Полезная информация для автолюбителей:

05-01-2011 | Тест-драйвы

Тест-драйв нового покоління Nissan Micra: Рівняння на місто

У листопаді 2010 року в Європі стартують продажі нового покоління Nissan Micra. Це вже четверта генерація Micra - компактного автомобіля B-класу, - яке, за словами її творців, встановлює нову планку для конкурентів і ще вищі стандарти для міських автомобілів. Nissan Micra створена вже на новій глобальній V-платформі Nissan, завдяки чому стала більш прогресивною та інноваційної. Розробники Micra ставили за мету створити кращий міський автомобіль, який обіцяє стати ще більш комфортним, економічним. Але в Nissan взяли курс і на зниження вартості, тому нова Micra, при всій інноваційності, буде дешевше попередниці. Як це досягли, і що з цього вийшло, нам і потрібно було дізнатися в ході загальноєвропейського тест-драйву в Данії передсерійної Nissan Micra. Поїхали!  Це вже четверте покоління Nissan Micra, яке створювалося з чистого аркуша на новій полегшеної платформі. Нова платформа - «V» означає "versatile", то є універсальна - один з ключових елементів в новій Micra. Конструктивно жорстка і максимально легка, V-платформа забезпечує оптимальне управлінні, у поєднанні з низькою витратою палива. До речі, на цій платформі будуть випускатися 4 моделі Nissan: новий кросовер Nissan Juke, сама Micra і новий седан і компактвен.

   

     Нова Nissan Micra - це глобальна модель для Нісана, яка буде продаватися в більш ніж 160 країнах світу. Проводиться буде не в Японії чи Європі, як це було раніше, а на чотирьох заводах-виробниках в Китаї, Таїланді, Індії та Мексиці. На європейський та український ринки Micra буде поставлятися з нового заводу Nissan в місті Ченнай (Індія).


   

     Розробляючи дизайн нової Micra, головним завданням було зберегти спадковість моделі, але при цьому продемонструвати прогрес, тому передня і задня частина стала цілком іншій. Рельєф передка підкреслює радіаторні грати, за якою Micra безпомилково впізнається. Залишився тим самим і фірмовий «козир» Micra - відмінна кругова оглядовість. Завдяки високій посадці і піднесеним переднім крилам габарити легко читаються, що полегшує поїздки по місту, в пробках, і дозволяє упевнено маневрувати по тісних міських вулицях.

   

     Дизайн салону хоч і простий, але виглядає цілком гармонійно, а кнопки і багато елементів створені у вигляді «бульбашок» і «кругляччя». Ряд елементів в салоні Nissan Micra, стилізовані під вдалі рішення в MINI: клавіші на кермі, круглі панельки, елементи регулювань і управління, при цьому вони створюють «іграшковий» стиль. Дизайнери вирішили додати в салон Мікро трохи незвичайності: звертають на себе увагу внутрішні ручки відкриття дверей, їх нестандартна форма (до речі, дуже схожі на ручки в новому Cayenne) продовжує тему «іграшкового» дизайну інтер'єру.

   

   Швидше за все, так дизайнери прагнули впровадили унісекс-модель: чоловіки не відвернуться, дами, напевно, дуже порадіють. Не забуваємо, що Micra буде продаватися в 160 країнах світу і повинна сподобається всім!

     

     Центральна кругла панель на торпедо вдало зонована і скомпонована, на неї винесені основні температурні регулювання клімат-контролю, якими зручно управляти, а звикнути до логіки кнопок ми змогли вже через кілька хвилин після знайомства з мікро. Відзначимо вдалу комбінацію в салоні чорного і світлого пластику, плюс білі вставки в сидіннях. І хоча не можна назвати матеріали дуже дорогими і багатими, на дотик вони досить приємні. Але в сонячний день сірий пластик все ж відсвічує.


   Кермо Nissan Micra обшитий шкірою, він зручно лягає в руки і не ковзає. Салон нової Nissan Micra явно став більше.
   Завдяки продуманим рішенням у новій платформі, і невеликого збільшення колісної бази, вдалося максимально збільшити внутрішній простір салону. І це простір відчувається. Але через високу посадки рослі водії ризикують впертися в стелю і регулювання сидіння по висоті ситуацію не рятують. Розчарувала і сама ручка регулювання кута нахилу спинки передніх сидінь, яка виявилося вже в дуже важкодоступному місці, та до того ж вона дуже маленька.


   

     Зате Micra порадує приємними «дрібницями», наприклад, в сидінні переднього пасажира вбудований відкидний тримач для сумок, а подушку його і зовсім можна зрушити і перетворити на зручний лоток для зберігання сумочок і покупок.




     

     Аналогічно своїй попередниці, Nissan Micra буде доступна в трьох комплектаціях: Visia, Acenta і топова Tekna. Вже в початковій коплектаціі в Мікра буде доступна система курсової стійкості (ESP), передні, бічні подушки безпеки і шторки безпеки, електропідсилювач рульового управління, регулювання нахилу рульової колонки, дистанційний центральний замок, бортовий комп'ютер і передні електросклопідйомники.

     Комплектація Acenta додатково пропонує: клімат-контроль, круїз-контроль з обмежувачем швидкості, електропривід дзеркал, передній підлокітник і регульоване по висоті сидіння водія. Кермо і важіль коробки передач оброблені шкірою, а бортова розважальна система включає CD-програвач з додатковим входом, а також Bluetooth.


   

     У виконанні Tekna головним достоїнством є мультимедійна система Nissan Connect, яку можна замовити і для інших версій, але за додаткову плату. У Nissan Connect інтегрований розважальний та інформаційний пакет, що включає радіо, CD, MP3, супутникову навігаційну систему з сенсорним 5-дюймовим кольоровим екраном, Bluetooth для підключення мобільного телефону, USB-вхід і аудіосистему з шести динаміків.

   

     У топ-комплектації доступні: датчик світла, датчик дощу, бесьключевой доступ, дзеркала, запуск двигуна кнопкою, а також багатофункціональний інформаційний дисплей бортового комп'ютера, на який виводиться інформація про витрату палива, пробіг, зовнішній температурі і т.д. Приємна «дрібниця» - Micra сама привітає свого власника з днем народження.

   

     Також відзначимо доступну в топ-комплектації Nissan Micra систему вимірювання паркувального простору (PSM), яка допомагає водієві визначати чи достатньо наявного на парковці місця для автомобіля. Працює вона гранично просто: достатньо активувати систему PSM перед пошуком місця для паркування шляхом натискання кнопки, а потім сигналом повороту дати зрозуміти з якого боку бажано запарковаться. Рухаючись на швидкості до 25 км/год, датчики сканують простір, і як тільки знайдеться достатня для паркування місце, на дисплеї з'явиться підтвердження. Але сама Micra НЕ запарку.

   

     Вибір двигунів для нової Nissan Micra надзвичайно простий: поки буде доступний тільки один бензиновий трициліндровий двигун об'ємом 1,2 л (80 к.с.), а навесні 2011 року до нього додасться турбований 1,2-літровий агрегат потужністю 98 л. с. На цей раз в Nissan вирішили відмовитися від дизельних версій, тому що змогли запропонувати споживачам бензиновий двигуни, які за своїми характеристиками, нічим не поступаються дизельним аналогам і мають всі ті ж переваги - низька витрата палива, високий крутний момент, малий рівень викидів. При цьому обидва двигуни відповідають підходу Pure Drive (Чистий привід) компанії Nissan, синьо-сріблястому значок на яких, означає, що двигун має рівень викидів шкідливих речовин менше 130 г/км. Для європейців це дуже важливо.

   

     Завдяки новим моторам витрата палива в новій Nissan Micra на 25% нижче, ніж у попередниці з аналогічним об'ємом, а рівень викидів нижче на 75%. Для випробування показників витрати, ми проїхалися по місту в спокійному режимі, - результат 5-5,6 л на 100 км. В екстремальних режимах руху, наприклад на автобані, де швидкість досягала максимальних 160 км/год, а обороти двигуна наближалися до «червоній зоні», показники витрати чи досягали 6 л на 100 км.

   

     Нам пощастило випробувати Micra з двома можливими КПП: 5-ти ступінчастою механічною і варіатором CVT. До «механіці» питань не виникло: коробка включається легко і чітко, хоча немає того відчуття, як в VW. А ось варіатор на Micra зовсім не простий. Це перша в світі безступінчата трансмісія з суб-планетарної зубчастої системою, вона також забезпечує найвищу в світі передавальне число (7,3:1), дозволяє даній трансмісії показувати завидне поєднання хорошої реакції на низькій швидкості, і високу економічність на високих швидкостях.

   

   Але до унікального варіатору треба звикнути. Він дуже плавно змінює момент при неспішному розгоні, але при більш динамічному стилі їзди йому властиво легке запізнювання і «підвисання» на одній ноті. На високих швидкостях, при обгонах, варіатор не дасть швидко прискоритися, тільки потрібно чекати поки він відпрацює свій власний алгоритм розгону.


     Дрібні нерівності підвіска Мікро відпрацьовує непогано, з характерним неголосним звуком. При цьому, в салон вібрації не проникають. На жаль, розбитих доріг і ям, ми в європейській столиці не знайшли, а от із «лежачими поліцейськими» експериментували, та ще й на швидкості близько 80 км/ч. Підвіска Мікро «проковтнула» цю перешкоду, навіть не вдаривши в обмежувачі.  Але для українського ринку Nissan Micra ще й адаптують, враховуючи специфіку наших доріг і бензину.

   

     Ми їдемо по неспішного центру Копенгагена, милуючись старовинними будинками, вежами та каплицями через панорамний дах. Підвіска пружно відпрацьовує, зрідка трапляються нерівності на дорозі, а русифікована система навігації, встановлена в автомобілі, впевнено виводить нас з міста. Легкий морський бриз за вікном набагато приємніше автоматичного клімат-контролю (!), Який доступний в нашому авто. Ставимо диск з улюбленою музикою, вибираємо композицію з допомогою кнопок на кермі, і рухаємося по заміському шосе, включивши круїз-контроль на 70 км. Ледь чутне «жужаней» трициліндрового мотора нам зовсім не заважає.

   

     У спокійному режимі їхати в Nissan Micra навіть не цікаво - досить тихо і комфортно, з поправкою на специфіку компактного автомобіля. Шуми двигуна пробиваються в салон тільки після 3-3,5 тис. оборотів, але дискомфорту не спостерігається навіть на «максималке», що говорить про відмінну шумоізоляції моторного відсіку. З аеродинамікою інженери також попрацювали, і до 100 км год зовнішніх шумів практично не чутно.
 «Комфорт салону - це ДНК нової Мікро, вона ідеальна для міста», - переконують в Nissan.

   

    Вердикт.
   Зізнатися, давно ми не спостерігали тенденцію, щоб нове покоління моделі було дешевше попередниці, звичайно все було навпаки. Навіть виник такий термін - «автомобільна інфляція», коли кожна нова модель стає трохи більше за попередню. Зростання ціни виправдовують збільшенням позицій стандартного устаткування, більш сучасними технологіями, новими матеріалами і т.п. Але ніссанівці вирішили перегорнути тренд «з ніг на голову» і виводять Nissan Micra з новим ціновим позиціонуванням. Як повідомив представники Європейського підрозділу Nissan, в Європі новинка стартує з ціни близько 11 000 євро, що близько 1 000 Євро менше, ніж попередня Мікра. В офісі українського імпортера Nissan компанії «Нісан України», AUTO-Consulting запевнили, що аналогічна тенденція буде спостерігатися й у нашій країні.

   

     Напевно такий підхід припаде до душі українським споживачам, які все більше цікавляться компактними міськими автомобілями. Нова Nissan Micra їх не розчарує, а навпаки обрадує невеликою витратою палива, комфортним салоном і шикарними комплектаціями. «Просунута» Nissan Connect приверне за кермо Micra нове покоління, яке вже не мислить себе без «своєї» музики, фоток і відео.


   

   Nissan Micra з'явиться в Україні влітку 2011 року, але за словами Генерального директора «Нісан України» Андрія Нестеренко, «ми зробимо все можливе, щоб Micra з'явилася у нас якомога раніше».

   

   Деталі. і фото AUTO-Consulting

   Київ-Копенгаген-Київ
 Дякуємо компанії «Нісан України» за допомогу в організації поїздки

     


Статьи похожей тематики:

  • Якою буде нова Nissan Micra. Фото
  • Якою буде нова Nissan Micra
  • В Україні стартував продаж Nissan Micra
  • Нова Nissan Micra буде дешевше, ніж попередниця
  • У Женеві дебютувала нова Nissan Micra
  • Компанія «Авторенессанс» починає продажі нових автомобілів Nissan Micra
  • Proton отримає платформу нової Nissan Micra
  • Nissan Micra стала доступнішою на $ 500
  • Nissan тестує кросовер на базі Micra
  • Nissan знайшов резерви для збільшення виробництва Qashqai
  • Британський завод Nissan встановить рекорд
  • Nissan на базі Micra зробив седан Neo
  • Nissan Micra оновилася
  • Nissan збільшує продажі в Росії на 38% у січні. Micra буде поставлятися.
  • Nissan Murano може стати офіційним



  • На заметку автолюбителю:

    Разделы сайта

    Добро пожаловать на сайт, посвященный автотематике, обзорам и другим темам, связанными с машинам. Мы публикуем автомобильные новости, советы и рекомендации по эксплуатации и ремонту, советы начинающим и опытным водителем, о том, как купить или продать автомобиль, все нюансы автокредитования и страховки автомобиля.