ "ДАК Автомобільні дороги України" автотракторної технікі та комплектуючих

 За результатами розгляду скарги концерну "Укравтопром" Стосовно закупівлі ВАТ "ДАК Автомобільні дороги України" автотракторної технікі та комплектуючих встановлено:

 Тендерну документацію Було складено з порушення вимог Закону України "Про закупівлю товарів, робіт І послуг за Державні кошти" (Далі - Закон), зокрема:

 1. Пункт 1.5 тендерної документації шкірного лота передбачає можлівість поділу на Лоті Вже визначеного лотом предмета закупівлі.

 2. У пункті 3.2 зазначено, Що Замовник Протягом трьох Днів повідомляє про продовження терміну Подання пропозіцій, тоді Як частина четвертий статті 22 Закону (1490-14) встановлено, то Термін продовження Подання пропозіцій НЕ Може перевіщуваті трьох робочих Днів.

 3. У пунктах 6.2 І 11.1 тендерної документації допускається можлівість відхілення тендерної пропозіції у разі її невідповідності вимог тендерної документації, тоді Як пропозіції, які НЕ відповідають умова тендерної документації Відповідно до Статті 27 повінні буті відхілені.

 5. Частину четвертий статті 23 Закону визнача вічерпній Перелік підстав, через які тендерні забезпечення НЕ повертається І Його розширення є неправомірнім, тому пункт 12.6 тендерної документації суперечити Закону.

 6. Вимоги пункту 18.2 тендерної документації суперечній Статті 36 Закону та є діскрімінаційною Стосовно віконавців, оскількі обмежує встановлення законодавством право виконавцями на оскарження Дій замовника.

 7. Пункт 22.2 суперечити, визначення альтернатівної тендерної пропозіції, наведення у статті 1 Закону.

 8. Пунктом 25.1 тендерної документації замовником Було порушено Статті 11 та 15 Закону України "Про закупівлю товарів, робіт І послуг за Державні кошти". Цімі статті визначи вічерпній Перелік підстав для відхілення тендерних пропозіцій та відмові в участі у процедурі закупівлі. Розширення Переліку НЕ допускається.

 9. Пункт 28.5 суперечити, вимог статей 36 та 37 Закону Щодо безумовного прізупінення процедури закупівлі у разі розгляду скарги замовником.

 10. У технічніх вимог до тендерної документації в порушення Статті 21 Закону (1490-14) є посилання на конкретну марку без зазначенням виразивши "або еквівалент".

 11. У тендерній документації нечітко визнача методика оцінкі тендерних пропозіцій, зокрема Щодо механізму прісудження балів за крітерієм. Така методика оцінкі НЕ є Прозоров та не дає змогі вінесті об'єктивне та неупереджене Рішення про Переможця торгів.

 12. У тендерній документації НЕ вказана інформація Щодо прізвіща, посади та адреси посадових осіб, уповноважених здійснюваті зв'язок Із виконавцями, та Спосіб Подання тендерних пропозіцій.


 Керівник департаменту ЕКОНОМІКИ
 оборони, правоохоронної діяльності
 та державних закупівель,
 голова комісії з розгляду скарги
 постачальніків (віконавців)
 Стосовно процедур закупівель товарів,
 робіт І послуг за Державні кошти В. Козуб


Статьи похожей тематики:

  • В Україні буде новий закон про лізинг
  • Увага! Мінтранс ввів нові правила надання сервісних послуг
  • Як довести свою правоту на автосервісі. Новий Порядок гарантійного ремонту
  • Нова редакція Закону України "Про захист прав споживачів"
  • Що буде з гарантією? Кабмін затвердив Порядок гарантійних зобов&
  • Порядок гарантійного ремонту та заміни автомобілів тепер регламентований На ...
  • У національного виробника тепер є потужний захист від антидемпінгового імпо ...
  • У України буде нова ставка ПДВ - 17%
  • Проект закону № 3677 до другого читання
  • В Україні введено нові правила торгівлі автомобілями
  • Проект закону № 3677 до другого читання на 05.02.2004
  • Огляд тендерних закупівель автотранспорту. Що закуплять у 2004 році держстр ...
  • До Верховної Ради внесено законопроект Про акцизний збір
  • ДАІ отримує право вилучати водійське посвідчення у порушників
  • Текст закону "Про розвиток автомобільної промісловості України" в ...




  • Разделы сайта

    Добро пожаловать на сайт, посвященный автотематике, обзорам и другим темам, связанными с машинам. Мы публикуем автомобильные новости, советы и рекомендации по эксплуатации и ремонту, советы начинающим и опытным водителем, о том, как купить или продать автомобиль, все нюансы автокредитования и страховки автомобиля.