05-01-2011 | Доп.оборудование, автотюнинг

Експеримент довів: hands-free теж небезпечно за кермом

Співробітники ГИБДД Красноярська вирішили провести експеримент, який показав би, наскільки використання за кермом гарнітури hands-free відволікає водія від дороги.    Як передає AutoNews.ru, інспектори вибрали пряма ділянка дороги довжиною близько 500 метрів. Завдання для учасників експерименту було наступним: проїхати "змійку" з постійною швидкістю - в перший раз - без телефону, другий - зі стільниковим в руці і третій - з пристроєм hands-free.     Питання в ході бесіди по мобільнику водіям задавали зовсім нескладні - вирішили перевірити знання таблиці множення.

   Як експериментаторів були запрошені водій-новачок, три місяці тому закінчив автошколу, досвідчений водій і професійний гонщик.

     Кращі результати учасники показали на першому етапі, без телефону: розкид швидкості склало 3-5 км/ч. Розкид швидкості на етапі з телефоном у гонщика виявився приблизно 10 км/год, тоді як у решти доходив до 29 км/ч.

     "Шістьма шість - тридцять шість, шістьма сім - тридцять сім", - відповів на запитання по телефону досвідчений водій Микола. Як пізніше він сам зізнався, всі його думки були спрямовані на те, щоб проїхати задану ділянку, тому й відповідав невлад.

     Новачок, навпаки, всю увагу приділив математики і в підсумку збив шість з десяти конусів.

     З приводу пристрою hands-free всі учасники експерименту висловилися одностайно: самим головним його недоліком є гарна передача сторонніх шумів, тому доводиться постійно перепитувати, що і відволікає від дороги.

     Таким чином, співробітники ГИБДД констатували: hands-free завдання водія полегшує, але ненабагато: мозок не встигає впоратися з двома потоками інформації, увагу розділяється, і найчастіше це не йде на користь автолюбителя.

     Новачкам краще зовсім відмовитися від телефонних розмов за кермом, досвідченим водіям при використанні гарнітури рекомендується обмежитися коротким обміном інформацією. Якщо виникла необхідність у тривалому розмові, міліціонери рекомендують з'їхати на узбіччя і зупинитися.


Статьи похожей тематики:

  • Список місць, де встановлені камери ДАІ
  • Як треба їздити взимку. Поради фахівця
  • Зимові шини. Супертест. Те що є на ринку
  • Види автомошеннічества. Не потрап
  • Кримський Quest на Skoda Octavia Tour 4x4
  • Як треба правильно їздити на мотоциклі
  • Renault відмовляється фінансувати АвтоВАЗ, але допоможе технологіями
  • Як я визволяв машину зі штрафстоянки
  • Тест-драйв: По замках Львівщини на Toyota Camry
  • Які повноваження потребує ДАІ від Верховної Ради
  • Які повноваження будуть в обновленого ДАІ. Короткий аналіз нововведень
  • Nissan Pathfinder. Позашляховик з штучним інтелектом
  • Тест-драйв Nissan Qashqai: єдиний на всі випадки життя
  • Швейцарським водіям заборонять розмовляти за кермом по мобільному телефону
  • Прем&




  • Разделы сайта

    Добро пожаловать на сайт, посвященный автотематике, обзорам и другим темам, связанными с машинам. Мы публикуем автомобильные новости, советы и рекомендации по эксплуатации и ремонту, советы начинающим и опытным водителем, о том, как купить или продать автомобиль, все нюансы автокредитования и страховки автомобиля.