Полезная информация для автолюбителей:

05-01-2011 | Тест-драйвы

Тест-драйв Toyota Highlander: «Горець» в місті

В Україні все більше число покупців віддають перевагу позашляховикам і кроссовери. Статистика свідчить, що SUV вже займають 25% ринку і тільки за останній рік відвоювали 7% покупців. Якщо хочете - це і є своєрідна відповідь українців на якість доріг і роботу комунальників у зимовий період.
 Проаналізувавши попит, в Toyota зважилися доповнити модельний ряд ще одним позашляховиком, який розташувався в акурат між Toyota RAV4 і Prado. Більше того, у США саме Highlander займає нішу Prado. Але на наш ринок вирішено було поставляти вже нове покоління Toyota Highlander, світова прем'єра якого не випадково відбулася у Москві.  Отже, нове покоління Toyota Highlander вже в українських автосалонах. У початковій комплектації Comfort за Highlander просять $ 46530. У середньому виконанні Lux автомобіль обійдеться в $ 53360. За ці гроші Highlander порадує 7-місцевим шкіряним салоном, безлючева доступом, камерою заднього виду, електроприводом кришки багажника, електрорегулюванням передніх сидінь, 3-зонним клімат-контролем і ряд корисних опцій, наприклад Bluetooth.

     Але найголовніше, що під капотом у Toyota Highlander 3,5-літровий бензиновим V6 потужністю 273 к.с., запозиченого від Toyota Camry. Вдалий силовий агрегат, в комплексі з автоматичною коробкою передач дозволять 2,7-тонного автомобілю розганятися до 100 км год за 8,2 с, при цьому витрата палива обіцяє бути 9,9-14 л на 100 км, в залежності від режиму їзди . А «максималка» обмежена електронікою на 180 км год

   

     Для порівняння, Toyota Prado 2,7 розженеться до 100 км год за секунд 14, а споживає 14-16 л 100 км. А популярний Prado з 282-сильним бензиновим 4-літровим мотором прискориться до «сотні» за 9,2 с і витрачає за паспортом 14,7 л 100 км. Так, тут потрібно зазначити, що Prado мінімум на 200 кг важче і його доля зовсім не швидкісні перегони, про це свідчить хоча б різниця у системі повного приводу. Але в Україні так склалося, що позашляховики купують зовсім не для їзди по непрохідною бруду, а на роль статусного авто Toyota Highlander явно підходить.

     Дизайн Highlander витриманий у новому проамериканському стилі, де головна роль відведена масивному передка. Рубані форми решітки радіатора, виступаючі фари, потужний передній бампер - вже візуально Highlander дає зрозуміти, що перед нами справжній «хлопець». До речі, Highlander в перекладі означає «Горець».


   У профіль Toyota Highlander виглядає також строго і лаконічно, навіть і не відразу здогадуєшся, що перед нами класичний кросовер, і лише франтівські 19-дюймові колеса і 206-милимметровую кліренс дають зрозуміти, що його доля - це штурм снігової целени перед заміським будинком .


   

     На відміну від Prado, Highlander має несучий кузов, повний привід з електронними муфтами, замість чесних «раздаток», та й кліренс трохи менше. Але Highlander - це не «нежінка», він цілком може пройти ділянку розбитої дороги, ходу підвіски цілком пристойні, щоб штурмувати півметрові ями і горби, просто треба спочатку розуміти, що на відміну від Prado, бездоріжжя - це для Highlander на другому місці. А основне його призначення - це комфортна їзда по асфальту, навіть якщо він як після «бомбардування».

   

      Усередині
 Інтер'єр Toyota Highlander виконаний у стилі монументалізму, але комбінація сірого пластика і вставок "під дерево" вже виглядає старомодно. Та й окремих рішень, в оформленні кнопок і дисплеїв вже більше 10 років. По центру розташований невеликий кольоровий дисплей, на якому відображається сигнал з камери заднього огляду. За великим рахунком, такого формату цілком достатньо, але на тлі монументального інтер'єру він виглядає простакувато.

   

     Зате на ручках управління гучністю аудіосистеми і налаштуваннями клімату явно не економили. Тепер налаштувати клімат можна в «один дотик», не відриваючись від дороги, в Toyota нарешті-то відмовились від клавішних регулювань температури на користь круглих зручних ручок. Ось тільки силу і напрям обдування вентилятора, як і раніше, задають кнопки, в які на швидкості ще потрібно потрапити.


   

     Зате круговий огляд в Toyota Highlander - на висоті. Великі дзеркала забезпечують максимум інформації. Непогано читаються і свідчення приладів. Відзначимо також і зручне управління функціоналом на кермі. Bluetooth дозволяє вести розмову по телефону, шукати номер у записній книжці, не відриваючись від управління.


     

     

 Задні пасажири відзначали зручні сидіння, в які за бажанням, можна відкинути підлокітники. Toyota Highlander укомплектований переносним столиком-підлокітником, який встановлюється замість «серединки» другого ряду сидінь.


   Але наш Toyota Highlander був укомплектований ще й 3-м рядом сидінь. «Галерка» традиційно припускає, що її мешканці не стануть там затримуватися на довго, та й доступ до неї можливий тільки з правих задніх дверях. Демонтувати 3-й ряд можна на лічені секунди і тоді Toyota Highlander порадує досить значним багажником. До речі, доступ до нього можливий як за допомогою підйомних задніх дверей з електроприводом, але достатньо і відкрити заднє скло.

     

   Окремо відзначимо зручну посадку в Toyota Highlander. Сідати за кермо можна не забираючись на підніжку.

     

      У русі
 Бензиновий 3,5-літровий V6 потужністю 273 к.с. добре знайомий по Toyota Camry. Мотор забезпечує Toyota Highlander цілком пристойне прискорення (розгін 0-100 км год за 8,2 с). Кросовер впевнено стартує і легко набирає «максималку» в 180 км год Відчувається, що потенціал мотора гнав би Highlander і далі, але розгін моментально впирається в обмежник.

   

   На трасі Toyota Highlander демонструє стаєрські амбіції. Він легко може «підірвати», легко йде на обгін. Але низка поворотів змушує знижувати швидкість. Під легкий знесення (більшого не допускає система стабілізації), Highlander проходить повороти.    

   При цьому зазначаємо, що підвіска тут налаштована у балансі комфорту і керованості. Toyota Highlander відмінно переносить розбиті дороги, ями, шви і стики. У салоні - тиша. Спочатку навіть не віриться, що це не «всеїдний» Prado, який взагалі не розрізняв якість дорожнього покриття. Highlander успадкував цю рису, але при штурмі великих ям, він здригається трохи більше.

     Саме комфорт підвіски і потужний і економічний мотор - це головні козирі Toyota Highlander. Після наших експериментів, комп'ютер показувала витрата 14-14,5 л 100 км. Але ми тиснули на «гашетку» не соромлячись. У звичайному режимі Highlander порадує мінімальними споживанням, але без будь-якого компромісу в динаміці. До речі, Highlander може «спожити» бензин починаючи з А-92.

   

      Вердикт
 Toyota Highlander можна сміливо рекомендувати тим, хто зараз їздить на «арабському» Prado 2,7 і придивляється на що б його поміняти. У Highlander відмінний мотор, адекватна динаміка, 7-місцевий салон, комфортна підвіска, цілком сучасний інтер'єр, управління на кермі безліччю функцій, і менша витрата палива. Але, на жаль, ні в одній комплектації Toyota Highlander немає ксенону, хоча у конкурентів така опція доступна.

   

     Рекомендуємо звернути увагу на Highlander і власникам Mazda CX-7, Nissan Pathfinder, Nissan Murano, Hyundai ix55, Kia Mohave, тим більше, що ціни на новинку від Toyota стартують від $ 46530.


   Деталі. і фото AUTO-Consulting

   

   Автомобіль на тест був наданий офіційним дистриб'ютором Toyota компанією «Тойота-Україна»

     


Статьи похожей тематики:

  • У Москві презентували «антикризовий» Toyota Highlander
  • У України оголошені ціни на позашляховик Toyota Highlander
  • У модельному ряду Toyota в Україні тепер представлено 5 позашляховиків
  • Toyota офіційно виведе на ринок СНД ще 2 "сірі" моделі
  • Toyota Hilux і Toyota Highlander тепер доступні в офіційній дилерській мере ...
  • Toyota зважилася запропонувати американцям небувале - 4 циліндровий мотор 2 ...
  • Легендарний Toyota Highlander вже можна протестувати в Києві
  • Toyota виводить на ринок США «антикризовий позашляховик»
  • У України стартують перші тест-драйви Toyota Highlander
  • Тойо?? А Центр Харків «Автоарт» за один день провів 1620 тест-драйвів автом ...
  • У Україні стартували офіційні продажі Toyota Highlander і Toyota Hilux
  • В Україні почали приймати замовлення на нові Toyota Highlander і Hilux
  • У Україну будуть ремонтувати і «сірі» Toyota в рамках відкличний кампанії
  • Toyota відновлює будівництво заводу в США
  • У США дилери вже роздають авто в нульову розстрочку



  • На заметку автолюбителю:

    Разделы сайта

    Добро пожаловать на сайт, посвященный автотематике, обзорам и другим темам, связанными с машинам. Мы публикуем автомобильные новости, советы и рекомендации по эксплуатации и ремонту, советы начинающим и опытным водителем, о том, как купить или продать автомобиль, все нюансы автокредитования и страховки автомобиля.