05-01-2011 | Доп.оборудование, автотюнинг
Mazda виведе на європейський ринок дизельну CX-7 Кулібіни розігнали трактор "Білорусь" до 100 км год Новинки Mazda на автосалоні в Москві Mazda відчуває компактний кросовер CX-5 Mazda готує родстер MX-5 двигуном Cosworth Ford представив нове покоління Ranger Mazda3 MPS "зарядили" до 281 к.с. Серійний кросовер Mazda CX-7 дебютує в Детройті Porsche представить полегшений Cayman Mazda представила на SEMA заряджений CX-7 Mazda представить нове сімейство надекономічних двигунів BMW розсекретила кросовер X3 нового покоління Яким буде наступне покоління Porsche 911. Фото VW представив новий позашляховик Touareg Mazda показала концептуальний кросовер Hakaze
Як Mazda CX-7 зарядили до 400 к.с. і розігнали до 300 км год
Компанія Mazda спільно з командою Kesselman Motorsport закінчила розробку гоночного кросовера на базі моделі Mazda CX-7, який отримав назву "Російська Борза". Прототип цієї моделі був представлений в серпні минулого року на Московському мотор-шоу, а зараз, на виставці DreamCar Show був показаний вже повністю готовий до заїздів автомобіль.
Від серійної машини "Російська Борза" відрізняється більш легким кузовом - розробникам вдалося знизити вагу кросовера з 1800 до 1500 кілограмів, а також розвиненим аеродинамічним обважуванням, який збільшує притискну силу на 10 відсотків. Чотирициліндровий турбомотор об'ємом 2,3 літра на цьому автомобілі розвиває потужність 400 кінських сил, а його крутний момент виріс із 350 до 588 Нм. Коробка передач - механічна, від європейської версії CX-7.
За заявою розробників, максимальна швидкість "Руської Хорта" складе 300 кілометрів на годину, а до "сотні" вона зможе розганятися за 4,6 секунди.
Крім потужного мотора, на гоночний CX-7 встановлена професійна регульована підвіска зі зменшеним на 70 міліметрів дорожнім просвітом, більш ефективні гальма з дисками діаметром 355 міліметрів, посилене зчеплення і задній редуктор, а також перенастроює електроніка. В інтер'єрі від серійної машини залишилася тільки передня панель, і те в серйозно модернізованому вигляді, замість задніх сидінь з'явився спеціально розроблений каркас безпеки, а передні замінили на "ковші".
За словами Олега Кессельмана, генерального директора Mazda Sport Academy і одного з головних ідеологів цього проекту, "бойовий" дебют спорткара відбудеться вже цієї весни на треку в Мячково, а пізніше позашляховик-спорткар відправиться на випробування на легендарну "Північну петлю" Нюрбургрінга.
За словами Олега Кессельмана, генерального директора Mazda Sport Academy і одного з головних ідеологів цього проекту, "бойовий" дебют спорткара відбудеться вже цієї весни на треку в Мячково, а пізніше позашляховик-спорткар відправиться на випробування на легендарну "Північну петлю" Нюрбургрінга.