05-01-2011 | Доп.оборудование, автотюнинг
В Україні стартував продаж Peugeot 308 Російські тюнінгери скоро стануть заробляти мільйони Прем& У Женеві відкрився 78-й міжнародний автосалон BMW значно розширює асортимент M-пакетів В Україні стартував продаж нового покоління Porsche Cayenne Ательє TechArt представило свою версію нового Porsche Cayenne Chevrolet Niva в різних обличчях MINI готує до випуску вдосконалені моделі У Lorinser "прокачали" Mercedes-Benz E-класу Тест-драйв Peugeot 3008: Маленькі хитрощі на великий «грі» Восени в модельному ряду BMW очікується кілька новинок і оновлень Зроби свій авто унікальним. В Україні доступний ексклюзивний тюнінг Porsche ... Гламурний тюнінг для Alfa Romeo MiTo Огляд новинок мототехніки в Мілані та Парижі
Porsche Cayenne Turbo S "розігнали" до 680 к.с.
Багато автомобілісти вважають Porsche Cayenne Turbo S мало не ідеальним кросовером за багатьма показниками, а для тюнерів німецька модель є своєрідним "полігоном" для демонстрації свого творчого потенціалу. Сьогодні свій варіант доведення Porsche Cayenne Turbo S представила компанія TechArt, яка не вперше працює над спортивним кроссовером.
Тюнінг-пакет від TechArt спрямований не тільки на коригування зовнішності і без того стильного кросовера, але і для поліпшення динамічних показників Porsche Cayenne Turbo S.
Зовні фахівці встановили на Techart Magnum, таку назву отримала машина, новий передній бампер з розширеними повітрозабірниками і додатковими вогнями, видозмінений капот, агресивний бампер з інтегрованим дифузором, задній спойлер. В ательє розширили колісні арки кросовера, щоб його можна було "взути" в легкосплавні диски розмірністю від 21 до 23 дюймів.
Стандартний Porsche Cayenne Turbo S оснащений 550-сильним двигуном, який, на думку ательє TechArt, явно слабенький для автомобіля. Інша справа - мотор потужністю 680 к.с. і обертовим моментом 900 Нм. Після модернізації силового агрегату розгін кросовера до першої "сотні" скоротився до 4,2 сек, а максимальна швидкість зросла до 308 км/годину, говориться в офіційному прес-релізі.
Стандартний Porsche Cayenne Turbo S оснащений 550-сильним двигуном, який, на думку ательє TechArt, явно слабенький для автомобіля. Інша справа - мотор потужністю 680 к.с. і обертовим моментом 900 Нм. Після модернізації силового агрегату розгін кросовера до першої "сотні" скоротився до 4,2 сек, а максимальна швидкість зросла до 308 км/годину, говориться в офіційному прес-релізі.