05-01-2011 | Доп.оборудование, автотюнинг

Fiat 126p наводить жах на водіїв Польщі

У житті кожної машини настає такий період, коли її або настав час відправляти на смітник, або, якщо власник попадається нестандартний, приводити в належний вигляд і зберігати для майбутніх поколінь. Але іноді трапляється і третій варіант. Якщо у господаря руки ростуть звідки треба, то над старіючим «залізним конем» можна ставити всілякі експерименти і отримувати нечувані результати.   Саме так вчинили якісь польські умільці. Вони взяли повидавший всяке Fiat 126 і почали його «тюніть». Той факт, що машина заслужено користується величезною шаною в Польщі, їх анітрохи не збентежив. Причому хлопці проявили нечувану креативність, а тому список їх доробок навіть не снився маститим тюнерам начебто Heico або, скажімо, Brabus. Поляки забезпечили Polski Fiat повертаються задніми колесами, так що число рулів в салоні різко зросла (подвоїлась).    На цьому фантазія мучителів «малюка» не вичерпалася, і вони вирішили, що їх дітище буде їздити задом наперед. При такому розкладі головною фігурою у салоні стає передній пасажир, з штурмана перетворився на першого пілота. Розгорнувши своє крісло на 180 градусів, він дивиться в заднє скло й прокладає маршрут. А ось роль колишнього водія незавидна. Тепер він їде чорт знає як і виконує функції другого пілота, допомагаючи командирові. Втім, в окремих випадках ніяких помічників «назадсмотрящему» і не потрібно. При належній вправності він спритно примудряється крутити відразу дві «бублика».

Відразу скажемо, видовище не для людей зі слабкими нервами. Особливо хочеться поспівчувати жителям околиць міста Бидгощ (Bydgoszcz). Там цей апарат зустрічався неодноразово. Уявіть собі, що відчували місцеві водії, коли їх по зустрічній смузі обганяв заднім ходом Fiat 126! Справедливості заради варто сказати, що експериментатори зробили, якщо так можна висловитися, міру безпеки - вони увімкнули «аварійку». Знаходяться навіть люди, які стверджують, що ця машина «street legal», тобто на ній можна пересуватися по дорогах загального користування. Щось не дуже в це віриться ...


Статьи похожей тематики:

  • Як треба їздити взимку. Поради фахівця
  • Renault відмовляється фінансувати АвтоВАЗ, але допоможе технологіями
  • Види автомошеннічества. Не потрап
  • Зимові шини. Супертест. Те що є на ринку
  • Реванш. Як приймали Закон № 2351-1
  • Які повноваження будуть в обновленого ДАІ. Короткий аналіз нововведень
  • Які повноваження потребує ДАІ від Верховної Ради
  • Nissan Pathfinder. Позашляховик з штучним інтелектом
  • Тест-драйв: Принципова дуель. Toyota Avensis & Opel Vectra
  • Огляд новинок мототехніки в Мілані та Парижі
  • Тест-драйв Aprilia ETV1000 Caponord
  • Тест-драйв. Nissan Note - «ліки» від нудьги?
  • Тест-драйв: Chevrolet Aveo проти Daewoo Lanos
  • Тест-драйв: на Rolls-Royce по Північній Столиці
  • BRABUS підготував тюнінг-комплекти для Mercedes-Benz GLK




  • Разделы сайта

    Добро пожаловать на сайт, посвященный автотематике, обзорам и другим темам, связанными с машинам. Мы публикуем автомобильные новости, советы и рекомендации по эксплуатации и ремонту, советы начинающим и опытным водителем, о том, как купить или продать автомобиль, все нюансы автокредитования и страховки автомобиля.