05-01-2011 | Доп.оборудование, автотюнинг
Список місць, де встановлені камери ДАІ Як треба їздити взимку. Поради фахівця Зимові шини. Супертест. Те що є на ринку Види автомошеннічества. Не потрап Кримський Quest на Skoda Octavia Tour 4x4 Як треба правильно їздити на мотоциклі Renault відмовляється фінансувати АвтоВАЗ, але допоможе технологіями Як я визволяв машину зі штрафстоянки Тест-драйв: По замках Львівщини на Toyota Camry Які повноваження потребує ДАІ від Верховної Ради Які повноваження будуть в обновленого ДАІ. Короткий аналіз нововведень Nissan Pathfinder. Позашляховик з штучним інтелектом Тест-драйв Nissan Qashqai: єдиний на всі випадки життя Прем& Швейцарським водіям заборонять розмовляти за кермом по мобільному телефону
Експеримент довів: hands-free теж небезпечно за кермом
Співробітники ГИБДД Красноярська вирішили провести експеримент, який показав би, наскільки використання за кермом гарнітури hands-free відволікає водія від дороги.
Як передає AutoNews.ru, інспектори вибрали пряма ділянка дороги довжиною близько 500 метрів. Завдання для учасників експерименту було наступним: проїхати "змійку" з постійною швидкістю - в перший раз - без телефону, другий - зі стільниковим в руці і третій - з пристроєм hands-free.
Питання в ході бесіди по мобільнику водіям задавали зовсім нескладні - вирішили перевірити знання таблиці множення.
Як експериментаторів були запрошені водій-новачок, три місяці тому закінчив автошколу, досвідчений водій і професійний гонщик.
Кращі результати учасники показали на першому етапі, без телефону: розкид швидкості склало 3-5 км/ч. Розкид швидкості на етапі з телефоном у гонщика виявився приблизно 10 км/год, тоді як у решти доходив до 29 км/ч.
"Шістьма шість - тридцять шість, шістьма сім - тридцять сім", - відповів на запитання по телефону досвідчений водій Микола. Як пізніше він сам зізнався, всі його думки були спрямовані на те, щоб проїхати задану ділянку, тому й відповідав невлад.
Новачок, навпаки, всю увагу приділив математики і в підсумку збив шість з десяти конусів.
З приводу пристрою hands-free всі учасники експерименту висловилися одностайно: самим головним його недоліком є гарна передача сторонніх шумів, тому доводиться постійно перепитувати, що і відволікає від дороги.
Таким чином, співробітники ГИБДД констатували: hands-free завдання водія полегшує, але ненабагато: мозок не встигає впоратися з двома потоками інформації, увагу розділяється, і найчастіше це не йде на користь автолюбителя.
Новачкам краще зовсім відмовитися від телефонних розмов за кермом, досвідченим водіям при використанні гарнітури рекомендується обмежитися коротким обміном інформацією. Якщо виникла необхідність у тривалому розмові, міліціонери рекомендують з'їхати на узбіччя і зупинитися.
Як експериментаторів були запрошені водій-новачок, три місяці тому закінчив автошколу, досвідчений водій і професійний гонщик.
Кращі результати учасники показали на першому етапі, без телефону: розкид швидкості склало 3-5 км/ч. Розкид швидкості на етапі з телефоном у гонщика виявився приблизно 10 км/год, тоді як у решти доходив до 29 км/ч.
"Шістьма шість - тридцять шість, шістьма сім - тридцять сім", - відповів на запитання по телефону досвідчений водій Микола. Як пізніше він сам зізнався, всі його думки були спрямовані на те, щоб проїхати задану ділянку, тому й відповідав невлад.
Новачок, навпаки, всю увагу приділив математики і в підсумку збив шість з десяти конусів.
З приводу пристрою hands-free всі учасники експерименту висловилися одностайно: самим головним його недоліком є гарна передача сторонніх шумів, тому доводиться постійно перепитувати, що і відволікає від дороги.
Таким чином, співробітники ГИБДД констатували: hands-free завдання водія полегшує, але ненабагато: мозок не встигає впоратися з двома потоками інформації, увагу розділяється, і найчастіше це не йде на користь автолюбителя.
Новачкам краще зовсім відмовитися від телефонних розмов за кермом, досвідченим водіям при використанні гарнітури рекомендується обмежитися коротким обміном інформацією. Якщо виникла необхідність у тривалому розмові, міліціонери рекомендують з'їхати на узбіччя і зупинитися.