Полезная информация для автолюбителей:

05-01-2011 | Тест-драйвы

Тест-драйв: Mitsubishi Pajero Sport в «Країні УАЗів»

У самому центрі Європи, всього за 750 км від Києва є унікальні місця, де їздять переважно на УАЗах. Причому все: як приватники, так і бізнесмени, дрібні фірми і компанії з великим корпоративним автопарком. Якщо і попадаються інші автомобілі, то обов'язково з повним приводом. По-іншому тут не можна - дороги задають лише напрями.
 Ось у таке місце ми і відправилися тестувати новий Mitsubishi Pajero Sport, продажі якого тільки-тільки стартували в Україну.  
 Нове покоління Mitsubishi Pajero Sport трохи затримався з дебютом в Україну. За планами, його повинні були вивести на ринок ще в 2009 році, але всі «карти» змішала криза. У результаті автомобіль добралася до українських автосалонів лише до літа 2010 року.




     Зате у нас добре відомий його «родич» - пікап Mitsubishi L200, на платформі якого і був створений Pajero Sport. У Україні поставляють Pajero Sport з двома двигунами: бензиновим 3-літровим MIVEC потужністю 220 к.с., а також 2,5-літровим турбодизелем з віддачею в 178 л.с. Останній може агрегатуватися як з 5-ступінчастою механічною коробкою передач, так і з 5-ступінчастим «автоматом», а бензинові версії тільки з «автоматом».

   

     Спереду Pajero Sport і L200 навіть виглядають однаково, але якщо уважно придивитися, то відмінності все-таки є. У L200 більш прості фари, створені на основі одного рефлектора, а Pajero Sport укомплектований оптикою з двома відбивачами. Зміни помітні і в облицювання радіатора. Але, не дивлячись на безліч спільних деталей, L200 - це все ж інший автомобіль, з менш потужним дизелем (136 л.с.), з більш простою обробкою. Ріднить їх потужна рамна конструкція, непробивна підвіска і пристойний запас міцності. Так, Pajero Sport - це справжній позашляховик, без єдиного поблажливості, з класичною рамою, повним приводом, заниженою передачею і «раздаткой».

     Він із самого початку створювався для комфортної їзди, як по путівцях, так і по серйозному бездоріжжю. При цьому, характеристики Mitsubishi Pajero Sport порадують і шанувальників джипів, які звикли до переміщення виключно по асфальту.



   Новий Mitsubishi Pajero Sport комплектується повнопривідною трансмісією 4WD Super Select II, з традиційним важелем перемикання режимів. Особливість даної системи - можливість повністю відключити передній міст для пересування по асфальту і більшої економії.

   

   Не дивлячись на серйозний позашляховий арсенал Mitsubishi Pajero Sport зовсім не тихохід. Максимальна швидкість у нього 176-179 км год, а розгін до «сотні» займе 11,3-12,4 с в залежності від виконання.

     

     Новий Pajero Sport став більше попередника не тільки зовні, але і всередині. Колісна база в 2800 мм при загальній довжині 4695 мм дозволила створити цілком зручний і просторий салон, не обділивши довжиною і багажник. Архітектура цілком дозволяла створити і 7-місцеву версію, але третій ряд сидінь вийшов би дуже дитячим, і забрав простір багажного відсіку. Тим більше, що більшості власників Pajero Sport така конфігурація і не потрібно.

   

      Країна УАЗів
 На цей раз наше знайомство з новий Mitsubishi Pajero Sport було не зовсім тест-драйвом у звичному розумінні. Ми вирушили на ньому в Карпати в район гірськолижного курорту Славське для фотосесії.


   Але 3 дні на Pajero Sport в різних умовах дозволили скласти враження про машину.


     Коли ми прибули в район Славського, то з подивом відзначили, що більшість автопарку місцевих жителів - УАЗи. У Львові та околицях, та й ще за якихось 20 км до цих місць - на дорогах суцільні іномарки, але варто тільки в'їхати в Карпати, як УАЗи зустрічаються майже в кожному дворі. Вони тут всюди: біля будинків, біля магазинів, біля офісів і банків, біля церкви, причому не тільки УАЗ-469 або 31512, а й «буханця» УАЗ-3909, 2206, 3741, 3962. Є як «бувалі» УАЗи часів СРСР, так і цілком «свіжі» 3160, 3163 Patriot і навіть пікапи 23632.

   

     А через кілька кілометрів, ми вже зрозуміли причину такої любові місцевого населення до Ульяновським автомобілів.

   Якщо у Славському дороги ще сяк-так можна назвати такими, то далі залишаються вже одні напрямки, з величезними ямами, камінням, вибоїнами і непролазній брудом. Варто тільки звернути з основного маршруту, як відразу впираєшся у розкачане лісовозами колію (до речі, лісовози тут переважно Урал).


     Тут без справжнього позашляховика робити просто не чого, а будь-який міський кросовер положення не врятує. Але рельєф дороги ще і немилосердний до підвіски: камені, ями так і норовлять перевірити її на міцність. По дорозі нам раз у раз зустрічалися машини з вивернутими кульовими опорами або зі зламаними важелями. Місцеві вже до такого звикли, і зробили свій вибір. Їм дешевше регулярно перебирати підвіску УАЗу у дворі, ніж їздити на сервіс до Львова. Та й не шкода УАЗ, а в інших регіонах його можна знайти задешево.

   

     Показово, але і цілком успішні компанії та готелі європейського рівня також воліють УАЗ в якості корпоративного транспорту. Приміром, в одному з кращих готелів України - «Вежа Ведмежа», гостей до гірськолижного підйомника возить звичайна «Буханець» УАЗ-2206.

   Але імпорт позашляховики тут також зустрічаються - на них їздять господарі приватних готелів і пансіонатів.

   

      На трасі
 Перш ніж потрапити в «Країну УАЗів» нам належало вночі проїхати 750 км по трасі. У салоні Mitsubishi Pajero Sport, вже знайомий по L200, інтер'єр, але в топ-версії його «освіжили» вставками під алюміній. Усередині Mitsubishi Pajero Sport став набагато просторіше попередника, але через рамної конструкції салон вийшов не надто високим.


   

     Регулюємо сидіння, налаштовуємо кермо і дзеркала, і з задоволенням відзначаємо, що оглядовість у Pajero Sport на висоті, а в задньому бампері вже вбудовані паркувальні датчики.

   На холостому ходу в салоні чутно торохтіння дизельного двигуна, яке з набором швидкості зливається у монотонний гуркіт. Але мотор відмінно демпфірованним від кузова і всередині нічого не деренчить. Єдина деталь, яка видає вібрації - це важіль «раздатки».

   Наш Pajero Sport дуже бадьоро набирає швидкість, але після 3000 об хв крутити дизель - безглуздо. «Автомат» досить моторно підвищує передачу, і мотор знову радує пристойним крутним моментом.

     Якщо алгоритм «автомата» чимось не влаштовує, можна втрутитися в його роботу за допомогою підрульових «пелюсток» і формувати динаміку вже самостійно. Але на трасі ми до корекції автоматичної трансмісії майже не вдавалися.

   Pajero Sport хвацько досягає крейсерській швидкості у 130-140 км год, а при нагоді може «вистрілити» аж до «максималки» в 176 км год Але профіль траси, та й накатана вантажівками колія, не сприяла високій швидкості. Вже після 140 км год на звивистій дорозі Pajero Sport відчуває себе не так впевнено. М'які комфортна підвіска відмінно відпрацьовує ями і стики, але безсила проти розгойдування на «хвилях», а в асфальтної колії Pajero Sport потрібно осаджувати.


     

   Знижуємо швидкість і позашляховик відразу краще відчувається. Перед різкими поворотами краще зайвий раз пригальмувати, оскільки досить високий центр ваги і задньопривідні звички можуть несподівано піднести сюрприз.



     Зате світло фар на нічній трасі нас цілком влаштував. Ксенонові фари непогано висвітлюють і дорогу, і узбіччя. Але на довершення випробувань під ранок пішов дощ, а в Карпатах ще й був туман. Ось коли протитуманні фари стали в нагоді.

   Фінішуємо. Витрата палива в середньому склав близько 10,5 л 100 км.

   

      У Карпатах
 Вже після Славського, колись асфальтована дорога стала схожою на наслідки килимового бомбардування. Потужні шини розмірності 265 65R17 раз у раз кудись провалювалися і відбивали удари. Підвіска весь час була в роботі. Але в салоні цілком комфортно, і тільки шльопанці шин і стукіт каменів за вікном дозволяли зрозуміти, як нелегко даються Mitsubishi Pajero Sport ці перешкоди.

     Варто було з'їхати з головної дороги, як покриття стало ще гірше, і вже чергували ділянки бруду, навалених каменів, а часом зустрічалися і гірські струмки. Стоп. Чи не час підключити повний привід? За допомогою важеля «раздатки» активуємо режим 4WD і їдемо далі. Дизеля з моментом в 350 Нм вистачає скрізь. Pajero Sport вперто, але впевнено дереться вгору, і вгору. Кліренс в 215 мм дозволяє уникати неприємностей з великими каменями, але, зізнаємося, пару разів захист двигуна нещадно дзвенів.

   

     Забираємося все вище і вище, а колія, наїжджена УРАЛ, стає все глибше і глибше. Доводиться їхати вже по середній лінії, щоб не «сісти» на мости. Дрібну річечку Mitsubishi Pajero Sport форсує вбрід играючись, по кам'янистому дну, але ось піднятися на берег вже не зміг. Відкочуємося тому, включаємо знижену передачу і з повним газом заїжджаємо.


     

     


 Ще кілька кілометрів по грязюці, і ми вже на високогір'ї. Далі - вже крутий підйом і суцільні кам'яні брили. Зупиняємося на привал.





     

     Повз дереться колона лісовозів, і водії з подивом помічають тут такий франтівський позашляховик. Але потім вони бачать наші наклейки і схвально кивають.
 - Чи потрібна допомога?
 - Дякую, ми Самі спустімось.


   І УРАЛ поїхали далі.


     

    Вердикт
   Новий Mitsubishi Pajero Sport завдяки 5-і комплектаціями представлений у ціновому діапазоні від $ 32990 до $ 42620. Наш дизельний варіант у топ-виконанні Ultimate обійшовся в $ 42120. За ці гроші в комплектацію входили: «автомат» INVECT-II sport mode, легкосплавні диски, електродзеркала з підігрівом, хром-пакет, датчики паркування ззаду, ксенонові фари, омивачі фар, клімат-контроль, подушки безпеки для водія і пасажира, плюс бічні шторки спереду і ззаду, підігрів передніх сидінь, управління магнітолою на кермі, електропакет, люк, електрорегулювання сидінь, шкіряний салон.

   

     Але і в більш доступних виконаннях Pajero Sport непогано оснащений.

   З появою даної моделі в «лінійці» Mitsubishi, позашляховики представлені в діапазоні від $ 25000 до $ 55000 на будь-який смак і можливості. При цьому, навіть якщо ціна Pajero Sport поки для кого-то непідйомна, є альтернатива у вигляді соплатформенного Mitsubishi L200 за $ 25990-30780, який навіть виглядає дуже схоже.

   

     

   Як відзначають дилери Mitsubishi, на новий Pajero Sport, найчастіше, пересідають власники попереднього покоління, які вже наїздили по своїх машинах по 4-5 років. Новинка їх точно не розчарує.




     

 Деталі. і фото AUTO-Consulting


   Редакція дякує за наданий автомобіль офіційного дистриб'ютора Mitsubishi в Україні - компанію «Торговий дім - НІКО»



   

Докладніше про Mitsubishi Pajero Sport


Статьи похожей тематики:

  • У Україну знижені ціни на Mitsubishi Pajero Sport
  • Спеціальні комплектації Dakar позашляхові?? Ів Mitsubishi Pajero можна замо ...
  • Новий Mitsubishi Pajero Sport дебютує через місяць
  • На автосалоні в Москві представлений новий Mitsubishi Pajero Sport
  • Час купувати японський автомобіль: Унікальна пропозиція від ТД "НІКО&q ...
  • Новий Mitsubishi Pajero Sport з&
  • Переможці акції «Знайди Pajero Sport» протестували позашляховики Mitsubishi
  • Нові успіхи Mitsubishi Pajero Wagon 3.2
  • Акція: розпродаж автомобілів Mitsubishi 2005 року випуску
  • Новорічні ціни на автомобілі Mitsubishi
  • Старт продажів Mitsubishi Pajero Sport перевершив очікування
  • В Україні стартував продаж автомобіля Mitsubishi Pajero Wagon з оновленим д ...
  • Торговий дім «НІКО» оголошує про весняний зниження цін на автомобілі Mitsub ...
  • Стали відомі українські ціни на новий Mitsubishi Pajero Sport
  • У компанії «Автоград» діють знижки на автомобілі бізнес-класу



  • На заметку автолюбителю:

    Разделы сайта

    Добро пожаловать на сайт, посвященный автотематике, обзорам и другим темам, связанными с машинам. Мы публикуем автомобильные новости, советы и рекомендации по эксплуатации и ремонту, советы начинающим и опытным водителем, о том, как купить или продать автомобиль, все нюансы автокредитования и страховки автомобиля.