Полезная информация для автолюбителей:

05-01-2011 | Тест-драйвы

Тест-драйв Mitsubishi ASX: Міський кросовер

Не встигли ми припаркуватися, як тестовий Mitsubishi ASX стали обступати водії сусідніх машин. «Ну як машина? А правда, що тут повний привід? Чи варто своїх грошей? », - Ось такі питання ми чули кожен раз, коли зупинялися в людних місцях.
 Так, давно ми не бачили такого інтересу до тестовій машині. В останній раз нас так часто питали ... коли ми тестували Nissan Qashqai у 2007 році. І не дивно, адже Mitsubishi ASX створювали в першу чергу для конкуренції з Qashqai. Інтерес до ASX - величезний, особливо в середовищі власників Mitsubishi. Поїздивши на Lancer, вони зрозуміли, чого їм деколи не вистачає: високого кліренсу або повного приводу навіть у місті. Тоді, ласкаво просимо в сегмент компактних кросоверів. Стартуємо з $ 23300.  Після феноменального успіху Nissan Qashqai автовиробники нарешті зрозуміли, що кросовер не обов'язково повинен бути більшим. Цілком достатньо, якщо він буде розміром з С-клас, але при цьому порадує просторим салоном, високим кліренсом і повним приводом. Та й 4WD зовсім не обов'язково, якщо автомобіль експлуатується в основному в місті, але от високий кліренс - обов'язковий атрибут, з ним легше форсувати бровки і паркуватися в заметах. Без цього кросовер просто не зрозуміють.

     У Mitsubishi правильно зрозуміли, що чекають споживачі. Кліренс 195 мм, передній або повний привід, три різних двигуна: 1,6 (117 л.с.), 1,8 (140 к.с.) і 2,0 л (150 к.с.). Перші два варіанти доступні тільки з переднім приводом, а 2-літровий ASX - з повним приводом. Зате вартість початковій версії з мотором 1,6 і механічною коробкою передач стартує з $ 23300. Базова комплектація з двигуном 1,6 л і механічною КПП включає в себе 16-дюймові сталеві диски, електропривод дзеркал з підігрівом, 2 фронтальних подушки безпеки, передні сидіння спортивного типу, кондиціонер, бортовий комп'ютер, CD і MP3 програвач + радіо Mitsubishi, 6 динаміків з керуванням на кермі, передні і задні електросклопідйомники, з функцією антізащемленія на водійських дверях, підігрів передніх сидінь, дистанційне керування центральним замком + іммобілайзер.

   

     Якщо комусь замало динаміки (розгін до «сотні» 11,4 с), то краще дивитися відразу 2-літрову версію, так як Mitsubishi ASX з двигуном 1.8 л розганяється навіть повільніше (13,1 с) через трансмісії з беступенчатим варіатором CVT. Але зате 1,8-літрові ASX привертають ціною в $ 26 120 (в подібній базової комплектації) і $ 28 620 (до бази додаються 16-дюймові легкосплавні диски, бічні дзеркала з інтегрованим поворотником і паркувального системою (складання дзеркал), датчик світла, датчик дощу, передні протитуманні фари, рейлінги на даху, додаткові подушки безпеки, клімат-контроль, круїз-контроль з управлінням на кермі, обробка шкірою керма, куліси важеля КПП, ручки ручного гальма, система безключевого доступу, запуск двигуна кнопкою, система Bluetooth і т.д .).

   

     2.0-літрова версія пропонується у виконань з «механікою» і варіатором і тільки вона може бути з повним приводом (4WD). Ціна стартує від $ 30 620 за версію з 5-ступінчастою коробкою передач (розгін до 100 км год - 10 с). «Топова» комплектація Mitsubishi ASX (з 17-дюймовими дисками, шкіряним салоном, холодильним відсіком, преміальної аудіосистемою, парктроником і т.д.) обійдеться в $ 34620. У максимальній комплектації ASX оснащується панорамним дахом зі світлодіодним підсвічуванням.

   

   Такий Mitsubishi ASX разготітся до «сотні» за 11,9 с, а «максималка" складе 188 км год

 Отже, що ж у Міцубісі ASX особливого?

     Автомобіль побудований на платформі добре відомого в Україні кросовера Mitsubishi Outlander XL. Колісна база ASX точь-в-точь така ж, як у Аутлендера: зменшення габаритів відбулося за рахунок звисів, переважно заднього. «Донорство» дозволило вирішити відразу кілька завдань. По-перше, мінімізувати терміни розробки нової моделі. По-друге, більш «дорослий» Outlander дозволив створити досить просторий салон у ASX, яким не можуть похвалитися конкуренти. Завдяки колісній базі в 2670 мм задні пасажири не поскаржаться на «тісноту в області ніг».

     По-третє, готова платформа Outlander XL - відмінне рішення для повно версії. Ну а новий дизайнерський стиль Mitsubishi Lancer X, який зараз поширився вже на половину модельного ряду, ніби спеціально створений для ASX. У такому дизайні кросовер виглядає дуже хижо і гармонійно. Щоб ще підкреслити дизайн, спеціально для ASX був розроблений ексклюзивний колір "kawasemi" (на фото саме цей колір) - так по-японськи називається зимородок, птах бірюзово-блакитного кольору. Неймовірно, але при такій формі передка у ASX коефіцієнт аеродинамічного опору складає 0,33.

   

      Інтер'єр
 Інтер'єр Mitsubishi ASX повністю нагадує салон Lancer X. Власники Лансер будуть відчувати себе в ASX, як вдома. Але матеріали обробки тут якісніший товар, в приладовому щитку з'явився симпатичний кольоровий дисплейчик, а ось на центральній консолі чомусь залишили монохромний.




     Завдяки додатковим регулюванням рульової колонки по вильоту і висоті, підібрати зручну посадку стало простіше. На передній панелі навіть з'явився м'який кірзообразний пластик. А в топ-версії ще і порадує панорамний дах зі світлодіодним підсвічуванням, у якої до того ж регулюється режим яскравості. Якщо вдень пасажири можуть милуватися небом через скляний дах, то вночі, напевно, оцінять дизайнерську підсвічування, що створює особливу ауру всередині. Але такий приємний бонус є тільки в топ-комплектації.

   Між сидінь, навіть при наявності підлокітника, є місце і для невеликих сумок, а гнізда підстаканників стануть в нагоді для зберігання будь-якої дрібниці.

   

     Площа скління ASX сприяє хорошому огляду, а об'ємні бічні дзеркала - відмінне доповнення. Оглядовість у них - вище всяких похвал, а задні парктроніки (доступні у топової версії) додатково полегшують парковку. Та й самі габарити ASX дозволяють запаркувати його в місті без особливих зусиль. Якщо під час паркування потрібно трохи заїхати на брівку - будь ласка, ASX легко схопиться на будь-який бордюр.


   

     Крім того, автомобіль оснащується новим видом ксенонових ламп 160 ° Super-HiD "Wide Vision", які забезпечують широкий кут освітлення - до 160 ° і не мають аналогів у світі. Фари, дійсно, світять дуже добре в будь-яку погоду.

   Задні місця дозволяють розмістити тут і трьох пасажирів, але комфортно буде тільки двом. Зате вони, напевно, відзначать глибокі ніші під передніми сидіннями.

     

      Багажник
 Багажник - не великий (419 л), але під підлогою вдалося розмістити повнорозмірну «запаску». Через це підлога багажника вийшов майже врівень з бампером, і укладати пакети дуже зручно. У топ-версії в багажному відсіку ще й розмістився динамік сабвуфера, який потрібно оберігати від механічних ушкоджень.

   При необхідності збільшити обсяг багажника, можна легко скласти роздільні спинки задніх сидінь, після чого утворюється рівна підлога.

     

      На ходу
 Схему підвісок в порівнянні з Outlander японські інженери не чіпали: важелі, стабілізатори поперечної стійкості і навіть пружини тут ті ж самі - по суті, змінили хіба що налаштування амортизаторів. Але як! Якщо Outlander XL - автомобіль достатньо жорсткий, то Міцубісі ASX - навпаки, м'який, плавний і деколи навіть хиткий. Він легко «ковтає» ями і дорожні стики, прощає навіть проїзд «лежачих поліцейських» на невеликій швидкості, і здається тільки, коли обраний хід підвіски. Штурмуючи одне і те ж перешкода на різній швидкості - отримуєш різний результат: від м'якого демпфування, до жорсткого пробою. Нюанси роботи підвіски потрібно намацати досвідченим шляхом, і задавати швидкість проходження маршруту виходячи з власних пристрастей.    Хочеш комфорту - їдь спокійно, хочеш драйву - готуйся, що може і згадати. Але з нашими далеко не найкращими дорогами підвіска Mitsubishi ASX може справлятися без пробоїв.

   А ось шумоізоляції явно замало. Якщо мотор до 4000 об хв не напружує, то вже після 100 км год чути гул шин, який з ростом швидкості наростає. При високих оборотах звук двигуна також пробивається в салон. Після 120 км год до нього додаються і аеродинамічні шуми. Але в спокійному міському режимі руху - ніякі шуми не порушують спокій у салоні.  

   На швидкісному шосе ASX поводиться цілком гідно: на високій швидкості підрулювати не доводиться, хоча кермо трохи «порожненький» в околонулевой зоні. У поворотах Mitsubishi ASX вже починає пристойно кренитися, так що краще заздалегідь трохи знизити швидкість. На жаль, але це плата за комфорт підвіски.




     А от у міському режимі до Mitsubishi ASX немає претензій. Він чітко реагує на газ, прогнозовано міняє траєкторію, непогано гальмує. Тим, хто не знайомий з особливостями варіатора, спочатку буде дратувати «зависання» CVT на одній ноті при різкому розгоні. Але ми вже знаємо цю особливість, і або, не звертаємо увагу, або переходимо в режим фіксованих передач за допомогою підрульових важелів. Але і в цьому випадку, у крісло не «вдавлює», хоча візуально ASX виглядає більш спортивно. Напевно, любителі тюнінгу будуть шукати рішення, як додати своєму ASX прудкості на старті.

   Варіатор Mitsubishi ASX імітує «механіку», послідовно змінюючи віртуальні передачі, але ось самостійно з ручного режиму він не виходить, як на більшості авто, потрібно качнути важіль КПП вправо-вліво.

     Mitsubishi ASX у варіанті з повним приводом дозволяє штурмувати і легке бездоріжжя. Пристрій електромагнітної муфти в приводі задніх коліс абсолютно ідентично кросоверу Outlander XL. Є три режими роботи - 2WD, 4WD і Lock. У першому, кросовер практично у всіх режимах руху залишається передньопривідним (у такому режимі потрібно їздити в місті), підключаючи задню вісь тільки в разі крайньої необхідності. 4WD - режим, коли муфта працює вже активно, постійно граючись розподілом крутного моменту між осями (його краще активувати перед штурмом бездоріжжя). І, нарешті, Lock - це ніяка не блокування, як може здатися, а просто режим раннього і швидкого спрацьовування муфти.

     Для експерименту, виїжджаємо на піщаний берег в режимі 2WD і повільно стартуємо. На глибокому піску Mitsubishi ASX вже починає зариватися. Здаємо назад і беремо ту саму ділянку, але вже в 4WD. Після нетривалої пробуксовки, спрацьовує муфта і ASX впевнено рухається вперед. У режимі Lock електроніка підключає задній привід трохи раніше.


   

     Mitsubishi ASX не боїться навіть діагонального вивішування, і впевнено штурмує перешкоду, навіть якщо одне колесо висить в воздухе.Так, що не дивлячись на розміри, ASX здатний здивувати в умінням пробиратися до мети.

   Кліренс в 195 мм (до речі, збільшений спеціально для нашого ринку. Прим. Ред.) Дозволяє впевнено штурмувати будь-які бровки в пошуках парковки.

   

    Вердикт

   Японці не приховують, що створили Mitsubishi ASX з прицілом на домінування на всіх без винятку світових ринках.
 «Так ми створили Mitsubishi ASX! Йому судилося стати поворотним моментом у нашій стратегії і створити нову серію транспортних засобів, що змінюють погляд на традиційні легкові автомобілі, брутальні позашляховики і надпотужні повноприводні пікапи »- сказав Президент Mitsubishi Motors Corporation Осаму Масуко на Женевському автосалоні.

     Пророкують велике майбутнє для ASX і в Україну. Директор департаменту маркетингу та реклами компанії «Торговий дім - НІКО» Ярослав Вовк відзначив, що «поява Mitsubishi ASX - не просто чергове поповнення в популярному і динамічно зростаючому класі компактних кросоверів. 15 з 100 проданих автомобілів в Україну - компактні кросовери. Ми впевнені, що презентували майбутнього лідера даного сегмента. Тепер немає необхідності вибирати між стильним і функціональним, оскільки існує Mitsubishi ASX ».

Перші місяці продажів повністю виправдовують аванси, які роздавали ASX в момент старту. До кінця року в Україні планують продати понад 800 одиниць Mitsubishi ASX.

   

     Штовхаючись у пробках під час тесту, нас не раз відвідувала думка: А чи потрібен великий позашляховик в місті? Нам, наприклад, цілком вистачало Mitsubishiо ASX. Салон дозволяє з комфортом розміститися всією сім'єю, багажник вміщає всі недільні покупки з супермаркету, кліренс і компактний розмір кросовера забезпечує 100%-ю паркування. Не даремно адже популярність подібних кросоверів зростає з кожним роком. На розбитих дорогах ASX демонстрував переваги комфортної підвіски: там, де Lancer пригальмовував, ми їхали не знижуючи швидкості. Взимку ASX ще більше порадує своїх власників, коли без проблем проїде нечищений дорозі.

     Засмутив тільки витрата палива, у нас виходило близько 12 л в міському режимі, але з поправкою на динамічний стиль їзди. У 1,6-літрової версії ASX цей показник буде відсотків на 20 нижче. На наш погляд, оптимальна міська версія - Mitsubishi ASX з мотором об'ємом 1,6 літра, «механікою» і переднім приводом за $ 23300 - якщо, звичайно, не лінь перемикати передачі і вичавлювати зчеплення. Адже динаміку він забезпечує практично на рівні дволітрової версії з повним приводом і варіатором, а за вартістю - один з найдоступніших на ринку кросоверів. Хто вже звик до «автомата» можуть вибрати версію 1,8 л з варіатором CVT за $ 26120 - також одна з найкращих пропозицій на ринку. А повнопривідний ASX знайде своїх шанувальників серед любителів часто їздити по легкому бездоріжжю.

   

     Судячи з інтересу, який викликав наш тестовий Mitsubishi ASX на вулицях Києва, йому не дарма пророкують лідерство.


   Деталі. AUTO-Consulting

   Редакція дякує офіційного імпортера Mitsubishi Motors в Україні - «Торговий дім - НІКО» за наданий на тест автомобіль.

   


    Конкуренти:

   В Україні оголосили ціни на новий KIA Sportage

 Тест-драйв Hyundai ix35: Кросовер для покоління «IX»

 Тест-драйв: SsangYong Actyon - революція вдалася

 Тест-драйв Nissan Qashqai: єдиний на всі випадки життя


Статьи похожей тематики:

  • Ціна Mitsubishi ASX в Україні стартує з $ 23300
  • В Україні стартував продаж компактного кросовера Mitsubishi ASX
  • Акція: розпродаж автомобілів Mitsubishi 2005 року випуску
  • В Україні стартував продаж Mitsubishi Outlander
  • Mitsubishi представить кросовер Outlander Sport в березні 2010 року
  • Mitsubishi Lancer X 2.0 в максимальній комплектації став доступний всього з ...
  • Запущено нові сайти Mitsubishi ASX і Mitsubishi Outlander XL
  • Стали відомі комплектації нового Mitsubishi ASX для українського ринку
  • Час купувати Mitsubishi Outlander! Знижки до $ 1500
  • Mitsubishi представить нову версію Outlander
  • В Україні стартував продаж оновленого Mitsubishi Outlander XL
  • Mitsubishi Outlander XL отримає трансмісію з двома зчепленнями від Evo X
  • Mitsubishi Pajero Wagon 2010-го модельного року доступний від $ 44 000
  • Новий компактний кросовер Mitsubishi в Японії буде називатися RVR
  • Які новинки представить Mitsubishi на автосалоні в Москві?



  • На заметку автолюбителю:

    Разделы сайта

    Добро пожаловать на сайт, посвященный автотематике, обзорам и другим темам, связанными с машинам. Мы публикуем автомобильные новости, советы и рекомендации по эксплуатации и ремонту, советы начинающим и опытным водителем, о том, как купить или продать автомобиль, все нюансы автокредитования и страховки автомобиля.