05-01-2011 | Доп.оборудование, автотюнинг
Як треба їздити взимку. Поради фахівця ВААІД нагадала, що перевірка тонування стекол при мінусовій температурі - н ... Порівняльна таблиця відповідальності за порушення правил дорожнього руху за ... Як я визволяв машину зі штрафстоянки Види автомошеннічества. Не потрап Renault відмовляється фінансувати АвтоВАЗ, але допоможе технологіями Тест-драйв Opel Astra J. Flex-авто Які повноваження потребує ДАІ від Верховної Ради Які повноваження будуть в обновленого ДАІ. Короткий аналіз нововведень Тест-драйв: Chevrolet Nubira / Lacetti - розумне рішення автомобільного пит ... Перший в Україні Volkswagen Phaeton проданий ще до презентації На автосалоні в Женеві бьлі представлені нові Toyota RAV4 і Yaris Водій - вчися їздити за Правилами. З 17 листопада в Україні діють нові штра ... В Україні стартував продаж Opel Insignia. Оголошені ціни Як не померти від спеки в автомобілі
Тонування автомобіля. Є нюанси
У нас багато автомобілів з тонованими стеклами. Наївні водії часто навіть не сумніваються, що тонування не додає безпеки та шкідлива для здоров'я.
Нещодавно довелося їхати на приватному візником. У нової Lada були затоновані всі стекла, крім лобового, і водієві це явно заважало. Необхідність змінила смугу руху кожен раз викликала у хлопця складності. Коли довелося маневрувати під мостом, новоявлений "таксист" і зовсім зупинився. Дійсно, через тоновані стекла навіть удень було неможливо розгледіти те, що відбувається позаду машини.
У розмові з'ясувалося, що водійський стаж автовласника не перевищує місяця! Так навіщо ж ти влаштував собі вічні сутінки в салоні?! "Хлопці сказали: треба тонувати, інакше" лохуватим "виглядає". Подібному стереотипу часто бувають схильні і "зоряні" водії.
У тонування скла є ряд переваг. Вона поглинає ультрафіолет і велику частину теплових променів, полегшуючи роботу кондиціонеру. Тоноване скло міцніше при ударі або попаданні каменя. Проте необхідно усвідомлювати, що в критичній ситуації ця міцність може обернутися боком: терміново покинути автомобіль при заклинили дверях буде значно складніше, якщо скло не можна швидко вибити.
В якості ілюстрації можна уявити собі падіння автомобіля в річку. Від удару об воду двері можуть заблокуватися ... Вираз "їздити як в акваріумі" набуває нового сенсу.
Мало хто знає про той факт, що тонування стекол негативно впливає на здоров'я. У темний час доби в людському організмі виробляється "гормон сну" - мелатонін - саме завдяки йому людина може заснути і спати міцним сном. Вироблення мелатоніна залежить від освітленості - надлишок світла знижує утворення гормону, а зниження освітленості підвищує синтез і секрецію мелатоніну. Відповідно, чим темніше приміщення, тим більше мелатоніна виробляється - підвищується млявість і сонливість, що неприпустимо при їзді за кермом.
Крім того, в інтенсивному міському потоці, жести рук водія тонованого автомобіля стають менш помітними, наприклад, якщо він хоче пропустити інший автомобіль або ж попросити "сусіда" по потоку пропустити його.
Основною причиною тонувати автомобіль для більшості є відчуття захищеності, яке створюють непрозорі скла. Потенційному грабіжникові буде складніше помітити залишену на сидіння сумку, а сусіди по потоку не дізнаються, сидить в автомобілі дівчина чи четверо амбалов.
На деяких автомобілях сильна тонування може виглядати виграшно. Як правило, це великі темні седани бізнес-або представницького класу.
Втім, можна не сперечатися, а звернутися до відповідного ГОСТу. Лобове скло повинне мати світлопропускання не менше 75%, передні бокові - не менше 70%, світлопропускання інших стекол не нормується. Не варто забувати, що нове лобове скло автомобіля типу триплекс поглинає 15-20% світлового потоку, а старе (потерте) понад 20%. Тому тонування лобового скла - однозначне порушення правил.
У тонування скла є ряд переваг. Вона поглинає ультрафіолет і велику частину теплових променів, полегшуючи роботу кондиціонеру. Тоноване скло міцніше при ударі або попаданні каменя. Проте необхідно усвідомлювати, що в критичній ситуації ця міцність може обернутися боком: терміново покинути автомобіль при заклинили дверях буде значно складніше, якщо скло не можна швидко вибити.
В якості ілюстрації можна уявити собі падіння автомобіля в річку. Від удару об воду двері можуть заблокуватися ... Вираз "їздити як в акваріумі" набуває нового сенсу.
Мало хто знає про той факт, що тонування стекол негативно впливає на здоров'я. У темний час доби в людському організмі виробляється "гормон сну" - мелатонін - саме завдяки йому людина може заснути і спати міцним сном. Вироблення мелатоніна залежить від освітленості - надлишок світла знижує утворення гормону, а зниження освітленості підвищує синтез і секрецію мелатоніну. Відповідно, чим темніше приміщення, тим більше мелатоніна виробляється - підвищується млявість і сонливість, що неприпустимо при їзді за кермом.
Крім того, в інтенсивному міському потоці, жести рук водія тонованого автомобіля стають менш помітними, наприклад, якщо він хоче пропустити інший автомобіль або ж попросити "сусіда" по потоку пропустити його.
Основною причиною тонувати автомобіль для більшості є відчуття захищеності, яке створюють непрозорі скла. Потенційному грабіжникові буде складніше помітити залишену на сидіння сумку, а сусіди по потоку не дізнаються, сидить в автомобілі дівчина чи четверо амбалов.
На деяких автомобілях сильна тонування може виглядати виграшно. Як правило, це великі темні седани бізнес-або представницького класу.
Втім, можна не сперечатися, а звернутися до відповідного ГОСТу. Лобове скло повинне мати світлопропускання не менше 75%, передні бокові - не менше 70%, світлопропускання інших стекол не нормується. Не варто забувати, що нове лобове скло автомобіля типу триплекс поглинає 15-20% світлового потоку, а старе (потерте) понад 20%. Тому тонування лобового скла - однозначне порушення правил.