Полезная информация для автолюбителей:

05-01-2011 | Тест-драйвы

Тест-драйв Hyundai Sonata: Welcome to business-class!

Нове покоління Hyundai Sonata дебютувало в Україну на Київському автосалоні SIA 2010. Ще тоді нам достатньо було лише одного погляду на Sonata, щоб зрозуміти який колосальний ривок вперед зуміли зробити «корейці» у новому поколінні. Зовнішність Sonata став заворожувати й інтригувати, демонстративно провокувати на порівняння з кращими японськими представниками бізнес-класу. І ще не відомо, хто буде краще виглядати.
 Але якщо в дизайні Hyundai явно досяг успіху, то що змінилося з технікою? Ми задалися цим питанням і взяли нову Sonata на тест-драйв.  Ще 10 років тому Hyundai в Європі претендував лише на ролі самих бюджетних авто в D-сегменті, роблячи ставку на доступну ціну і великі габарити. Його обирали за принципом: Менше грошей за більшу авто. Але часи змінюються, і перед нами нове покоління Hyundai Sonata, створене корейськими інженерами за всіма канонами автомобільної моди. Та що там говорити, Sonata вже й сама задає тенденції в дизайні.


   

    Зовні
   Стильний кінетичний дизайн, в той же час вдало підкреслює розкіш і статус. Ніби нова Hyundai Sonata - це не вчорашня випускниця університету, влаштувалася на менеджерську роботу, а вже бізнес-леді, яка знає собі ціну.

   Віддамо належне дизайнерам, у вигляді нової Sonata немає жодної цитати від інших авто, зате є власний динамічний стиль, що формує імідж новинки, як дійсно статусного авто.

     Предмет особливої гордості дизайнерів - це форма облицювання радіатора, з ребрами, продовження яких видно і на капоті. Взагалі, у вигляді нової Sonata всі лінії формуються з єдиної точки і розходяться по кузову. Дизайнери красиво зуміли обіграти цю стрімкість силуету.

   Нове покоління Sonata збільшилася в розмірах: довжина 4820 мм, ширина 1835 мм, колісна база 2795 мм. Це вже повноцінний автомобіль Е-класу, а значить: «Ласкаво просимо в бізнес-клас!».

   

      Усередині
 Відкриваємо двері. Вау ... і тут прорив! Салон став значно просторіше, але навіть не це головне. Усередині також є свій власний стиль, а які тут тепер матеріали!

   Відчувається, що інтер'єр намагалися створити в гармонії із зовнішнім стайлінгом. Лінії, які починаються від центральної консолі, проходять через весь салон і оббивку дверей.

   

     Все лаконічно, але дуже сучасно і зручно. Та й матеріали стали просто на порядок краще. Тут вже немає дешевих вставок пластику а-ля «червоне дерево», а з «біжутерії» присутній тільки алюміній або темні породи дерева.

   Два круглих виразних кола спідометра і тахометра, насправді таять та інформацію про запас палива і температурі охолоджуючої рідини. Таке рішення ми вже бачили на Hyundai ix35, а в Sonate його продовжили. Красива підсвічування, чіткі шкали і виразні цифри.

   Центральна консоль - не перевантажена, а головною її «фішкою» став - «термо-чоловічок», натисканням на якого можна міняти режими обдуву салону. «Людину» розробники явно підгледіли у Volvo, але алгоритм управління - власний.

     

     Але навіщо тут підсвічування отруйно-блакитним. Вночі вона просто ріже око. Таке рішення тим паче не зрозуміло, на тлі відмінного рішення з підсвічуванням приладів біло-місячним світлом.

   Влаштовуємося за кермом. Регулювань сидіння не багато, але підібрати зручне положення виходить. Кермо, з приємним хватом і зручними кнопками управління аудіосистемою, і тріп-комп'ютером, ніби сам лягає в руки.

   

     


 А ось форма бічних дзеркал чомусь замала для такого статусного автомобіля. Дзеркала відображають вузьку картинку, але зате в комплектацію входить задній парктронік. І краще відразу замовити версію з кнопкою запуску двигуна, так як ключик від замка запалювання виглядає дуже убого.



     Задні місця підкорять простором. Тут комфортно розмістяться троє пасажирів, а двоє і поготів будуть відчувати себе в бізнес-класі. Але в нашій комплектації ніяких особливих опцій для задніх пасажирів не передбачено. У більш дорогих версіях їм доступно милуватися небом через прозорий люк, і присутній підігрів сидінь і індивідуальний клімат. Статусні комплектації запропонують і шкіряний салон з красивими комбінаціями, але і в середніх версіях можна замовити чорний або бежевий.

    Багажник
 Відкрити багажний відсік можна з брелка або кнопкою на панелі. Цілком пристойний обсяг (455 л), але ситуацію ускладнює невеликий отвір для навантаження. Якщо потрібно везти довгомір, прямо з багажника можна відкинути спинки задніх сидінь, проте це дасть можливість везти тільки вузькі речі, із-за невеликої ширини відкривається отвору. Зате під Поліком - повнорозмірна запаска, а в самому багажнику є ніша для дрібних предметів.

   

      На ходу
 На тест нам дісталася Hyundai Sonata з 2-літровим 165-сильним бензиновим двигуном Theta II MPI вже нового покоління і 6-ступінчастим «автоматом» у проміжній комплектації (245 400 грн.). Головна особливість нової Sonata - це 6-ступінчастий «автомат» з «ручним» режимом.



   

     Стартуємо. Sonata досить бадьоро йде з місця, але відразу дає зрозуміти, що вона не претендує на роль спринтера. У міському режимі 2-літрового мотора цілком вистачає, та й на трасі при швидкості 120-150 км год динаміки буде цілком достатньо. На різкі прискорення, «автомат» швидко опускається на пару ступенів вниз, але мотор починає сильно ревіти.



     А якщо трохи плавніше? Тоді Hyundai Sonata не буде "кричати" і прискориться без ривків. Ось в такому режимі і потрібно їздити на 2-літрової Sonata, не пред'являючи до неї спринтерських вимог, і у відповідь вона відповість тишею і спокоєм.

   А от з точки зору комфорту тут все в порядку. Підвіска «ковтає» все ями і стики, не турбуючи через дрібниці пасажирів. Sonata, навіть краще ніж Hyundai Ix35, впорається із «лежачими поліцейськими». Непогана підвіска і на трасі.

   

   А ось шумоїзоляция в Hyundai Sonata нам здалася не ідеальною. На дорогах середньої якості в салон доходять шуми від шин Hankook, а при обертах двигуна вище 4000, вже більше, ніж хотілося б, чути мотор.

     Але нас підкупило поведінка Sonata в повороті. Ні, звичайно, така «баржа» крениться і «присідає» на внутрішнє колесо, але до останнього тримає траєкторію. Від такого великого автомобіля ми не очікували чіпкості, тим більше що зворотного зв'язку по керму все ж таки бракує. У межі в роботу тактовно вступає ESP.


   

     На розбитих дорогах Sonata хоробро пручається розгойдування, і лише на сильних «хвилях» може замкнути удар на обмежувач. Амортизатори із змінною жорсткістю тут були дуже до речі.

   Після низки випробувань дивимося на бортовий комп'ютер - 10,6 л 100 км. Як для автомобіля вже Е-класу, та ще й з «автоматом», та ще й у тестовому режимі експлуатації - досить непоганий результат.

   

      Вердикт
 Підсумовуємо бали і враження. Hyundai Sonata вже, по праву, може претендувати на заслужене місце в бізнес-класі. У чомусь вона стала навіть цікавіше японських конкурентів. Але головне, що при яскравому дизайні, Sonata демонструє прогрес і в техніці.




   

     Але, на жаль, і цінова політика вже під стати японським конкурентам. Приміром, наш автомобіль з 2-літровим мотором 165 л.с. і «автоматом» пропонують за 245400 грн. Для тих, кому не дістає динаміки, запропонують Sonata 2,4 з мотором в 178 к.с., але за неї доведеться заплатити вже 256000 грн. А топ-версія з скляним дахом і шкіряним салоном обійдеться у всі 288900 грн.


   

     Є й більш «бюджетні» пропозиції. Наприклад, ціни на Sonata 2,0 на «ручці» зараз починаються зі 199900 грн. А версія з «автоматом» - 222900 грн.

   Зараз за такі гроші можна відшукати пропозиції і по «японцям» (не станемо спеціально називати модель. Прим. Ред.), Які вважаються законодавцями моди в класі. Чи є у Hyundai Sonata переваги?

   

     Так, на сьогодні це більш сучасний, технологічний і стильний автомобіль. У Sonata вже мало залишилося компромісів між ціною і якістю, і лише бренд нагадує про минуле.

   Hyundai Sonata сміливо можуть купувати чиновники, які не хочуть дратувати оточуючих. Він підійде бізнесменам, які не люблять «світити» доходи, але при цьому вже звикли до комфорту. Sonata стала зовсім іншою: «Ласкаво просимо в бізнес-клас!»

   

     


 Деталі. і фото AUTO-Consulting



   Редакція дякує «Хюндай Моторс Україна» за наданий на тест автомобіль.


 

Ціни і комплектації Hyundai Sonata


Статьи похожей тематики:

  • Hyundai оновлює лінійку двигунів для Sonata
  • Нова Hyundai Sonata стала доступнішою на 12 760 грн.
  • Оголошено українські ціни на нову Hyundai Sonata
  • На автосалоні в Лос-Анджелесі Hyundai представив нову Sonata
  • «Хюндай Моторс Україна» оголошує розпродаж Hyundai Sonata NF
  • У "лінійці" Hyundai з&
  • Hyundai Sonata розпродали вже в кількості 5 млн екземплярів
  • Акція на Hyundai Sonata, Santa Fe і Tucson: знижки довго не чекають
  • У Таганрозі зібрали перші Sonata
  • Hyundai вже випробовує нову Sonata
  • Hyundai Sonata на відмінно пройшла краш-тест NHTSA
  • Автомобілі Hyundai стали переможцями у двох номінаціях
  • Hyundai офіційно представила нову Sonata
  • Hyundai Sonata-VI вже буде конкурувати з європейцями
  • Hyundai представляє оновлену версію NF Sonata



  • На заметку автолюбителю:

    Разделы сайта

    Добро пожаловать на сайт, посвященный автотематике, обзорам и другим темам, связанными с машинам. Мы публикуем автомобильные новости, советы и рекомендации по эксплуатации и ремонту, советы начинающим и опытным водителем, о том, как купить или продать автомобиль, все нюансы автокредитования и страховки автомобиля.