05-01-2011 | Доп.оборудование, автотюнинг
Прем& У Україну представлять новий Audi A3 Cabriolet Ще більше причин для задоволення: новий BMW 1-ї серії MINI готує до випуску вдосконалені моделі На автосалоні в Парижі Audi представила чотири новинки Список місць, де встановлені камери ДАІ Оголошено українські ціни на оновлений BMW 3 серії Тест-драйв. BMW X3. Автомобіль, який їде сам У Женеві презентували Mazda5 Новий кросовер Audi Q5 з& Світова прем& Honda заглядала в майбутнє в Парижі У України оголошені ціни і почали приймати замовлення на новий BMW X1 Тест-драйв: Mitsubishi Pajero Sport в «Країні УАЗів» Більше простору для динаміки: Новий BMW M5 Touring
Як Mazda CX-7 зарядили до 400 к.с. і розігнали до 300 км год
Компанія Mazda спільно з командою Kesselman Motorsport закінчила розробку гоночного кросовера на базі моделі Mazda CX-7, який отримав назву "Російська Борза". Прототип цієї моделі був представлений в серпні минулого року на Московському мотор-шоу, а зараз, на виставці DreamCar Show був показаний вже повністю готовий до заїздів автомобіль.
Від серійної машини "Російська Борза" відрізняється більш легким кузовом - розробникам вдалося знизити вагу кросовера з 1800 до 1500 кілограмів, а також розвиненим аеродинамічним обважуванням, який збільшує притискну силу на 10 відсотків. Чотирициліндровий турбомотор об'ємом 2,3 літра на цьому автомобілі розвиває потужність 400 кінських сил, а його крутний момент виріс із 350 до 588 Нм. Коробка передач - механічна, від європейської версії CX-7.
За заявою розробників, максимальна швидкість "Руської Хорта" складе 300 кілометрів на годину, а до "сотні" вона зможе розганятися за 4,6 секунди.
Крім потужного мотора, на гоночний CX-7 встановлена професійна регульована підвіска зі зменшеним на 70 міліметрів дорожнім просвітом, більш ефективні гальма з дисками діаметром 355 міліметрів, посилене зчеплення і задній редуктор, а також перенастроює електроніка. В інтер'єрі від серійної машини залишилася тільки передня панель, і те в серйозно модернізованому вигляді, замість задніх сидінь з'явився спеціально розроблений каркас безпеки, а передні замінили на "ковші".
За словами Олега Кессельмана, генерального директора Mazda Sport Academy і одного з головних ідеологів цього проекту, "бойовий" дебют спорткара відбудеться вже цієї весни на треку в Мячково, а пізніше позашляховик-спорткар відправиться на випробування на легендарну "Північну петлю" Нюрбургрінга.
За словами Олега Кессельмана, генерального директора Mazda Sport Academy і одного з головних ідеологів цього проекту, "бойовий" дебют спорткара відбудеться вже цієї весни на треку в Мячково, а пізніше позашляховик-спорткар відправиться на випробування на легендарну "Північну петлю" Нюрбургрінга.