05-01-2011 | Тест-драйвы
Тест-драйв: Так в чому ж фокус, в новому Ford Focus? Тест-драйв Mazda3: Автомобіль, який вміє посміхатися Porsche представив найлегший родстер в модельній лінійці Porsche Boxster Sp ... Тест-драйв Opel Astra J. Flex-авто Прем& В Україні стартував продаж нового покоління Mazda3 З серпня в Україні почнуться продажі оновленої Mazda3 SIA & Тест-драйв: Alfa Romeo 159 TI - Кохання з першого погляду Тест-драйв. Ford FocusC-Max - максимальний з Focus-ів Тест-драйв: Mazda3 - новий лідер у своєму класі На автосалоні в Женеві бьлі представлені нові Toyota RAV4 і Yaris Тест-драйв. BMW X3. Автомобіль, який їде сам У України оголошені ціни і почали приймати замовлення на новий BMW X1 Тест-драйв Audi Q7. Він - «Володар кілець»
Тест-драйв: Mazda 3 MPS vs Ford Focus ST
260-сильна Mazda3 MPS - один з найпотужніших гарячих хетчбеків. Не так давно її відновили, зробивши гостріше і брутальніше, ніж коли-небудь. Але чи буде внесених змін достатньо, щоб конкурувати з настільки ж потужним Ford Focus ST Mountune, вирішили розібратися в autoEVO?
Оригінальна Mazda3 MPS володіла унікальною особливістю - вона була «темною конячкою» з обличчям «ласкавого поні». Коли вона з'явилася на ринку, а відбулося це в 2006 році, у неї, за великим рахунком, не було конкурентів - ніхто не наважувався направляти на передню вісь настільки велику потужність і крутний момент. І дійсно, різниця в порівнянні з найближчими конкурентами велика: 2.3-літровий 4-циліндровий турбований двигун Mazda видавав 260 к.с. і 380 Нм, у той час як Ford Focus ST, не без допомоги турбіни, знімав всього лише 225 к.с. і 320 Нм з 5 циліндрів 2.5 літрів робочого об'єму. Враховуючи, що пристрій шасі в автомобілів практично ідентично, різниця здається просто лякає великий.
При всьому цьому MPS не виглядала як гарячий хетчбек. Ніби художник малював її під дулом пістолета і умовою було не видавати її міць візуально. Комбінація зовнішньої скромності і енергоозброєності АК-47 дали приголомшливий ефект, надаючи можливість «карати» зі світлофора власників Porsche Boxster, викликаючи на їхніх обличчях страх і подив. Драг-рейсинг, звичайно, заняття веселе, але Mazda була відверто слабкою в інших дисциплінах: у неї було різкувато рульове керування, слабкий зворотний зв'язок, зайва недостатня обертальність. Але саме ця машина послужила базисом для гарячих хетч нового покоління. Зрозуміло, сама Mazda теж виконала роботу над помилками.
З того часу, ясна річ, конкурентів назбиралося достатньо, починаючи від чудової Renaultsport M
При всьому цьому MPS не виглядала як гарячий хетчбек. Ніби художник малював її під дулом пістолета і умовою було не видавати її міць візуально. Комбінація зовнішньої скромності і енергоозброєності АК-47 дали приголомшливий ефект, надаючи можливість «карати» зі світлофора власників Porsche Boxster, викликаючи на їхніх обличчях страх і подив. Драг-рейсинг, звичайно, заняття веселе, але Mazda була відверто слабкою в інших дисциплінах: у неї було різкувато рульове керування, слабкий зворотний зв'язок, зайва недостатня обертальність. Але саме ця машина послужила базисом для гарячих хетч нового покоління. Зрозуміло, сама Mazda теж виконала роботу над помилками.
З того часу, ясна річ, конкурентів назбиралося достатньо, починаючи від чудової Renaultsport M